تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813043113




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

غني‌سازي اوقات فراغت جوانان و نوجوانان به برنامه‌ريزي دقيق نياز دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: غني‌سازي اوقات فراغت جوانان و نوجوانان به برنامه‌ريزي دقيق نياز دارد
مسوول فرهنگي اجتماعي سپاه‌منطقه زنجان گفت: غني‌سازي اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، به برنامه‌ريزي دقيق و اصولي نياز دارد.

سرهنگ "مسعود افشاري‌راد" روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: بايد در تدوين برنامه‌هاي اوقات فراغت به محتواي آن توجه جدي مبذول شود تا به‌لحاظ كمي و كيفي در سطح قابل قبولي، اجرايي شود.

وي، اظهارداشت: نيروي مقاومت بسيج سپاه منطقه‌ي زنجان، برنامه و فعاليت هاي امسال خود جهت غني‌سازي اوقات فراغت نوجوانان و جوانان را با رويكرد جديد و تحول‌گرا آغاز كرده است.

افشاري‌راد، با يادآوري اينكه طرح غني‌سازي اوقات فراغت از ‪ ۱۰‬سال قبل و تحت عنوان طرح ميثاق به مرحله اجرا درمي‌آمد، گفت: اين طرح امسال باعنوان "نشاط و تعالي" و با شعار "جوان، خودباوري، نوآوري و شكوفايي" به مرحله‌ي اجرا درمي‌آيد.

وي، بابيان اينكه اين طرح از اول تيرماه امسال درسطح استان اجرايي شده است، اضافه كرد: برنامه‌هاي آموزشي، فرهنگي و تربيتي غني‌سازي اوقات فراغت در طول سال اجرا مي‌شود و در سه ماهه‌ي فصل تابستان به‌اوج مي‌رسد.

افشاري راد، همكاري و تعامل بيشتر دستگاههاي اجرايي اين‌استان در اجراي بهينه‌ي طرح غني‌سازي اوقات فراغت را مورد تاكيد قرارداد و افزود: اين طرح با همكاري سازمان‌ها و ارگان‌هاي دولتي، در پايگاههاي نيروي مقاومت بسيج ، كانون‌هاي فرهنگي و ورزشي بسيج و واحدهاي بسيج دانش‌آموزي اجرا مي‌شود.

وي، بابيان اينكه اين طرح در ‪ ۱۶‬عرصه مختلف اجرا مي‌شود، گفت: امسال اين طرح درسطح ‪ ۱۵۰‬پايگاه نيروي مقاومت بسيج اين استان به‌مرحله اجرا در مي‌آيد و هر پايگاه نيز حداقل ‪ ۱۵۰‬جوان و نوجوان مشغول به‌تحصيل درمقاطع راهنمايي ، متوسطه و فوق ديپلم را تحت پوشش قرارمي‌دهد.

وي، تشكيل كلاس‌هاي آموزش عمومي، آموزش قرآن، معارف اسلامي، توجيه سياسي، فرهنگي، هنري، فني و حرفه‌اي، مهارت‌هاي شغلي، نظامي، امداد و نجات، تقويت بنيه علمي، آموزش آداب اجتماعي، انجام فعاليت‌هاي گروهي و برپايي اردوهاي مختلف را ازجمله برنامه‌هايي برشمرد كه‌در راستاي طرح غني‌سازي اوقات فراغت تابستان امسال "تير تا پايان شهريورماه" اجرايي مي‌شود.

افشاري‌راد، يادآور شد: برنامه‌هاي غني‌سازي اوقات فراغت، حداقل سه روز در هفته و هر روز حداقل به‌مدت سه ساعت اجرا مي‌شود. ك/‪ ۲‬
 چهارشنبه 19 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن