تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سزاوار است هر يك از شما در دهان و بينى زياد آب بچرخاند، چرا كه اين كار، مايه آمرزش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816889050




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احمدي نژاد:استان فارس مايه افتخار نظام اسلامي است/ بي سابقه بودن رشد سهم بودجه عمراني دولت نهم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: احمدي نژاد:استان فارس مايه افتخار نظام اسلامي است/ بي سابقه بودن رشد سهم بودجه عمراني دولت نهم
رئيس جمهور استان فارس را نقطه اتكاي كشور در زمينه هاي مختلف دانست و تاكيد كردكه دولت اهتمام ويژه اي براي رشد و آباداني روز افزون اين استان دارد.

به گزارش خبرگزاري مهر، دكتر محمود احمدي نژاد در ادامه سلسله ديدارهاي خود با نمايندگان مجلس شوراي اسلامي ، شامگاه دوشنبه در ديدار مجمع نمايندگان استان فارس در مجلس، با اشاره به مصوبات دور اول سفرهاي استاني هيئت دولت به استان فارس، اظهار داشت: در دور اول سفرهاي استاني، مصوبات خيلي خوبي براي فارس گرفته شده است و اميدواريم تمام مصوبات اين سفر به توسعه و عمران بيشتر استان بيانجامد.

وي از تشكيل جلسه اي براي پي گيري و اجراي مصوبات سفرهاي استاني دولت با حضور معاون اجرايي رييس جمهور و وزراي مربوطه خبر داد و گفت: در اين جلسه تمام مصوبات سفرهاي استاني دولت مورد بررسي و پي گيري قرار مي گيرد و به فضل الهي همه مصوبات استان فارس نيز امسال عملياتي مي شود.

دكتر احمدي نژاد استان فارس را به لحاظ ايمان، فرهنگ، شجاعت و تمدن سازي در كشور نمونه و داراي مقام اول عنوان كرد و افزود: استان فارس از ابعاد گردشگري و برخورداري از دانشجويان فعال در دانشگاه هاي مختلف از جمله مراكز درجه يك كشور است و نظام اسلامي به داشتن چنين استاني افتخار مي كند.

رئيس جمهور با بيان اينكه استان فارس با وسعت زياد خود، نيازمند ايجاد شبكه هاي گوناگون راه هاي ارتباطي است، بر ضرورت تسريع در ساخت آزاد راه اصفهان - شيراز تاكيد كرد.

دكتر احمدي نژاد در ادامه به ضرورت صنعتي شدن بيش از پيش استان فارس اشاره و خاطر نشان كرد: با توجه به طرح آمايش صنعتي در كل كشور ، سهم استانها به ويژه سهم استان فارس در آن طرح به خوبي ديده شده و اين استان با توجه به استعدادهاي بالقوه در اولويت صنعتي شدن قرار دارد.

رئيس جمهور در ادامه با اشاره به اقدامات دولت نهم براي آباداني استانها اظهار داشت: دولت مي خواهد براي همه مردم تلاش كند؛ چرا كه كشور با كار و تلاش آباد مي شود.

وي با بيان اينكه دولت در سفرهاي استاني ، مصوبات را بر اساس اولويت استانها تنظيم مي كند، يادآورد شد: بايد تلاش كنيم با كاهش هزينه هاي اضافي، كيفيت فعاليت ها را افزايش دهيم.

دكتر احمدي نژاد به اهتمام ويژه دولت براي افزايش بودجه عمراني اشاره كرد و گفت: رشد سهم بودجه عمراني در اين دولت نسبت به كل بودجه هاي سالانه پس از انقلاب بي سابقه بوده است؛ هر چند دولت با كم كردن بودجه جاري، فشارهاي زيادي را نيز متحمل شده است.

نمايندگان استان فارس در مجلس هشتم نيز دراين نشست با قدرداني از اقدامات سازنده دولت در جهت عمران و آباداني اين استان، گزارشي از امكانات، ظرفيت هاي بالقوه و مشكلات حوزه هاي انتخابيه خود ارايه كردند.
 سه شنبه 11 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن