تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نابودى جوانانتان را آرزو نكنيد ، گرچه بدى‏هاى بسيار در آنان باشد، زيرا آنان با ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819581688




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبرهاي كوتاه از منطقه چهارم خبري


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: خبرهاي كوتاه از منطقه چهارم خبري
* يزد، مسابقات انتخابي تنيس استان يزد براي شركت در دومين دوره المپياد ايرانيان با معرفي نفرات برتر پايان يافت.به گزارش ايرنا، در اين رقابتها ‪ ۱۸‬تنيسور در دو گروه زنان و مردان در مجموعه ورزشي شهيد نصيري به رقابت پرداختند.در پايان "اميد دهقان"،"امير سردارسيرجاني"،"علي آسايش" و "علي تصديقي"درگروه مردان و "زهرا شرعياتي"، "مينا مهاوي"و "مهري ستوده‌نيا" در گروه‌بانوان به‌عنوان نفرات برتر براي شركت درالمپياد ايرانيان‌انتخاب شدند.

***

*شهركرد، معاون امور عمراني استانداري چهارمحال و بختياري اعلام كرد: بر اساس ارزيابي عملكرد شوراهاي فني استانها درسال ‪ ،۸۶‬شوراي فني اين استان رتبه سوم كشور را به خود اختصاص داد. "احمد ايرج پور" درگفت‌وگو با ايرنا، تعداد بازديدهاي كميته نظارت، جلسات برگزار شده، داوري‌هاي حل اختلاف بين عوامل اجرايي طرحها،تعداد بازديد ازمراكز توليد شن‌وماسه وبرگزاري دوره‌هاي آموزشي‌براي پيمانكاران را از مهمترين شاخصه‌هاي ارزيابي ساليانه‌عنوان كرد.

به‌گفته وي در ارزيابي سال ‪ ۸۶‬عملكرد شوراهاي فني‌استانها، آذربايجان شرقي و خراسان رضوي اول و دوم شدند.

***

* شهركرد، جانشين فرمانده سپاه چهارمحال وبختياري گفت:امسال ‪ ۱۱‬هزار نفر ازجوانان استان در طرح "ميثاق" اوقات فراغت با عنوان "طرح نشاط و تعالي" شركت كردند. سردار"مهدي جمشيدي" در همايش توجيهي مديران اجرايي كانونهاي فرهنگي ورزشي بسيج‌استان افزود: فراهم‌سازي زمينه جذب جوانان ونوجوانان به سازمان ارتش ‪ ۲۰‬ميليوني و انسجام نيروهاي سازماندهي شده در رده‌هاي مقاومت بسيج از مهمترين اهداف برگزاري طرح اوقات فراغت جوانان است.وي،سالم‌سازي محيط جامعه از ناهنجاريهاي اجتماعي، باروري رشد باورهاي ديني و اخلاقي را ديگر اهداف برگزاري اين طرح به عنوان مهمترين برنامه سپاه است.

***

*شهركرد،مديركل دامپزشكي چهارمحال و بختياري گفت: در بهار امسال ‪ ۴۴‬هزار و ‪ ۴۴۶‬راس دام سبك و سنگين دراين استان كشتار و ذبح شد.دكتر"حميد مهري" به ايرنا گفت: ازتعداد دام ذبح شده، ‪ ۷۸۲‬راس بدليل ابتلا به انواع بيماري دامي غيرقابل مصرف تشخيص داده شده و از چرحه مصرف خارج شد.به گفته وي، در همين مدت در كشتارگاه صنعتي طيور استان ‪ ۸۰۲‬هزار و ‪ ۲۸۲‬قطعه طيور گوشتي كشتارشد كه ازاين تعداد شش هزار و ‪ ۲۴۲‬قطعه، آلوده و غيرقابل‌مصرف شناخته و معدوم شد.

***

* تبريز، مدير جهاد كشاورزي شهرستان"چاراويماق" در استان آذربايجان شرقي ميزان خسارات ناشي از خشكسالي به زيربخش‌هاي كشاورزي و توليدات باغي اين شهرستان را به‌ترتيب‪ ۱۶۳‬ميليارد ريال و ‪ ۸۵۱‬ميليون ريال اعلام كرد.به گزارش ايرنا، "حسين فروغي" در جلسه بررسي خسارات سرمازدگي و خشكسالي‌اين شهرستان تاكيدكرد:علاوه براين درسال جاري ‪ ۳۱/۴‬ميليارد ريال به بخش توليدات دامي و منابع طبيعي و شيلات و ‪ ۸۲۰‬ميليون ريال به بهره‌برداران اين شهرستان خسارت وارد شده است. كشت غالب محصولات كشاورزي چاراويماق بصورت ديم است كه امسال براثر سرمازدگي و خشكسالي به كلي از بين رفته و بايد بموقع نسبت به تامين نهاده‌ها و بذور مورد نياز كشاورزان براي كشت پائيزه اقدام شود.

***

*اصفهان، مديركل منابع طبيعي استان اصفهان گفت: با توجه به افزايش ارزش افزوده زمين در"چادگان" ، عزم يگان حفاظت از منابع طبيعي بر آن است تا از هرگونه تجاوز به عرصه‌هاي منابع طبيعي اين شهرستان جلوگيري شود. " فيض‌الله رهنما" در مراسم معارفه رييس جديد منابع طبيعي چادگان افزود: منابع طبيعي چادگان ازنظر ارزش حفاظت از آب و خاك جايگاه ويژه‌اي دارد و بهره‌برداري از آن بايد براساس اصول علمي و فني صورت گيرد.از ‪ ۱۰۷‬هزار هكتاراراضي چادگان ‪ ۶۲‬هزار هكتار را منابع طبيعي تشكيل مي‌دهد.
 سه شنبه 18 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 221]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن