تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگاه ميهمان داشتند، با او غذا مى‏خوردند و دست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817286017




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افزايش سهم بانك پاسارگاد از بازار پول كشور


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: افزايش سهم بانك پاسارگاد از بازار پول كشور
عكس : حميد جاني پورسپرده‌گذاران بانك پاسارگاد تا سقف 100ميليون تومان بيمه حوادث مي‌شوندفاطمه بهادري سهم بانك پاسارگاد در كل بازار بانكي كشور از 7/1درصد به 8/3درصد در پايان سال گذشته رسيده كه حاكي از افزايش 1/2درصدي در سهم اين بانك است.


احمد وادي‌‌دار، عضو هيات‌مديره بانك پاسارگاد به همراه معصوم ضميري، مديرعامل بيمه پاسارگاد در يك نشست خبري به تشريح عملكرد، برنامه‌هاي آتي و طرح بيمه سپرده بانك پاسارگاد پرداختند.
وادي‌دار در اين نشست خبري گفت: هدف بانك پاسارگاد براي جذب منابع در سال 86 معادل 50هزار و 411ميليارد ريال بود كه با تحقق 9/96درصدي منابع بانك به 48هزار و 897ميليارد ريال رسيد.
وي ادامه داد: سهم منابع بانك پاسارگاد در بين بانك‌هاي خصوصي كشور از 9درصد در سال 85 به 8/16درصد در سال گذشته رسيده كه نشان‌دهنده 8/7درصد تغيير در سهم اين بانك است. سهم اين بانك در بازار بانك‌هاي دولتي نيز 7/2درصد افزايش يافته كه در پايان سال 85 معادل 2درصد بوده است.
عضو هيات‌مديره بانك پاسارگاد با بيان اينكه در بخش اعطاي تسهيلات، هدف بودجه اين بانك ارائه 40هزار ميليارد ريال بود، تصريح كرد: اين بانك توانست 38هزار و 956ميليارد ريال يعني 4/97درصد از اهداف بودجه را محقق كند.
وي اظهار داشت: اگر در سال 300 روز كاري داشته باشيم، بانك پاسارگاد تقريبا هر چهار روز يك شعبه تاسيس كرده و در حال حاضر تعداد شعب اين بانك به 159 شعبه رسيده كه تا پايان تير ماه به 170 شعبه مي‌رسد.
وي ادامه داد:تا پايان سال برنامه گسترده‌اي براي افزايش تعداد شعب بانك داريم.
وادي‌دار با تاكيد بر اين كه در حال حاضر بانك پاسارگاد 200 دستگاه خودپرداز (ATM) در اختيار دارد، گفت: تا پايان سال اين تعداد به 400 دستگاه افزايش خواهد يافت.
به گفته وي، تعداد دستگاه‌هاي پايانه فروش (POS) بانك 30هزار دستگاه است كه تا پايان سال به يك‌صد هزار دستگاه خواهد رسيد.
وي با پيش‌بيني رشد نقدينگي 20درصدي در بخش‌خصوصي و افزايش آن به 180هزار ميليارد تومان گفت: هدف بانك پاسارگاد كسب سهم 1/6درصدي از كل اين منابع است.
عضو هيات‌مديره بانك پاسارگاد اعلام كرد: در گذشته به ميزان 2هزار حساب در هر روز در اين بانك افتتاح مي‌شد كه در حال حاضر اين رقم به 3هزار حساب افزايش يافته است.
پذيره نويسي بانك پاسارگاد در هفته آينده
وادي‌دار با تاكيد بر اين كه بانك پاسارگاد اولين بانكي بود كه با وجود در اختيار داشتن 20 شركت، مجمع‌اش را در 12 ارديبهشت ماه امسال برگزار كرد، افزود: مجموع افزايش سرمايه بانك پاسارگاد در مرحله دوم 3هزار و 500ميليارد ريال بود كه با 96درصد تحقق مقرر شد 4درصد باقي مانده با انتشار اوراق فروش حق تقدم محقق شود.
وي ادامه داد: سرمايه اصلي بانك 7هزار ميليارد ريال ثبت شده و سرمايه پايه بانك به 9هزار ميليارد ريال افزايش يافته است.
وادي‌دار اظهار داشت: بانك پاسارگاد در بين يك‌صد شركت برتر از رتبه 246 در سال 84 به رتبه 80 در سال 85 رسيد كه امسال با توجه به فعاليتي كه بانك در سال 86 انجام داده پيش‌بيني مي‌شود به زير رتبه 30 دست يابد. وي يكي از راهبردهاي اتخاذشده بانك را در سال 86 تداوم و توجه به شعار مشتري ذات بانك است، اعلام كرد و افزود: همه موفقيت‌هاي بانك پاسارگاد نيز در سايه توجه به مشتري است.وي رشد و ارتقاي جوانان را ديگر راهبرد بانك دانست و گفت: در حال حاضر دو هزار نيرو در بانك فعاليت مي‌كنند كه 85درصد از آنها داراي مدرك كارشناسي و بالاتر هستند.به گفته وادي‌دار، افزايش سهم بانك پاسارگاد در بازار، راهبرد سوم است كه با تنوع محصولات دنبال مي‌شود.وي ادامه داد: از ابتداي تاسيس بانك پاسارگاد، خدماتي همچون ايجاد سپرده‌هاي 9ماهه و خاصي كه وجوه مردم را مديريت مي‌كند و صدور كارت سلامت براي تنوع‌بخشي به خدمات بانك ارائه مي‌شود.
وي حفظ حقوق سپرده‌گذاران و ذي‌نفعان را از عوامل ديگر رشد بانك در سال گذشته اعلام كرد و افزود: تلاش داريم منافع مالي سپرده‌گذاران را پشتيباني كنيم.وادي‌دار، بيمه كردن سپرده‌گذاران بانك پاسارگاد را از ابتكارات نوين اين بانك اعلام كرد كه براساس آن سپرده‌گذاران به اندازه ميزان سپرده‌هايشان بيمه مي‌شوند.
پرداخت 10درصد از سپرده به عنوان بيمه حادثه
در ادامه معصوم ضميري، مديرعامل بيمه پاسارگاد با بيان اينكه تمام سپرده‌گذاران بانك پاسارگاد از تاريخ اول تيرماه جاري تحت پوشش بيمه حادثه قرار مي‌گيرند، افزود: براساس اين قرارداد هزينه‌هاي پزشكي ناشي از حادثه به شرط بستري شدن در بيمارستان تا 10درصد رقم سپرده توسط بيمه پاسارگاد پرداخت مي‌شود.
وي اظهار داشت: اين طرح از طرف بيمه پاسارگاد پيشنهاد شد كه مورد استقبال اعضاي هيات‌ مديره قرا ر گرفت.
به گفته وي، بيمه سپرده، دادن امتياز خوب به سپرده‌گذاران بدون تشريفات است كه تعداد كثيري از سپرده‌گذاران از يك تامين عمومي برخوردار مي‌شوند. همچنين مطهري مدير بيمه‌هاي اشخاص بيمه پاسارگاد تصريح كرد كه اين بيمه به سپرده‌هايي كه توسط اشخاص حقوقي افتتاح مي‌شوند، تعلق نمي‌گيرد.
ضميري در ادامه خاطرنشان كرد: بيمه پاسارگاد در حال بررسي پوشش اين بيمه براي افراد حقوقي ا ست.به گفته مطهري، نرخ فني اين بيمه 6 در 10هزار است.
مديرعامل بيمه پاسارگاد نيز با بيان اينكه دارندگان بيمه‌نامه حادثه در صورت وقوع حادثه‌اي كه منجر به فوت يا بستري در بيمارستان شود، مي‌توانند با مراجعه به شعبه بانك پاسارگاد، فرم دريافت خسارت و اطلاعات را پر كنند تا بتوانند از بيمه پاسارگاد خسارت دريافت كنندافزود: ساير موارد دريافت خسارت همچون ساير بيمه‌نامه‌هاي حادثه خواهد بود.به گفته وي، حساب‌هاي مشترك نيز مي‌توانند به نسبت شراكت از ميزان حق بيمه استفاده كنند.در عين حال بيمه پاسارگاد در صورت فوت شخص حادثه‌ديده، تا يك برابر مبلغ مانده سپرده در روز قبل از حادثه، خسارت پرداخت مي‌كند.اشخاصي كه داراي چند حساب باشند نيز مي‌توانند ميزان 10درصد از كل مبلغ سپرده‌ها از بيمه استفاده كنند. سقف بيمه نيز تا يكصد ميليون تومان است.
 دوشنبه 17 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 186]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن