تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيّت مؤمن بهتر از عمل او و نيت منافق بدتر از عمل اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817164752




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نام امير زرگري از فهرست اعزامي به مالزي خط خورد مربي تيم ملي دوچرخه‌سواري ايران: شرايط‌مان خوب است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: نام "امير زرگري" از فهرست اعزامي به مالزي خط خورد مربي تيم ملي دوچرخه‌سواري ايران: شرايط‌مان خوب است
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: قهرماني - همگاني

مربي تيم ملي دوچرخه‌سواري بزرگسالان ايران گفت: ملي‌پوشان در شرايط خوبي قرار دارند و تا زمان شروع المپيك به مرز آمادگي مي‌رسند.

مجيد ناصري در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: تمرينات تيم ملي طبق آ‌نچه برنامه ريزي شده بود در حال انجام است و ملي‌پوشان در شرايط خوبي قرار دارند. اين ركابزنان تا زمان شروع بازي‌هاي المپيك به مرز آمادگي مي‌رسند. هم اكنون در ارتفاعات تمرين مي‌كنيم و نتيجه‌اي كه مدنظر بود بدست آمده است.

وي افزود: اردهاي آماده‌سازي تا 26 تيرماه ادامه خواهد داشت و پس از آن ملي‌پوشان عازم تور مالزي مي‌شوند. حسين عسگري و قادر ميزباني ركابزنان المپيكي ايران در تور چين هايلك حضور دارند. از ميان سه دوچرخه‌سوار المپيكي ايران تنها مهدي سهرابي در اردوست و تمرين مي‌كند. سيدرضايي، حامد جنت، عليرضا اصغرزاده و بهنام خسروشاهي ديگر ملي‌پوشاني هستند كه در اردوهاي تيم ملي حضور دارند.

مربي تيم ملي دوچرخه‌سواري با تاكيد بر اينكه امير زرگري به مالزي اعزام نمي‌شود، خاطرنشان كرد: ابتدا قرار بود اين دوچرخه‌سوار با تجربه و با تكنيك در اردوها حضور داشته باشد اما، گويا گرفتاري و مشكلات كاري وتحصيلي باعث شده او به تمرينات نيايد. چون اين ركابزن در اردوهاي تيم ملي حضور ندارد بنابراين به مالزي هم اعزام نمي‌شود و اين محروميتي است كه براي او در نظر گرفته‌ايم.

وي ادامه داد: با توجه به برنامه‌هاي تداركاتي كه پيش‌رو داريم، ركابزنان المپيكي تقريبا به اوج نزديك شده‌اند اما، واقعيتي كه نبايد آن را فراموش كنيم اين است كه هنوز فاصله‌ي ما با دوچرخه‌سواران المپيكي زياد است. انتظار ما از ملي‌پوشان اين است كه در ماده استقامت به خط پايان برسانند. هر چند كسب سه سهميه‌ي استقامت در المپيك براي ايران موفقيت بزرگي است چرا كه از تمام جهان تنها 230 دوچرخه‌سوار شانس حضور در استقامت المپيك را دارند.

ناصري افزود: مسير مسابقات استقامت المپيك بسيار دشوار است و مطمئنا تعداد زيادي از دوچرخه‌سواران مطرح اروپايي به خط پايان نخواهند رسيد. دوچرخه‌سواران ايران در دوره‌هاي گذشته المپيك هم نتوانسته‌اند مسابقات استقامت را به پايان برسانند. تلاش مي‌كنيم تا در اين دوره موفق‌تر از گذشته عمل كنيم كه كار ساده‌اي نيست.

وي يادآور شد: در اين زمان محدود تا شروع بازي‌هاي المپيك آنچه براي آماده‌سازي ملي‌پوشان مي‌توانستيم انجام داده‌ايم، نمي‌شود انتظار زيادي داشت. ما بايد به فكر المپيك‌هاي بعدي باشيم.

انتهاي پيام
 جمعه 21 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 195]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن