تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):هر كس برادر (دينى) خود را پنهانى نصيحت كند، او را آراسته و اگر آشكارا نصيحتش نماي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817082827




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بسيج سازندگي پشتيبان دولت و يار ملت در آباداني و رفع محروميت كشوراست


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: بسيج سازندگي پشتيبان دولت و يار ملت در آباداني و رفع محروميت كشوراست
در راستاي اجراي اين طرح كه توسط نيروي مقاومت بسيج و با همكاري و مشاركت سازمانها و دستگاههاي اجرايي انجام مي‌شود، ظرفيت و توان بالقوه اين قشرهاي جامعه در راه توسعه زيربنايي و رفع محروميت مناطق مختلف به كار گرفته مي‌شود.

جمعي از مسوولان و دست‌اندركاران استان خراسان رضوي در گفت و گو با ايرنا گفتند: بسيج سازندگي در راستاي اهداف و وظايف محوله خود طي سنوات گذشته همواره حامي دولت و يار ملت در آباداني و رفع محروميت بوده است.

مسوول برنامه ريزي مركز بسيج سازندگي منطقه مقاومت بسيج استان خراسان رضوي گفت: بدون شك كاهش و رفع محروميت و نارسايي‌ها در روستاها و مناطق محروم و افزايش روحيه كار جمعي ميان جوانان كشور از اهميت خاصي برخوردار است.

"سيد مهدي كاظمي" بدون توضيح بيشتر گفت: بسيج سازندگي طي سنوات گذشته تاكنون با كمك نهادهاي سنتي و سازمانهاي ذيربط نقش مهمي در تحقق اين اهداف در سطح كشور داشته و با اجراي طرحهاي اجتماعي و اقتصادي خود چهره مناطق غير برخوردار را دگرگون كرده است.

رييس قرارگاه بسيج سازندگي ناحيه مقاومت بسيج سلمان مشهد نيز گفت:
اجراي طرح بسيج سازندگي از اقدامات بسيار موثر نيروي مقاومت بسيج كشور براي توسعه و آباداني و رفع محروميتهاي مناطق محروم است.

"علي‌اكبر شهابي" ادامه داد: بسيجيان خواهر و برادر اين ناحيه مقاومت طي سال گذشته به استعداد ‪ ۱۴‬هزار نفر روز در بهسازي و زيباسازي مدارس، جمع‌آوري محصولات كشاورزي، توليد گل و گياه، مبارزه با آفات، بهداشت و درمان و محيط زيست منشاء خدمات موثري بودند.

فرمانده بسيج خواهران حوزه ‪ ۱۴‬ناحيه سلمان مشهد گفت: خواهران بسيجي اين شهرستان امسال نيز مانند سنوات گذشته در اجراي طرح بسيج سازندگي حضوري فعال و تاثير گذار داشته و يار و مددكار دولت در عمران و رفع محروميت مناطق محروم خواهند بود.

"مرضيه مروي زاده" همچنين خواستار توسعه كمي و كيفي فعاليتهاي بسيج سازندگي شد.

مسوول بسيج خواهران منطقه مقاومت بسيج سپاه استان خراسان رضوي هم گفت:
خواهران بسيجي اين استان كه تاكنون همگام با برادران بسيجي نقش مهمي در انجام ماموريتها و وظايف محوله نيروي مقاومت بسيج داشتند، در اجراي برنامه‌هاي بسيج سازندگي نيز مشاركتي پويا و فعال دارند.

"فاطمه كلاهدوز" زمينه‌هاي مختلف فعاليت خواهران بسيجي اين استان اعم از دانش آموز، دانشجو، طلبه و اساتيد دانشگاه در اجراي طرح بسيج سازندگي طي امسال را توزيع مواد غذايي در مناطق محروم، كلاسهاي تربيت مربي، مهارتهاي زندگي و فني و حرفه‌اي، بهداشت و درمان و امور آموزشي و غيره ذكر كرد.

به گزارش ايرنا وي بيان كرد: خواهران بسيجي اين استان در قالب ‪ ۲۰‬اردو و به استعداد ‪ ۱۴۰‬هزار و ‪ ۹۹۳‬نفر روز طي سال گذشته در اجراي طرح بسيج سازندگي مشاركت كردند.

مسوول هماهنگي امور ترويج و نظام بهره برداري سازمان جهاد كشاورزي استان خراسان رضوي نيز اجراي طرحهاي بسيج سازندگي را در توسعه زير بنايي بخش كشاورزي اين استان موثر دانست.

"غلامرضا خراشادي زاده" اضافه كرد: در راستاي تحقق اهداف و سياستهاي دولت در برنامه چهارم و پنجم و سند چشم انداز ‪ ۲۰‬ساله كشور، اجراي طرح بسيج سازندگي تاثير بسزايي در بهره‌گيري از توان آحاد مختلف جامعه در خدمت توسعه و آباداني كشور دارد.

وي اظهار داشت: اجراي طرح بسيج سازندگي زمينه افزايش حضور جوانان در عرصه‌هاي كار جمعي و آشنايي آنان با برنامه‌هاي سازندگي در دستگاههاي اجرايي را بيشتر فراهم مي‌كند.

وي گفت: ايجاد زمينه‌هاي مناسب استفاده از توانمندي‌هاي جوانان در اين ارتباط مي‌تواند منشاء تاثيرات بسيار مثبت و سازنده‌اي براي بخش‌هاي مختلف كشور باشد.

وي تربيت نيروي انساني ماهر، تقويت فرصت‌هاي شغلي و زمينه‌سازي براي ايجاد شغل، افزايش مهارت‌هاي شغلي، توسعه پايدار كشاورزي، محافظت از منابع طبيعي، صرفه‌جويي هزينه‌هاي اجراي طرح‌هاي جهادكشاورزي با استفاده از نيروهاي بسيجي را از ديگر اثرات اقتصادي اين طرح ذكر كرد.

مدير كل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس استان خراسان رضوي نيز گفت: بسيج سازندگي تاكنون در بازسازي و بهسازي مدارس، تقويت انگيزه مسووليت پذيري در جوانان و تقويت روحيه تعاون و فرهنگ كار و تلاش در جوانان بسيار موثر بوده است.

"سيدهدايت‌الله هاشمي نسب" با تاكيد بر اثرات بهينه اجتماعي و اقتصادي اجراي طرحهاي بسيج سازندگي خواستار توسعه كمي و كيفي اين فعاليتها شد.

استاندار خراسان رضوي نيز قبل از اين گفته بود: نقش فعاليتهاي بسيج سازندگي در خدمت رساني به آحاد مختلف مردم و رفع محروميت در مناطق محروم جامعه بر كسي پوشيده نيست.

"محمدجواد محمدي‌زاده" گفت: بسيج سازندگي در زمينه‌هاي مختلف عمران و آباداني، توسعه فعاليتهاي اقتصادي و اجتماعي با كيفيت، ارزان، سريع و با استاندارد مي‌تواند الگوي خوبي براي ساير دستگاههاي اجرايي باشد.

مسوول مركز بسيج سازندگي منطقه مقاومت بسيج سپاه پاسداران انقلاب اسلامي استان خراسان رضوي نيز گفت: بسيج سازندگي به دنبال آن است كه فرهنگ كار تلاش و خدمات رساني را بين آحاد مختلف مردم از جمله جوانان و نوجوانان، دانش آموزان و دانشجويان نهادينه كند.

سرهنگ پاسدار "علي آل سيدان" گفت: استفاده از ظرفيتهاي مجموعه‌هاي اجرايي ادارات براي مشاركت مردم در توسعه و آباداني كشور و اجراي پروژه هاي عمراني و اقتصادي زودبازده از ديگر اهداف طرحهاي بسيج سازندگي است.

وي گفت: در راستاي اجراي طرح اردوهاي هجرت ‪ ۳‬سازمان بسيج سازندگي ضمن غني‌سازي اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجويان از توان بالقوه و حتي بالفعل آنان در خدمت توسعه و عمران و رفع محروميت كشور استفاده مي‌شود.

او افزود: طرحهاي بسيج سازندگي از ابتداي تيرماه امسال به مدت حدود شش ماه در هفت سرفصل در بخشهاي بهسازي مدارس، بهداشت و درمان، كشاورزي، اقتصادي و عمراني، محروميت زدايي، آموزشي و فني و حرفه‌اي اجرا مي‌شود.

وي گفت: اين طرح امسال به استعداد بالغ بر ‪ ۸۵۰‬هزار نفر روز با مشاركت ‪ ۱۹‬دستگاه اجرايي و نهاد استان خراسان رضوي اجرا مي‌شود.ك/‪۴‬
 يکشنبه 9 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 183]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن