تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817097203




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

داد و فرياد از تريبون سازمان سيا براي نجات انجمن غير قانوني


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: داد و فرياد از تريبون سازمان سيا براي نجات انجمن غير قانوني
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): ارگان رسانه اي سازمان جاسوسي امريكا با ترتيب دادن مصاحبه هايي به حمايت از انجمن صنفي روزنامه نگاران كه به خاطر از دست دادن شرايط قانوني مندرج در اساسنامه اش، توسط نهاد هاي مسوول داراي شرايط انحلال شناخته شده است، پرداخت.


اين راديو در مصاحبه اي با نعمت احمدي، وكيل دعاوي به نقل از وي اقدام وزارت كار كه بر مبناي اساسنامه انجمن ياد شده آن را واجد شرايط انحلال اعلام كرده و راي ديوان عدالت اداري در همين زمينه را زير سوال برده است.
عيسي سحر خيز، كه ارگان سازمان جاسوسي امريكا وي را از اعضاي انجمن صنفي روزنامه نگاران معرفي كرد نيز به اين راديو گفته است كه آنها از تريبون هاي رسانه اي با افكار عمومي خارجي و داخلي تماس مي گيرند و سعي مي كنند هر طور شده افشاگري كنند و حداقل تا جايي كه ممكن است داد و فرياد راه بيندازند.
*****
عامل آشوب هاي 18 تير به آغوش حاميانش بازگشت
..........................................
احمد باطبي از عوامل آشوب هاي كور تيرماه 78 تهران، نيز مانند بعضي ديگر از همفكرانش كه در آشوب هاي مورد حمايت امريكا و اسرائيل در تيرماه 78 تهران دخالت داشتند، به امريكا پناه برد.
به گزارش ايرنا، وي در گفت و گويي با تلويزيون صداي امريكا كه با حضور الهه هيكس از مدعيان حقوق بشر امريكا برگزار شد، گفت كه با كمك يك گروهك تروريستي به كردستان عراق رفته و به نيروهاي امريكايي پيوسته است.
وي عنوان كرده است كه از اين به بعد " سخنگوي ‏برون مرزي مجموعه فعالان حقوق بشر ايران" خواهد بود.
باطبي در تلويزيون صداي امريكا ادعاهاي دروغ و متناقضي در باره وضعيتش در زندان هاي ايران مطرح كرد. او در حالي كه ادعا مي كرد در زندان شكنجه شده، از ادامه تحصيلات دانشگاهي اش در زندان نيز سخن گفت!
پيش از باطبي بعضي ديگر از مهره هاي سياسي وابسته به جريان هاي سياسي افراطي در دانشگاه ها مانند اكبر عطري و علي افشاري نيز به امريكا فراخوانده شده اند.
*****
توصيه هاي كروبي خيلي زود زير پا گذاشته شد
........................................................
اقدام توهين آميز رسول منتجب نيا، قائم مقام دبيركل حزب اعتماد ملي و روزنامه ارگان اين حزب عليه مقامات ارشد كشورمان در حالي صورت گرفته است كه مهدي كروبي، در جلسه خداحافظي با مسوولان اين حزب براي سفر به عربستان توصيه هايي مبني بر دوري از اهانت داشته است.
به گزارش ايرنا به نقل از پايگاه اطلاع رساني اعتماد ملي، مهدي كروبي كه پيش از اين نيز به خاطر توهين روزنامه اعتماد ملي به مردم ايران و رييس جمهور ناچار به عذر خواهي شده بود در اين جلسه گفته است: "اهانت در هر فضايي و در هر حالتي بد است و اذهان را خراب مي كند."
دبيركل حزب اعتماد ملي ضمن بيان اينكه اينگونه رفتارها با شعارها يي كه مي دهيم متناقض است تصريح كرد :«آيا برخورد انحصاري و تخريب هايي كه به صورت مستقيم و غير مستقيم صورت مي گيرد با تضارب آراء و جامعه مدني كه سر مي دهيم ، تناقص ندارد».
وي در ادامه سخنان خود به همه اعضا ، اركان و رسانه هاي حزب تأكيد كرد مراقب باشيد تا از تخريب ويا جهت گيري عليه هر شخص ، بخصوص كساني كه احتمال كانديداتوري دارند خودداري شود.
*****
رويانيان: رانندگان متخلف صلاحيت اجتماعي ندارند
.....................................................
رييس پليس راهنمايي و رانندگي در سخناني در مشهد گفته است: ‏راننده اي كه سبقت مي گيرد و به چراغ قرمز و مردم و جامعه احترام نمي گذارد شمشير را از رو كشيده و در واقع صلاحيت اجتماعي ندارد‏.‏
سردار رويانيان دربخشي ازسخنان خودبااشاره به يك سرمايه دارو كارخانه داركه تخلف كرده دربرخورد با مامور نيروي انتظامي گفته بود"هرچه مي خواهي سريع بنويس كه مي خواهم بروم "گفت ‏: ‏كسي كه تخلف مي كندنمي تواند مسوول ومديرشود ونبايد صلاحيتش درمجموعه هاي مربوطه تاييد شود‏.‏
رويانيان تصريح كرد‏: ‏بايداول خوداعم ازوزيرووكيل وفرمانداروبخشدارو پليس اصلاح شده وبعدازمردم بخواهيم قانون رارعايت كنند‏.‏
وي بااشاره به تشكيل كميته تغييررفتارانساني پليس گفت ‏: ‏تا مسوولان درست نشوندمردم درست نمي شوند‏.‏
****
برگزاري همايشي در واشنگتن درباره مذهب شيعه و حكومت ايران
.......................................
يك موسسه امريكايي با برگزاري همايشي، به بررسي مذهب شيعه و حكومت جمهوري اسلامي پرداخته است.
به گزارش ايرنا، موسسه صلح آمريكا در واشنگتن دراين همايش نقش روحانيت، مذهب شيعه در ايران، تضاد در ميان شيعيان، كمك هاي مالي ايران به شبه نظاميان و آنچه چگونه دولت جمهوري اسلامي قدرت خود را در خاورميانه به كار مي گيرد، را مورد بررسي قرار داد.
كيت كاتمن عضو ارشد كميته پژوهشي كنگره آمريكا در سخناني در اين همايش كه نشان از عدم شناخت شيعه دارد ادعا كرده است كه ‏:‏ شيعيان خود را در جهان اسلام منزوي و تحت فشار حس مي كنند و اين امر به آنها روح انقلابي داده است و نياز به همبستگي بين شيعيان را تقويت كرده است‏.‏
وي افزود‏:‏ اشتباه آمريكا در عراق اين بود كه به انقلاب شيعيان در آن كشور كه يكي از اهداف جمهوري اسلامي بود، كمك كرده است‏.‏
******
طالباني: موقع دست دادن با ايهود باراك، رييس جمهور نبودم!
........................................
دست دادن جلال طالباني رييس جمهور عراق با ايهود باراك وزير جنگ سابق رژيم اشغالگر قدس، در كنفرانس سوسياليست بين الملل در شهر اتن پايتخت يونان موجي از نفرت و انزجار عليه وي در جهان اسلام و كشور عراق ايجاد كرده است. واكنش هاي صورت گرفته به اين اقدام رييس جمهور عراق باعث شدتا وي با صدور بيانيه اي در اين باره توضيح دهد.
به گزارش ايرنا به نقل از سايت اينترنتي اصوات العراق نوشت رييس جمهوري عراق با صدور بيانيه اي درباره اقدام اخيرش در اتن در خصوص دست دادن با ايهود باراك توضيح داد و گفت كه اين اقدام هيچ تعهدي را براي عراق ايجادنخواهد كرد.
در بيانيه دفتر جلال طالباني آمده است كه دست دادن طالباني با ايهود باراك رييس حزب كار اسراييل در جايگاه دبير كلي اتحاديه ميهني كردستان عراق و نايب رييس سازمان سوسياليست بين الملل و نه به عنوان رييس جمهوري عراق صورت گرفته است.
طالباني گفته است كه اين كار او اقدامي ضد سياست هاي عراق و ديدگاه مردم عراق در حمايت از مردم فلسطين به شمار نمي رود.
****
انتقاد از نمايندگان اردني حاضر در همايش گروهك منافقين افزايش يافت
..................................................
نمايندگان احزاب و ارگان هاي مردمي در اردن از شركت شماري از نمايندگان مجلس اين كشور در همايش گروهك منافقين در پاريس انتقاد كردند.
اين افراد در گفت وگو با ايرنا اعلام كردند : اين گروهك مخالف امت اسلامي است چرا كه از سوي دولت آمريكا جهت اجراي مقاصد شوم عليه جمهوري اسلامي ايران حمايت مي شود .
محمد القاق رييس دوره اي كميته احزاب مخالف دولت اردن كه دبيركل حزب جنبش قومي دمكرات مستقيم اردن نيز هست ،در اين باره گفت : ما با اين مشاركت مخالفت مي كنيم و بايد هيچكس از اردن در همايش اين گروهك شركت نمي كرد زيرا كه اين سازمان در جهت سياستها و اهداف آمريكا حركت مي كند .
فواد دبور دبير كل حزب بعث پيشرو كه يكي از احزاب اصلي مخالف دولت اردن است نيز تاكيد كرد : حزب ما مشاركت تعدادي از نمايندگان مجلس اردن را كه در همايش منافقين حضور داشتند، محكوم مي كند زيرا كه هيچ يك از اردني ها اين همايش را تاييد نمي كنند.
عبد المجيد دنديس هماهنگ كننده همايش حق بازگشت پناهندگان فلسطيني به خانه و كاشانه خود در اردن نيز با انتقاد از مشاركت برخي از اعضاي مجلس اردن در همايش گروهك منافقين گفت كه نمي بايد اين مشاركت انجام مي گرفت .
عبدالهادي المجالي رييس مجلس نمايندگان اردن پيش از اين گفته بود كه مجلس اردن هيچ ارتباطي با شركت اين نمايندگان در اين همايش ندارد و هيچ يك از آنان با مجلس ، دفتر دايمي آن و يا رييس مجلس درباره اين مشاركت صحبت نكرده اند.
*****
فراكسيون اصولگرايان مجلس شوراي اسلامي هفته آينده تشكيل مي شود
..............................................
فراكسيون اصولگرايان مجلس هشتم هفته آينده به طور رسمي كار خود را آغاز مي كند.
به گزارش خبرنگار خبرهاي 16 ايرنا، اين فراكسيون بيش از 220 نفر از نمايندگان مجلس را شامل مي شود.
در حالي كه رايزني هايي درباره هيات رييسه اين فراكسيون انجام شده است، بحث انتخاب هيات رييسه اين فراكسيون نيز طي هفته آينده مطرح و اعضاي هيات رييسه مشخص خواهند شد.
*****
حمايت همكار سازمان جاسوسي اسرائيل از جو سازي هاي پاليزدار
......................................................
عليرضا نوري زاده، همكار سابق راديو اسرائيل كه در بين فعالان سياسي خارج از كشور به جاسوسي براي سازمان هاي سيا و موساد مشهور است در گفت و گويي با راديو امريكا به دفاع از جو سازي هاي عباس پاليزدار پرداخت.
وي در اين مصاحبه ضمن دامن زدن به ادعاهاي دروغ پاليزدار، گفته است كه پاليز دار نه افشا گري كرده است و نه اسرار نظامي كشور را فاش ساخته است.
اين ضد انقلاب فراري از اينكه به گفته او پاليزدار باعث خدشه به آبرو و حيثيت افرادي در نظام جمهوري اسلامي شده ابراز شادماني كرده است.
نوري زاده از اينكه پاليزدار و باندش مورد حمايت كسي نيستند نيز ابراز ناراحتي نموده است.
*****
پژوهم/ 1034
 چهارشنبه 12 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن