تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 21 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1822083061




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جدیدترین اسباب‌بازی‌های پسرانه خارجی: هدیه‌ای خاص برای پسر کوچولوی شما


واضح آرشیو وب فارسی::

 

به اسباب‌بازی‌هایی که مناسب پسربچه‌ها هستند و براساس توانایی‌های آن‌ها تولید و به بازار عرضه شده‌اند، اسباب بازی پسرانه می‌گویند. والدین با خرید اسباب بازی پسرانه جدید خارجی می‌توانند باعث شکوفایی خلاقیت‌های کودک خود شوند. اسباب بازی پسرانه برای هدیه نیز گزینه بسیار مناسبی است. شما می‌توانید در مناسبت‌هایی مانند جشن تولد به کودکان خود یا اقوام‌تان یک اسباب بازی جدید خارجی هدیه بدهید. در این مطلب قصد داریم راجع‌به نکات خرید اسباب خارجی پسران صحبت کنیم و به معرفی یک سایت معتبر خرید اسباب بازی بپردازیم.


اسباب بازی های خارجی کیفیت و دوام بیشتری دارند

در خرید اسباب بازی پسرانه جدید خارجی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

اکثر خانواده‌های دارای کودک به خرید اسباب بازی برای فرزند دلبند خود اهمیت ویژه‌ای قائل هستند. اسباب‌بازی‌ها انواع مختلفی دارند و براساس سن و جنسیت کودکان طراحی شده‌اند. تحقیقات نشان می‌دهد که بازی نقش بسیار مهمی در یادگیری کودکان دارد. اگر فرزند شما پسر باشد، با خرید اسباب بازی خارجی پسرانه می‌توانید به رشد ذهنی او کمک کنید.

از مهم‌ترین فواید خرید اسباب بازی خارجی با کیفیت برای پسربچه‌ها می‌توان به مواردی مانند تقویت و توسعه ارتباطات اجتماعی، دورکردن کودکان از فضای مجازی، تقویت رشد کودکان، تقویت تفکر و تخیل کودکان، فراگیری مهارت‌های زندگی، توسعه و تقویت مهارت‌های حرکتی کودکان، رشد عاطفی کودکان، فراهم کردن امکان بازی گروهی و ... اشاره کرد.

اسباب‌بازی‌های خارجی که توسط برندهای مطرح تولید می‌شوند، محصولات باکیفیتی هستند و برای تولید آن‌ها از باکیفیت‌ترین مواد استفاده می‌شود؛ به همین دلیل اگر قصد خرید اسباب بازی پسرانه برای کادو دادن به فرزند خود یا فرزند اقوام و دوستانتان را دارید، به سراغ خرید یک اسباب بازی پسرانه جدید خارجی بروید. هنگام خرید اسباب بازی خارجی برای هدیه حتما به نکات زیر توجه داشته باشید.

توجه به گروه‌بندی سنی پسر بچه

یکی از نکات بسیار مهمی که هنگام خرید اسباب بازی پسرانه برای هدیه از یک سایت معتبر خرید اسباب بازی حتما باید موردتوجه قرار بگیرد، گروه‌بندی سنی پسر بچه است. شما باید برای خرید یک اسباب بازی خارجی با کیفیت و مناسب، سن کودک را مدنظر قرار دهید. به‌عنوان مثال، شاید یک اسباب‌بازی برای یک پسربچه سه‌ساله بسیار جذاب و هیجان‌انگیز باشد؛ اما همان اسباب‌بازی برای یک پسربچه هفت‌ساله بی‌معنی و خسته‌کننده به‌نظر برسد.

برای پسربچه‌هایی که سن آن‌ها بین 6 ماه تا 1 سال است، اسباب‌بازی‌های موزیکالی مانند پیانو‌ موزیکال طرح گاوی مدل 6600 گزینه‌های مناسبی برای خرید است. نکته دیگری که در خرید اسباب بازی پسرانه جدید خارجی برای این رده سنی اهمیت بالایی دارد، این است که قطعات اسباب‌بازی نباید به‌سادگی از هم جدا شوند؛ زیرا کودکان در این سن شناختی از جهان پیرامون خود ندارند و هر چیزی را ممکن است وارد دهان خود کنند. قطعات کوچک اسباب‌بازی با‌ گیرکردن در گلوی کودک باعث خفگی او می‌شود. اسباب‌بازی که برای خرید انتخاب می‌کنید، باید با بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه تولید شده باشد تا هنگام استفاده هیچ‌گونه حساسیت یا مشکلی برای کودک به‌وجود نیاورد‌.

برای پسربچه‌های بین 1 تا 3 سال نیز اسباب‌بازی‌های موزیکال متحرک مانند ربات بازلایتر جذابیت بیشتری دارند. پسربچه‌های رده سنی بین 3 تا 6 سال به ماشین‌ها و تفنگ‌های اسباب‌بازی حباب‌ساز، آب‌پاش و تیرفومی علاقه بیشتری دارند. برای پسربچه‌های بالای 6 سال اسباب‌بازی‌های ساختنی و لگو، تفنگ‌های اسباب‌بازی قوی، ماشین، موتور، هواپیما و پهباد کنترلی و ... مناسب‌ است؛ البته در این سن می‌توان انتخاب اسباب بازی پسرانه برای هدیه را برعهده خود کودک گذاشت.

درنظرگرفتن سلیقه پسربچه در انتخاب اسباب بازی جدید خارجی

یکی دیگر از نکاتی که متاسفانه برخی از والدین در خرید اسباب بازی پسرانه جدید خارجی توجهی به آن ندارند، در نظر گرفتن سلیقه فرزندشان است؛ البته نظرخواهی از کودک هنگام خرید اسباب‌بازی به این معنی نیست که اجازه دهیم او اسباب‌بازی‌های نامناسب برای سن خود را انتخاب کند‌. اگر فرزند شما به سراغ محصولی رفت که برای سن او کارایی نداشت، با حرف‌زدن و توضیح‌دادن باید او را قانع کنید که یک اسباب‌بازی دیگر را انتخاب کند.

برای اینکه کارتان راحت شود، ابتدا چند اسباب‌بازی مناسب سنش را به او نشان دهید و از او بخواهید که از بین آن‌ها یکی را انتخاب کند. والدین به هیچ وجه نباید نظر و سلیقه خود را به فرزند خود تحمیل کنند. درصورت خرید اسباب بازی خارجی برای هدیه دادن به کودکان فامیل یا دوستان خود از فروشنده کمک بگیرید و با دادن اطلاعات درباره سن پسربچه‌ای که قرار است کادو بگیرد، یک اسباب‌بازی مناسب خریداری کنید.


توجه به سلایق کودک در هنگام انتخاب هدیه، او را سوپرایز و هیجان زده میکند.

توجه به قیمت اسباب بازی خارجی پسرانه

نکته مهم دیگری که در خرید اسباب بازی پسرانه برای هدیه اهمیت بسیار زیادی دارد، قیمت اسباب‌بازی است. عوامل مختلفی در قیمت انواع اسباب بازی خارجی پسرانه نقش دارند. از مهم‌ترین عوامل می‌توان به مواردی مانند برند تولیدکننده اسباب‌بازی، کیفیت مواد اولیه به‌کاررفته در تولید اسباب‌بازی و کارکردها و قابلیت‌های آن اشاره کرد. به‌طور کلی قیمت اسباب‌ بازی پسرانه جدید خارجی همواره نسبت‌به قیمت اسباب‌بازی‌های داخلی بالاتر است‌.

برای خرید  اسباب بازی ارزان برای هدیه، قیمت اسباب‌بازی موردنظر خود را در چند فروشگاه مختلف مورد بررسی قرار دهید و در نهایت فروشگاهی را انتخاب کنید که محصولات وارداتی خود را با حاشیه سود پایین در اختیار مشتریان قرار می‌دهد‌. برای پسربچه‌هایی که سن آن‌ها کمتر از 6 سال است، کیفیت اسباب‌بازی را به قیمت آن ترجیح دهید؛ زیرا در این بازه سنی پسربچه‌ها ممکن است اسباب‌بازی‌های خود را پرتاپ کرده یا به آن‌ها ضربه‌ وارد کنند. اگر کیفیت را فدای قیمت کنید، اسباب‌بازی بعد از مدت کوتاهی خراب خواهد شد و شما مجبورید بار دیگر برای خرید هزینه کنید.

انتخاب یک سایت معتبر خرید اسباب بازی

اگر قصد خرید اسباب بازی پسرانه برای هدیه را دارید و می‌خواهید یک اسباب بازی جدید خارجی را به‌صورت آنلاین خریداری کنید، به‌دنبال یک سایت معتبر خرید اسباب بازی باشید. با توجه به مشغله‌های زیاد کاری و وجود مشکلات مانند ترافیک، اکثر افرادی که قصد خرید اسباب بازی پسرانه جدید خارجی را دارند، خرید خود را به‌صورت آنلاین انجام می‌دهند.

از مهم‌ترین مزایای خرید آنلاین اسباب بازی پسرانه برای کادو می‌توان به مواردی مانند صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های رفت‌وآمد، تنوع زیاد فروشگاه‌های اینترنتی فعال در حوزه فروش انواع مختلف اسباب‌بازی و دسترسی راحت به آن‌ها از طریق گوشی‌های هوشمند در هر زمان و مکانی، امکان مقایسه قیمت‌ها به‌صورت همزمان در چند فروشگاه اینترنتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن و آگاهی سریع از تخفیف‌های ویژه اشاره کرد.

با انتخاب یک سایت معتبر خرید اسباب بازی حتی در صورت خرید اسباب بازی ارزان برای هدیه خیالتان راحت خواهد بود که یک محصول باکیفیت خریداری می‌کنید. سایت‌های معتبر همواره به رضایت مشتریان خود فکر می‌کنند و انواع مختلف اسباب بازی جدید خارجی پسرانه را با مناسب‌ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. از ویژگی‌های دیگر سایت‌های معتبر می‌توان به راحت‌بودن تجربه کاربری آن‌ها اشاره کرد. وقتی مشتری وارد یک سایت معتبر با فضای سرشار از نظم می‌شود، به‌راحتی می‌تواند به عکس، قیمت و ویژگی‌های اسباب‌بازی پسرانه موردنظر خود دسترسی داشته باشد.


اسباب بازی های کنترلی جزو پر فروش ترین اسباب بازی های پسرانه برای هدیه می باشند.

بهترین برندهای اسباب بازی پسرانه جدید کدام‌اند؟

برندهای مختلفی در سطح جهان وجود دارند که در زمینه تولید اسباب بازی جدید خارجی مشغول فعالیت هستند و محصولات خود را به کشورهای مختلف صادر می‌کنند. حدود 40 درصد از اسباب‌بازی‌های جهان را برندهای آمریکایی، بیش‌از 50 درصد را برندهای ژاپنی و مابقی را برندهای چینی تولید و به بازارهای جهانی عرضه می‌کنند. تعدادی از معروف‌ترین و بهترین برندهایی که برای خرید اسباب بازی پسرانه برای هدیه گزینه‌های بسیار مناسبی هستند، عبارت‌اند از:

برند اسباب‌بازی ملیسا و داگ (Melissa & Doug)

برند اسباب‌بازی هالی تویز (Huile Toys)

برند اسباب‌بازی مگا بلاکز (MEGA Blocks)

برند اسباب‌بازی لیپ فراگ (LeapFrog)

برند اسباب‌بازی جکس پسیفیک (Jakks Pacific)

برند اسباب‌بازی پلی موبیل (Playmobil)

برند اسباب‌بازی جئومگ (Geomag)

برند اسباب‌بازی ترفل (Trefl)

برند اسباب‌بازی دیزنی (Disney Consumer Product)

برند اسباب‌بازی ام جی ای (MGA Entertainment)

برند اسباب‌بازی هازبرو (Hasbro)

برند اسباب‌بازی لگو (Lego)

برند اسباب‌بازی متل (Mettel)

تمام این برندها برای تولید محصولات خود از مرغوب‌ترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه استفاده می‌کنند و در طراحی اسباب‌بازی‌ها به روحیات کودکان و علاقه‌های آن‌ها توجه ویژه‌ای دارند. برای اطمینان از خرید اسباب بازی خارجی با کیفیت به سراغ محصولات تولیدشده توسط این برندها بروید.

خرید باکیفیت‌ترین اسباب بازی پسرانه برای هدیه از سایت فروشگاهی اسباب بازی کودک پلاس

در این مطلب راجع‌به نکات خرید اسباب بازی پسرانه جدید خارجی صحبت کردیم و توضیح دادیم که با رعایت نکاتی مانند توجه به گروه‌بندی سنی پسربچه، درنظرگرفتن سلیقه پسربچه در انتخاب اسباب‌بازی، توجه به قیمت اسباب بازی خارجی پسران و انتخاب یک سایت معتبر خرید اسباب بازی می‌توان یک اسباب بازی خارجی با کیفیت را برای فرزندان خریداری کرد. در انتهای مطلب نیز چند مورد از بهترین برندهای تولیدکننده اسباب بازی پسرانه جدید را معرفی کردیم.

اگر قصد خرید اسباب بازی پسرانه برای کادو را دارید، به فروشگاه‌ اینترنتی اسباب‌بازی کودک پلاس به‌عنوان معتبرترین سایت فعال در این حوزه مراجعه کنید و اسباب بازی ارزان برای هدیه تهیه کنید. در این فروشگاه اینترنتی انواع و اقسام اسباب‌بازی با قیمت‌های مختلف وجود دارد. مشتریان با توجه به بودجه و نیاز خود می‌توانند از بین محصولات متنوع موجود در این فروشگاه، مناسب‌ترین اسباب‌بازی پسرانه خارجی را خریداری کنند و به پسربچه موردنظر خود هدیه بدهند.

این سایت معتبر فعالیت خود را در سال 1390 با نام جیمبو شاپ و با تعداد محدودی اسباب‌بازی آغاز کرد و در سال 1393 نام خود را به کودک پلاس تغییر داد. این سایت بعد از چندین سال فعالیت به یک فروشگاه تخصصی اسباب‌بازی تبدیل شده است و باکیفیت‌ترین محصولات برندهای خارجی را با مناسب‌ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

فروشگاه اسباب بازی کودک پلاس به آدرس: koodakplus.com مناسب برای انتخاب و خرید انواع اسباب بازی خوش قیمت برای هدیه می باشد.

راههای ارتباطی با ما:

اینستاگرام: koodakplus

ایمیل: [email protected]

شماره تماس فروشگاه: 07132359178

تاریخ: 1403/7/21






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن