تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درهاى گناهان را با استعاذه (پناه بردن به خدا) ببنديد و درهاى طاعت را با بسم اللّه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820587179




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جلسه ستاد مديريت بحران منطقه 17 برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:موج: جلسه ستاد مديريت بحران منطقه 17 برگزار شد
خبرگزاري موج - اولين جلسه ستاد مديريت بحران منطقه 17 ، با حضور شهردار و معاونان منطقه ديروز در سالن كنفرانس شهرداري منطقه برگزارشد.
به گزارش موج به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 17 ، در اين جلسه كه تمامي نمايندگان مراكز مرتبط با سازمان مديريت بحران از قبيل سازمان آتش نشاني ، اورژانس تهران ، ادارات برق ، گاز ، آب و فاضلاب،مخابرات ، جمعيت هلال احمر استان ،نيروي مقاومت بسيج و نيروي انتظامي حضور داشتند شهردار و رئيس ستاد مديريت بحران منطقه گفت : بحران همزاد انسانها بوده و با بشر متولد شده است و هميشه و در همه جا ، جان انسانها را تهديد مي كند و ما زماني مي توانيم موفق باشيم كه بحران را مديريت و كنترل كنيم .
مهندس بابايي در ادامه افزود : افزايش بازدهي و مسئوليت پذيري موسسات و سازمانهاي مسئول از وظايف ستاد مديريت بحران است و اين ستاد زماني مي تواند از غافلگيري رهايي يابد كه از تمام جهات نيروها و كليه امكانات خود را سازماندهي كند .
وي درادامه گفت : از آنجا كه منطقه ما از بحران خيزترين مناطق شهر تهران و حتي كشور است شهرداري منطقه بايد با طرح مسائل جديد اين ضعف را كنترل و خنثي كند .
شهردار منطقه با اشاره به اينكه شهرداري نياز به يك طرح جامع براي مديريت بحران دارد پيشنهاد طراحي و ساخت شهرك بحران براي آموزش شهروندان و مراجعه آنها با بحران به صورت طبيعي را داد.
در ادامه جلسه قائم مقام شهردار و جانشين رئيس ستاد مديريت بحران منطقه طي سخناني گفت : شهرداري تهران در 8 خرداد سال 1380 ملزم به تشكيل سازماني با نام سازمان مديريت بحران شهر تهران شد كه از مهمترين اهداف اين سازمان مي توان به افزايش ايمني شهرو كاهش تلفات در هنگام وقوع بحران اشاره كرد .مهندس عطايي افزود : با توجه به اين كه 43 نوع بلاي طبيعي در جهان شناخته شده و كشورمان 32 مورد از آن را تجربه كرده است بايد به امر مديريت بحران در شهر تهران بخصوص در منطقه 17 كه بحران خيزترين منطقه اين كلان شهراست ، توجه بيشتري شود .
مهندس عطايي اشاره كرد : سازمان مديريت بحران منطقه طرح هاي كابردي و جامعي را درباره مديريت بحران به اجرا در آورده است كه از اين طرح ها مي توان به تشكيل گروه داوطلب واكنش اضطراري محله (دوام) اشاره كرد كه 50 نفر از شهروندان بين 14 تا60 ساله محله 11 را آموزش داده است .
وي افزود : فعاليتهاي عمراني شهرداري منطقه بخصوص در سالهاي 86و87 در راستاي اهداف ستاد بحران افزايش يافته كه اجراي طرح تعريض خيابانها و سر پوشيده كردن انهار براي اضافه كردن سطح معابر از اين موارد است .
وي در ادامه افزود : در هنگام بروز حوادث بوستانهاي تجهيز شده به سرويس بهداشتي و نور پردازي مي تواند براي تخليه اضطراري و استفاده محل براي اسكان افراد آسيب ديده استفاده شود.
وي در پايان سخنان خود افزود :تشكيل اين جلسات را در شهرداري منطقه به فال نيك مي گيريم و اميد واريم كه در هيچ برهه اي از زمان شاهد حوادث تلخ نباشيم .
در پايان جلسه شهردار منطقه با اشاره به اين كه بيش از 100 هزار نيروي فعال و عادي بسيجي در منطقه حضور دارند گفت : شهرداري منطقه بايد از درياي لا يزال نيروي مقاومت بسيج در مواقع بحران استفاده و ايشان را در تمامي محلات منطقه سازماندهي كند تا بتوانند در مواقع بحران به ياري شهروندان بشتابند .
 چهارشنبه 19 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 163]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن