تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816875714




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران خبر داد گسترش فعاليت‌هاي قرآني ويژه اوقات فراغت از فرهنگسراي قرآن به تمام تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران خبر داد گسترش فعاليت‌هاي قرآني ويژه اوقات فراغت از فرهنگسراي قرآن به تمام تهران
گروه اجتماعي: فعاليت‌هاي قرآني و ديني در اوقات فراغت در گذشته تنها در مراكز خاصي همچون فرهنگسراي قرآن انجام مي‌شد اما با رويكرد جديد اين نوع فعاليت‌ها در تمام محيط شهري براي شهروندان توسط همان فرهنگسرا انجام مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا)، «احمد نوريان» معاون فرهنگي و اجتماعي شهرداري تهران امروز دهم تيرماه در تشريح فعاليت‌هاي جشنواره تابستاني پاييخت در جمع خبرنگارن، تفريح سالم و استفاده بهينه از اوقات فراغت را عاملي براي شادابي و شكوفايي جامعه عنوان كرد و افزود: ما معتقديم كه اوقات فراغت و فعاليت‌هاي آن نيازمند بازمهندسي فرهنگي مبتني بر ارزش‌ها و هنجارهاي پذيرفته شده از سوي جامعه است از اين‌رو با غني‌سازي آن در چند سال اخير آن را از موضوعات مهم در حوزه شهري دانسته‌ايم.

وي با اشاره به آغاز فعاليت‌هاي جشنواره تابستاني از 15 تيرماه جاري تصريح كرد: در اين جشنواره مقررات مديريت شهري به دو بخش مديران شهرداري و محلات به‌صورت مجزا تفكيك شده است و محصولات و خدمات مرتبط با اوقات فراغت با حضور سازمان‌ها و شركت‌هاي دولتي و خصوصي در فضاي پنج هزار متر مكعب به مدت يك هفته در كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان عرضه خواهد شد.

نوريان تدبير مديريت شهري را در ارتقاي برنامه‌هاي اوقات فراغت در چهار هدف متمركز عنوان و اظهار كرد: آسيب‌شناسي گذران اوقات فراغت، تبيين كاركردهاي صحيح اوقات فراغت، شناسايي ظرفيت‌هاي اوقات‌ فراغت شهروندان به مديران، مسئولان و خانواده و ارائه الگوي فرهنگي اوقات فراغت و راه‌هاي استفاده سالم از اين فرصت‌ها از اهداف اساسي مديريت شهري در فعاليت‌هاي اوقات فراغت و جشنواره تابستاني هستند.

وي با اشاره به دو ويژگي مهم اين جشنواره تابستاني تصريح كرد: استفاده از ظرفيت‌هاي مراكز خصوصي در اين جشنواره براي نخستين‌بار و تعامل با ساير نهادها و سازمان‌ها همچون مساجد و آموزش و پرورش به‌منظور ارتقاي سطح كمي و كيفي برنامه‌هاي اين جشنواره دو ويژگي مهم جشنواره تابستانه است.

معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران در پاسخ به پرسش خبرنگار ايكنا درباره چگونگي ساماندهي فعاليت‌هاي قرآني و ديني در اوقات فراغت و جشنواره تابستانه گفت: فعاليت‌هاي قرآني و ديني در اوقات فراغت در گذشته تنها در مراكز خاصي همچون فرهنگسراي قرآن انجام مي‌شد اما با رويكرد جديد اين نوع فعاليت‌ها در تمام محيط شهري براي شهروندان توسط همان فرهنگسرا انجام مي‌شود.

نوريان همچنين تصريح كرد: برنامه‌هاي اوقات فراغت در سال جاري به گونه‌اي است كه در همه فعاليت‌هاي آن مفاهيم ارزشي و ديني تعبيه شده است از اين رو روح حاكم بر فعاليت‌هاي اين جشنواره متناسب با ارزش‌هاي اسلامي و هدفمند است.

وي با اشاره به عملكرد مركز فعاليت‌هاي ديني شهرداري تأكيد كرد: مديريت معنوي بر برنامه‌هاي اوقات فراغت كاري دشوار است.

نوريان در پايان برگزاري گفتمان‌هاي نسلي ميان نوجوانان و جوانان با نخبگان و اساتيد دانشگاه، برگزاري مسابقات مذهبي از جمله تشكر از خدا در 14 كلمه، دعوت‌نامه به امام زمان(عج)، برگزاري مسابقات طنز، عكاسي و ...، برپايي سلسله نشست‌هايي با محوريت ايد‌ه‌پردازي در زمينه شهري زيبا و آرام را از ديگر برنامه‌هاي اين جشنواره تابستاني عنوان كرد.
 دوشنبه 10 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 258]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن