تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817116465




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پرسه در مطبوعات


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: پرسه در مطبوعات
اعتماد: اينكه در جامعه مشهور شود عده اي با هر كار دولت مخالفت مي كنند، شهرت خوبي نيست
روزنامه دوم خردادي اعتماد در شماره ديروز خود يادداشتي را به قلم جعفر گلابي از اعضاء تحريريه روزنامه تعطيل شده سلام منتشر كرد و ضمن انتقاد از نحوه مراجعه تخريبي مدعيان اصلاحات با هر اقدام ريز و درشت دولت نهم چنين نوشت: «حذف بهينه يارانه هاي بي حد و مرز از برنا مه هاي مهم دولت هاي هاشمي و خاتمي بود ولي مجموع شرايط سياسي و اقتصادي و اجتماعي چنان مهيا نشد كه ايشان بتوانند اين جراحي بزرگ و ضروري را انجام دهند، به تدريج آن رضايت دادند تا چه پيش آيد و كي توان اين مهم فراهم شود. اينك دولت نهم عهد كرده است كه يارانه ها را به صورت نقدي به مردم تقديم كند و قيمت ها را آزاد كند. بايد ديد در فضاي سياسي كشور نوع مواجهه با اين طرح چگونه بايد باشد و چگونه هست؟ به نظر نمي رسد مخالفت سياسي با آن چندان سياستمدارانه باشد.
اگر بهترين نوع مواجهه با اين كار بزرگ كه هما ن نقد كارشناسانه است صورت گيرد و در عمل چون هدف اصلي طرح هدفي درست و مورد نظر همه دلسوزان كشور است، صادقانه منتظر نتايج آن بمانيم و حتي دولت را در صورت توان ياري و از مخالفت سياسي با آن اجتناب كنيم. قطعاً صداقت منتقدان نزد جامعه ثابت و براي آنها تبديل به يك سرمايه اجتماعي خواهد شد لذا فقط براي اعتلاي كشور انتقاد كنيم.»
باراك اوباما: به خاطر افول جايگاه آمريكا در جهان
با كمبود حمايت مواجهيم
روزنامه كارگزاران در شماره روز شنبه خود متن گفت وگوي باراك اوباما كانديداي رياست جمهوري آتي آمريكا را با فريد زكريا منتشر كرد و به نقل از اوباما نوشت: «هنگامي كه من به نقاط مختلف آمريكا سفر مي كنم مي بينم كه آمريكايي ها فهميده اند كه توجه رو به افول دنيا به آمريكا در چند سال گذشته برايمان هزينه داشته است و اين مردم آمريكا را آزار مي دهد در برخي از مجامع روستايي برخي از من مي پرسند: «چه زماني ما جايگاه مورد احترام مان در جهان را احيا خواهيم كرد؟»
شم مردم آمريكا خوب كار مي كند. در واقع ما به خاطر افول جايگاهمان در جهان در مسائل بسيار مهمي كه مجبور به مواجهه با آن هستيم با كمبود حمايت مواجهيم. به نظرم مردم آمريكا به دنبال رئيس جمهوري اند كه به دنيا بي اعتنايي نكند.»
رسالت و محك فوري از سياست خارجي آمريكا
روزنامه رسالت در سرمقاله ديروز خود كه به قلم صالح اسكندري نگاشته شده بود به موضوع روابط ايران و آمريكا اشاره كرد و نوشت: آمريكايي ها هميشه راه درست را انتخاب مي كنند اما دقيقا بعد از آن كه تمام راه هاي اشتباه را امتحان كردند. اين ضرب المثل ديپلماتيك يك عكس فوري از سياست خارجي آمريكا طي 30 سال گذشته در قبال ايران است. آمريكايي ها پس از گذشت سه دهه از انقلاب اسلامي به اين نتيجه رسيده اند كه راهي جز مذاكره بدون پيش شرط و در وضعيت احترام متقابل با ايران و نيز به رسميت شناختن هويت و موجوديت انقلاب اسلامي ايران ندارند.
توماس فريدمن: جهان به سوي
كاهش قدرت واشنگتن حركت مي كند
روزنامه سرمايه، روز گذشته يادداشتي را به قلم توماس فريدمن تحليلگر نومحافظه كار آمريكايي منتشر كرد و به نقل از وي نوشت:
«اخيرا درباره كاهش محبوبيت ايالات متحده در سرتاسر جهان مقالات متعددي نوشته شده است. نظرسنجي ها نشان مي دهند در آسيا، چين بيش از آمريكا محبوبيت دارد و تعداد بسيار كمي از اروپايي ها با ايالات متحده همراه هستند. مطمئن هستم كه اين نظرسنجي ها حقيقت را به ما مي گويد. آمريكا بايد در عراق بهتر عمل مي كرد. آمريكايي كه بر زندان ابوغريب، شكنجه زندانيان و زندان گوانتانامو نظارت دارد شايسته اين كاهش محبوبيت و طرد بين المللي است. اقدامات نظامي ايالات متحده در عراق و افغانستان و نيز ضعف شديد اقتصادي اين كشور سبب شده جهان به سوي كاهش قدرت واشنگتن و رشد قدرت و تاثيرگذاري مسكو و پكن حركت كند.»
جانشين فرمانده كل ارتش: تضمين امنيت تنگه هرمز
در توان دشمنان ايران نيست
روزنامه اطلاعات در شماره ديروز خود با اميرمحمدرضا آشتياني جانشين فرمانده كل ارتش گفت وگو كرد و به نقل از وي نوشت:
«با توجه به آمادگي نيروهاي مسلح و نيز حاميان استراتژيك كشورمان در جهان، در وضعيت برتر قرار داريم، البته ناگفته نماند كه تضمين امنيت خليج فارس و آبراه استراتژيك تنگه هرمز در توان دشمنان نيست.
اكنون يگان هاي مسلح ما انگيزه بالايي براي بازدارندگي دارند و معتقديم كه هر نوع اشتباه مي تواند منطقه را دچار بحران هاي جبران ناپذير كند. ما به شدت از هر نوع تشنج پرهيز مي كنيم، ولي اگر كسي شيطنتي بكند ساكت نخواهيم نشست و شرايطي پيش مي آوريم كه براي دشمن بسيار دشوار خواهد شد.»
اعتماد ملي: كسي از بغض احمدي نژاد
به خاتمي رأي نمي دهد
روزنامه اعتماد ملي روز گذشته طي مطلبي به نقل از عباس عبدي به موضوع كانديداتوري خاتمي در انتخابات رياست جمهوري آتي اشاره كرد و نوشت: «مردم از بغض آقاي ها شمي به احمدي نژاد رأي مي دادند؛ ولي از بغض احمدي نژاد به يك فرد شناخته شده عين هاشمي يا خاتمي رأي نمي دهند.
خاتمي بايد يك رأي اثباتي و ايجابي براي خودش داشته باشد. بنابراين بايد دنبال اين قضيه برويم كه آيا چنين رايي را دارد يا نه.
خاتمي اگر در دور اول دو تا لايحه داده بود و گفته بود اگر اين لوايح تصويب نشود من ديگر نيستم، قطعاً در انتخابات سال 80 ديگر به اين شكل رأي نمي آورد.
حالا وقتي آن حرف را زده و آن اتفاقات رخ داده و ده ها سؤال اينجا است كه بايد يكي يكي جواب بدهد. چطوري مي شود با وجود اين چيزهايي كه گفته، مجدداً بخواهد بيايد رئيس جمهور شود؟ مي خواهد بيايد رئيس جمهور شود كه چه اتفغاقي بيفتد؟ در حالي كه در گذشته بوده و آن اتفاق افتاده است.»
شهيد احمد كاظمي پس از پذيرش
قطعنامه 598:ان شاءالله ارتش عظيمي
براي آقا امام زمان(عج) تشكيل دهيم
روزنامه مردمسالاري در شماره روز شنبه خود متن سخنراني سردار سرلشگر پاسدار شهيد حاج احمد كاظمي فرمانده وقت لشگر 8 نجف اشرف را كه همزمان با پذيرش قطعنامه 598 در تير ماه 67 ايراد شده بود را منتشر كرد و به نقل از آن شهيد سعيد نوشت: «اين روزها من با بعضي از برادرها مواجه شده ام كه مي گويند ديگر صلح شد ما مي رويم، خداحافظ. اين خيلي اشتباه است.
ما نمي توانيم اين چارچوب هايي را كه از خط شهادت گرفته ايم رها كنيم، ما نمي توانيم اين تعريف هايي را كه از شهداي مان به دست آورده ايم و در شب هاي عمليات برايمان تعريف كرده اند از ياد ببريم، ما بايد پرچمدار شهيدان باشيم، ما بايد فرايد آنها را به نسل هاي بعدي برسانيم، ما بايد تعريف كنيم كه فرمانده گردانمان و آن همرزم مان يا آن آرپيچي زن وقتي داشت آرپيچي را شليك مي كرد و همان لحظه شهيد شد چه پيغامي به ما داد. بايد به وصيتنامه ها بيشتر رجوع كنيم، سراغ وصيتنامه ها برويم و ارزش بيشتري براي آن قائل بشويم. اينها ارزش هايي است كه ما در انقلاب و در نبردمان به دست آورده ايم و بايد اينها را براي نگهداري خودمان و سازندگي نسل بعد حفظ كنيم. انشاءالله بايد به اين خط و به اين روش طبق رضايت خداوند ادامه بدهيم تا بتوانيم يك ارتش خيلي عظيمي براي آقا امام زمان(عج) تشكيل بدهيم.»
 يکشنبه 30 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 247]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن