تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه براى زنده كردن حق يك مسلمان، شهادت حقّ بدهد، روز قيامت در حالى آورده مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820951163




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پس از هفته‌ها بلا‌تكليفيقطبى ‌سرمربى ‌پرسپوليس ‌شد


واضح آرشیو وب فارسی:حيات نو: پس از هفته‌ها بلا‌تكليفيقطبى ‌سرمربى ‌پرسپوليس ‌شد
عكس:محسن شاهمردي

گروه ورزشي-‌ افشين قطبى با امضاى قراردادي2ساله مجددا به جمع سرخ‌پوشان پايتخت پيوست.

بازگشت قطبى به پرسپوليس درحالى صورت گرفت كه با رفتن كاشانى از هيئت مديره پرسپوليس و آمدن مصطفوى هيچ‌كس تصور نمى‌كرد كه سرمربى جديد قطبى باشد. اما سرانجام پس از هفته‌ها بلا‌تكليفى بر سر انتخاب و معرفى سرمربى تيم و در حالى كه شايعات زيادى در ارتباط با گزينه‌هاى سرمربيگرى مطرح بود، افشين قطبى با مسئولا‌ن جديد تيم به توافق رسيد و رسما هدايت پرسپوليس را در ليگ هفتم به عهده گرفت.

قطبى پنجشنبه در دوبى قراردادش را به مدت دوسال امضا كرد و قرار است امروز براى ثبت قرارداد به تهران بازگردد.

گفته مى‌شود باشگاه پرسپوليس شرايط قطبى را پذيرفته و حتى شنيده‌ها حاكى از آن است كه مسئولا‌ن باشگاه اين قول را به قطبى داده‌اند كه تمديد قرارداد با برخى از بازيكنان از جمله نيكبخت واحدى با نظر سرمربى تيم انجام شود. او همچنين قرار است يك مربى برزيلى را به عنوان دستيار همراه خود به ايران بياورد. سرمربى جديد فوتبال پرسپوليس دراين ارتباط گفت: براى اداى دين به هواداران اين تيم برگشتم.

سرمربى جديد فوتبال پرسپوليس گفت: براى اداى دين به هواداران اين تيم برگشتم. افشين قطبى در گفت‌و‌گو با فارس افزود: در ايران، پرسپوليس، تيم محبوب من است. براى اداى دين به سرزمين مادرى‌ام و هواداران اين تيم بازگشتم. وى در مورد همكارى‌اش با مربى جديد پرسپوليس، گفت: شناخت نسبتا خوبى از افشين پيروانى دارم. مى‌دانم يكى از بهترين مربيان ايرانى است. بنابراين، مشكلى از كار در كنارش ندارم. قطبى با اشاره به جذب چند بازيكن جديد براى سرخپوشان، گفت: با توجه به اطلا‌عاتى كه گرفته‌ام، تا كنون نفراتى كه به اين تيم آمده‌اند، از جمله بازيكنانى بودند كه مورد توجه من قرار داشتند. وى با بيان اينكه شناخت چندانى‌از داريوش مصطفوي، مديرعامل جديد پرسپوليس ندارد، عنوان كرد: شناخت چندانى از وى ندارم; اما اميدوارم با حضور در تهران و كار در كنارش، روزهاى خوبى را تجربه كنيم.

پيرواني: از بازگشت قطبى خوشحالم

در حالى كه با آمدن قطبى و دستيار برزيلى به نظر مى‌رسيد موقعيت افشين پيروانى كه به تازگى به عنوان مربى سرخ‌پوشان در پرسپوليس فعاليت مى‌كند به خطر بيفتد، قطبى پس از عقد قرارداد در دوبى در پاسخ به خبرنگاران حاضر گفته كه دوست دارد با پيروانى كار كند. در همين ارتباط افشين پيروانى نيز در گفت‌وگويى عنوان كرد: مشكلى با حضور دستيار برزيلى سرمربى جديد در كادر فنى ندارم، ‌چراكه وظايف ما مشخص شده است. مانند همه دوست داران پرسپوليس از بازگشت قطبى خوشحال شدم، چراكه وى فصل گذشته كارنامه بسيار خوبى داشت و بهترين گزينه بود. وى افزود: اميدوارم پرسپوليس با تجربه قطبى در جام‌هاى معتبرترى به قهرمانى برسد. من نيز مانند روز اول آماده هر گونه كمك بوده و تابع نظرات باشگاه هستم. تمام بررسى‌هاى لا‌زم انجام شده است و با برگزارى يك جلسه، وظايف من و كمك مربى برزيلى مشخص خواهد شد. وى در خصوص حضور على رضا امامى‌فر در تمرينات و شايعه درخواست وى براى بازگشت به تيم، تاكيد كرد: اين بازيكن از نفرات قديمى و پيشكسوت پرسپوليس است و به درخواست خود در تمرينات انجام شده در مجموعه ورزشى انقلا‌ب شركت كرد. به هيچ عنوان در مورد همكارى صحبتى به ميان نيامده است. خوشحالم كه تمرينات به زمين كارگران انتقال يافت تا بتوانيم تمرينات تاكتيكى خود در كنار بدنسازى را شروع كنيم. پيروانى با اشاره به تعلل برخى نفرات سابق براى تمديد قرارداد و حضور در تمرينات، تصريح كرد: هر بازيكنى كه ديرتر به جمع ما بپيوندد، بيشتر از همه، خودش ضرر مى‌كند. به تمامى‌بازيكنانى كه براى تيم در فصل قبل زحمت كشيده‌اند نياز داريم; ‌اما خيلى از نفرات هنوز در تمرين حاضر نشده‌اند كه اميدوارم هرچه زودتر مشكلا‌ت تمامى‌نفرات حل شود.

مصطفوي: در كار قطبى دخالت نمى‌كنم

مصطفوي، مديرعامل پرسپوليس نيز در ارتباط با پيوستن قطبى به تيم گفت: پس از قبول مسئوليت در باشگاه پرسپوليس از همان ابتدا افشين قطبى را به عنوان گزينه اصلى مد نظر داشتيم و در شرايطى كه 7 گزينه مد نظر داشتيم در نهايت با افشين قطبى براى دو فصل به توافق رسيديم. مديرعامل باشگاه پرسپوليس كه در برنامه ورزش و مردم حضور يافته بود ادامه داد: پيش‌قرارداد افشين قطبى 8 روز پيش در دفتر من به امضا رسيده بود و پس از تائيد نهايى اعضاى هيئت مديره، نماينده باشگاه را به امارات فرستاديم تا كاررا نهايى كند كه خوشبختانه روز پنجشنبه اين اتفاق روى داد. داريوش مصطفوى در پاسخ به اين سوال كه گفته مى‌شود قطبى با برخى بازيكنان فعلى پرسپوليس مثل نيكبخت واحدى مشكل دارد گفت، اينها مسائل داخلى باشگاه است كه از سوى رسانه‌ها بزرگ مى‌شود. مطمئنا هم آقاى قطبى و هم نيكبخت وظايفشان را به خوبى مى‌دانند و به عنوان دو عضو حرفه‌اى باشگاه عمل خواهند كرد. مطمئن باشيد هيچ مشكلى در اين زمينه وجود نخواهد داشت. سوال ديگر از مديرعامل باشگاه پرسپوليس اين بود كه آيا على پروين به اين تيم بازخواهد گشت؟ مصطفوى در پاسخ به اين پرسش گفت: آقاى پروين يكى از اسطوره‌هاى باشگاه پرسپوليس است اما من به تنهايى نمى‌توانم در مورد حضور ايشان تصميم بگيرم. بايد در هيئت مديره مطرح شود و بعد از آن نظر بدهيم. اما مطمئنا از كنار نام پروين نمى‌شود به راحتى گذشت. مصطفوى با رد بدهى 12 ميليارد تومانى باشگاه پرسپوليس گفت: اين رقم در حد حرف است و پس از بررسى‌هايى كه ما انجام داديم متوجه شديم بدهى واقعى باشگاه پرسپوليس كمتر از 4 ميليارد تومان است كه اميدواريم بتوانيم به مرور زمان اين بدهى را هم تسويه حساب كنيم. وى در مورد احتمال دخالتش در امور فنى و كار افشين قطبى گفت: در تمام اين سال‌هايى كه در فوتبال ايران مسئوليت داشته ام در كار هيچ مربى دخالت نكرده‌ام و در كار قطبى هم چنين دخالتى نخواهم داشت. آنهايى كه مرا مى‌شناسند خوب مى‌دانند كه در كار مربى دخالت نمى‌كنم.
 جمعه 14 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات نو]
[مشاهده در: www.hayateno.ws]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 141]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن