تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به جرّاح مدائنى فرمودند: آيا به تو بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، سهي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820368269




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اقدامات لازم براي پذيرايي از گردشگران تابستاني دناي كهگيلويه‌وبويراحمد انجام شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: اقدامات لازم براي پذيرايي از گردشگران تابستاني دناي كهگيلويه‌وبويراحمد انجام شد
فرماندار شهرستان دنا از توابع استان كهگيلويه و بويراحمد گفت: اقدامات لازم‌براي استقبال وپذيرايي مطلوب ازمهمانان ومسافران تابستاني اين شهرستان انجام شده است.

غلامعلي حبيبي منش، سه‌شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: مهمترين اقدامات انجام شده دراين زمينه شامل اطلاع رساني،تهيه‌اماكن اسكان،تجهيز نانوايي‌ها، توجيه كارگران نانوايي‌ها در زمينه پخت نان در وقت اضافي و نداشتن تعطيلي است.

وي، تجهيز بازار سي‌سخت، تامين مايحتاج و اقلام خوراكي مسافران، آماده كردن سرويس‌هاي بهداشتي با همكاري شهرداري سي‌سخت، مذاكره با نيروي انتظامي به منظور تامين امنيت مسافران و تبادل نظر با ميراث فرهنگي مبني بر تهيه بروشور و معرفي پتانسيل‌هاي گردشگري شهرستان دنا را از ساير اقدامات انجام شده براي استقبال از ميهمانان و مسافران تابستاني اين شهرستان اعلام كرد.

حبيبي منش بيان كرد: نبود اداره راهنمايي و رانندگي براي رفع معضلات ترافيكي، جوابگو نبودن سهميه آرد و اقلام خوراكي اختصاص يافته، نبود هتل، نبود حمام عمومي و كمبود مراكز اقامتي و سرويس‌هاي بهداشتي مهمترين مشكلات و كمبودهاي كنوني شهرستان دنابراي استقبال از مهمانان و مسافران تابستاني اين شهرستان است.

وي، با اشاره به اينكه شهرستان دنا براي تامين رفاه حال ميهمانان و مسافران تابستاني خود با كمبود پنج باب سرويس بهداشتي مواجه است، اظهار داشت: ساخت دو باب حمام عمومي در اين شهرستان امري ضروري به نظر مي‌رسد.

حبيبي منش عنوان كرد: كوه گل، كوه دنا، چشمه ميشي، رودخانه خرسان و آبشار فصلي بهرام بيگي از مهمترين اماكن تفريحي و گردشگري شهرستان دنا محسوب مي‌شوند.

وي ابراز داشت: همكاري دستگاه‌هاي‌اجرايي كهگيلويه‌وبويراحمد با فرمانداري شهرستان دنا درزمينه استقبال از ميهمانان و مسافران تابستاني اين شهرستان تاكنون مطلوب بوده است.

حبيبي منش افزود:تابستان پارسال حدوديك‌ميليون گردشگرازاماكن و جاذبه‌هاي تفريحي شهرستان دنا ديدن كردند و پيش بيني مي‌شود كه امسال به دليل بروز پديده خشكسالي و افزايش دما در بيشتر نقاط كشور، گردشگران به اين منطقه خوش آب و هوا و ديدني بيشتر روي آورند.

شهرستان توريستي دنا به مركزيت سي‌سخت در ‪ ۳۰‬كيلومتري ياسوج مركز استان كهگيلويه و بويراحمد واقع شده است.

اين شهرستان به عنوان مركز گردشگري و اردويي استان كهگيلويه و بويراحمد انتخاب شده است.ك/‪۳‬
 سه شنبه 11 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 202]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن