تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب از فکر (در گناهان)، برتر از روزه شکم از طعام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812885329




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بيش از ‪ ۸۳‬هزار عدد قرص مخدر روانگردان در غرب تهران كشف شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: بيش از ‪ ۸۳‬هزار عدد قرص مخدر روانگردان در غرب تهران كشف شد
سرهنگ مهدي احمدي روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود:
ماموران پايگاه هفتم پليس آگاهي تهران بزرگ با دريافت گزارش مردمي در خصوص دستگيري فردي كه در محدوده خيابان رودكي اقدام به توزيع قرص‌هاي روانگردان و مخدر قاچاق مي‌كرد، بلافاصله اقدام كردند.

وي تصريح كرد: با شناسايي محل فعاليت اين فرد در يك عمليات ضربتي حميد - الف دستگير و از بازرسي منزل مسكوني وي اين تعداد قرص مخدر و روانگردان كشف و ضبط شد.

سرهنگ احمدي اظهار داشت: پليس تهران در اقدامي جداگانه‌اي موفق به دستگيري يكي از اعضاي باند بزرگ سرقت لوازم داخل خودرو مناطق مختلف پايتخت شد و اين سارق سابقه دار را در مخفيگاهش دستگير كرد.

وي تاكيد كرد: بدنبال اطلاع ماموران پليس از زخمي شدن زن جواني تحقيقات در اين زمينه آغاز و ماموران پليس دريافتند مردمي با نام مجتبي - الف با زور و تهديد وارد منزل اين زن جوان شده و وي را زخمي كرده و سپس متواري شده است.

به گفته احمدي ، پليس در بررسي‌هاي خود اين سارق زورگير را شناسايي و دستگير كرد و در بازجويي‌ها اوليه مشخص شد وي از اعضاي باند بزرگ سارقان لوازم خودرو است.

تحقيقات در خصوص فعاليت‌هاي اين باند ادامه دارد.

وي گفت: مرد جاعلي كه با معرفي خود به عنوان مامور گشت ضمن تهديد دو زن جوان از آنها اخاذي كرده بود روز گذشته در حوزه فعاليت كلانتري ‪ ۱۲۸‬تهران نو توسط عوامل پليس دستگير شد.

سرهنگ احمدي خاطر نشان كرد: در پي شكايت اين دو زن جوان مبني بر سرقت سه ميليون ريال وجه نقد و برخي لوازم شخصي آنها توسط يك مرد ميانسال با تهديد اسلحه خود را مامور گشت نامحسوس معرفي كرده بود، ماموران با استفاده از غافلگيري و پس از شناسايي اين فرد موفق به دستگيري اين سارق ‪ ۵۷‬ساله با نام مسعود- ر شده و از وي يك قبضه يك اسلحه كمري ، شش عدد تير جنگي ، مقاديري مواد مخدر ، ترازو و يك عدد دوربين عكاسي بدست آوردند.

وي همچنين از دستگيري محمد گاوي شرور و از اراذل و اوباش معروف شرق پايتخت در روز گذشته خبر داد و افزود: اين فرد كه سر كرده باند سارقين و يكي از اراذل و اوباش بنام تهران است به همراه دو نوچه خود به اتهام قداره كشي و ايجاد رعب و وحشت براي مردم توسط ماموران كلانتري ‪ ۱۲۸‬در خيابان ايرانمهر دستگير شدند.

وي گفت: از اين باند شرور يك قبضه كلت كمري ، سه قبضه قمه ، مقادير زيادي مواد مخدر شيشه ، كراك ، سيم كارت سرقتي ، يك اره آهن بر براي سرقت ، يك ترازوي ديجيتال ريال دو فقره چك سرقتي ، يك گواهينامه جعلي و يك كارت خودرو كشف شد و تلاش براي دستگيري همدستان ديگر اين باند شرور ادامه دارد.

سرهنگ احمدي اظهار داشت: پليس آگاهي تهران همچنين چند جاعل را كه با استفاده از نام يك مدير عامل توليدي معتبر از شهروندان تهراني اخاذي مي كردند را شناسايي و دستگير كرد.ك/‪۳‬
 پنجشنبه 20 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 160]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن