تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده اش در هر روز نصيحتى عرضه مى كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و اگر ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820545991




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شناگران برتر المپياد نهم در همدان معرفي شدند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: شناگران برتر المپياد نهم در همدان معرفي شدند
خبرگزاري فارس: مسابقات شناي نهمين المپياد فرهنگي ـ ورزشي دانشجويان دختر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي كشور كه در 10 ماده انفرادي و 3 ماده تيمي در همدان در حال پيگيري بود در چند ماده با اعلام نفرات برتر به كار خود پايان داد.
به گزارش خبرگزاري فارس از همدان، مسابقات شنا كه به مدت سه روز در استخر مجموعه ورزشي كارگران همدان با حضور بيش از 90 شناگر در جريان بود، ظهر امروز در پنج ماده مختلف با اعلام نفرات مختلف پيگيري شد.
در ماده 50 متر آزاد الهام راست‌خديو از دانشگاه علم و صنعت قهرمان شد و زهرا ميرآخوري از دانشگاه تهران در جايگاه دوم ايستاد و ندا محمدي از دانشگاه صنعتي شريف به گردن‌آويز برنز و مقام سوم دست يافت و الناز آقازاده از دانشگاه الزهرا تهران و ليلا ارسلانلو از دانشگاه اروميه و نوشين قيمي از دانشگاه شيراز به ترتيب در جايگاه چهارم تا ششم جاي گرفتند.
در مرحله نهايي ماده 50 متر پروانه فهميه رضايي از دانشگاه بزرگمهر اصفهان صاحب عنوان قهرماني و گردن‌آويز طلا شد و الهام راست‌خديو از دانشگاه علم و صنعت نايب قهرمان شد، وفا متجدد از دانشگاه فردوسي مشهد در جايگاه سوم قرار گرفت، نازلي مدينه‌اي از دانشگاه الزهرا موفق شد عنوان چهارمي را از آن خود كند، معصومه عزتي از دانشگاه الزهرا پنجم شد و شيما يكزاده‌سلطاني از دانشگاه اروميه صاحب عنوان ششمي گرديد.
در فينال ماده 50 متر قورباغه، شعله خداداد از دانشگاه تهران در جايگاه نخست ايستاد و پرديس برومند دوم شد، زيبا محمدي‌نژاد از دانشگاه صنعتي شريف گردن‌آويز برنز را از آن خود كرد و حوري‌سادات سيدآبادي از دانشگاه صنعتي اميركبير و مينا احمدي از دانشگاه صنعتي شريف و سعيده ميرزايي از دانشگاه تهران در جايگاه چهارم تا ششم ايستادند.
در ماده 50 متر كرال پشت در نهايت شكوفه صادقي‌پناه از دانشگاه الزهراي تهران قهرمان شد و پرديس برومند از دانشگاه سجاد مشهد به گردن‌آويز نقره قناعت كرد و الهه نادر از دانشگاه تهران در جايگاه سوم ايستاد و مرجان ميرفي از دانشگاه صنعتي شريف عنوان چهارمي را از آن خود كرد و نينا نيكپور از دانشگاه اروميه و فاطمه خيرالدين از دانشگاه تهران پنجم و ششم شدند.
در ادامه اين رقابت‌ها و در ماده 200 متر مختلط انفرادي شكوفه صادقي‌پناه از دانشگاه الزهرا بر سكوي قهرماني ايستاد و ويدا فروهر از دانشگاه فردوسي مشهد و نازلي مدينه‌اي از دانشگاه صنعتي اميركبير به ترتيب عنوان‌هاي دوم و سوم را از آن خود كردند و شيما قليزاده از دانشگاه اروميه چهارم شد و ستاره منافي از دانشگاه تهران به عنوان پنجمي اكتفا كرد و مقام ششمي به معصومه عزتي از دانشگاه الزهرا رسيد.
اين رقابت‌ها در مواد ديگر در حال برگزاري است كه شامگاه امروز با برگزاري مراسمي از برترين‌هاي اين رشته در استخر مجموعه كارگران همدان تقدير خواهد شد.
نهمين المپياد فرهنگي ـ ورزشي دانشجويان دختر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي كشور به ميزباني دانشگاه بوعلي‌سيناي همدان و به مدت 10 روز در حال برگزاري است.
انتهاي پيام/م
 چهارشنبه 26 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 541]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن