تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حکمت را هر کجا که یافتی فراگیر، زیرا حکمت گمشده هر مومن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819273951




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزارت كار خبر داد: تاسيس خانه هاي بهداشت در بنگاه هاي زود بازده


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: وزارت كار خبر داد: تاسيس خانه هاي بهداشت در بنگاه هاي زود بازده
جام جم آنلاين: مدير كل امور اجتماعي و سهام وزارت كار وامور اجتماعي از راه اندازي خانه هاي بهداشت با كمك سازمان تامين اجتماعي در بنگاه هاي اقتصادي زود بازده خبر داد.


مسعود كاظم زاده در گفتگو با مهر از تشكيل خانه هاي بهداشت در بنگاه هاي زود بازده خبر داد و گفت: قرار است اين طرح براي شروع در 191 بنگاه اقتصادي زود بازده راه اندازي شود.

مدير كل امور اجتماعي و سهام وزارت كار و امور اجتماعي اظهار داشت: طرح مراقبتهاي اوليه بهداشتي در بنگاه هاي اقتصادي از سال 66 با كمك سازمان تامين اجتماعي ، وزارت بهداشت و همكاري گروه هاي كارگري و كارفرمايي شروع شده بود و دولت نيز خانه هاي بهداشت را با حمايتهاي مالي تحت پوشش داشت.

كاظم زاده تصريح كرد: با توجه به اينكه در آن مقطع كارگران تحت آموزشهاي بهداشتي در محيط كار قرارمي گرفتند و خدمات بهداشتي اوليه نيز ارائه مي شد متاسفانه از سال 66 تا 82 طرح به مشكل مالي برخورد نمود و متوقف شد.

وي افزود: با برخورد نمودن به مشكلات مالي از كارفرمايان خواستيم خانه هاي بهداشت را اداره كنند و ضمن حمايت از كارگران درجهت حفظ بهداشت در محيط كار ، در صورت بروز مشكل آنها را به مراكز درماني برسانند.

مدير كل اموراجتماعي و سهام وزارت كارو امور اجتماعي از موافقت مجدد سازمان تامين اجتماعي براي اختصاص بخشي از بودجه به تاسيس خانه هاي بهداشت خبر داد و افزود: با اختصاص بودجه قادر مي شويم دوباره خانه هاي بهداشت را در بنگاههاي اقتصاد، زود بازده داشته باشيم .

كاظم زاده اظهاراميدواري كرد كه با تاسيس خانه هاي بهداشت علاوه بر تامين بهداشت فردي و رواني افراد ، بتوانند فرهنگ را به خانواده هاي كارگري نيز منتقل كنند.
 يکشنبه 9 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 204]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن