تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 20 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1822001915




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تسهیل امور رانندگان؛ سامانه جدید برای رسیدگی آنلاین به جرایم راه اندازی می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی::

خبر خوش برای رانندگان! به زودی با راه‌اندازی سامانه جدید، رسیدگی به جرایم رانندگی به صورت آنلاین امکان‌پذیر خواهد شد. این سامانه با هدف تسهیل امور رانندگان و کاهش مراجعه حضوری به مراکز پلیس راهور طراحی شده است.



 تسهیل امور رانندگان با راه‌اندازی سامانه رسیدگی آنلاین به جرایم رانندگی

پلیس راهور فراجا خبر از راه‌اندازی سامانه‌ای داد که به رانندگان امکان می‌دهد تا به صورت آنلاین به جرایم رانندگی خود رسیدگی کنند. این سامانه که قرار است تا پایان سال 1403 عملیاتی شود، یکی از مهم‌ترین اقدامات پلیس برای تسهیل امور شهروندان و کاهش مراجعه حضوری به مراکز پلیس راهور است.

سردار حسینی، رئیس پلیس راهور فراجا، ضمن اعلام این خبر، به افزایش نرخ جرایم رانندگی در سال جاری و تاثیر مثبت آن بر کاهش تصادفات اشاره کرد. وی همچنین بر اهمیت رعایت قوانین توسط موتورسیکلت‌سواران و بهبود کیفیت ایمنی خودروهای داخلی تاکید کرد.

برخی از نکات مهمی که در این خبر به آن پرداخته شده است:

افزایش نرخ جرایم رانندگی: نرخ جرایم رانندگی در سال 1403 به طور قابل توجهی افزایش یافته است که به گفته پلیس، تاثیر مثبتی بر کاهش تصادفات داشته است.
اهمیت رعایت قوانین توسط موتورسیکلت‌سواران: موتورسیکلت‌سواران به عنوان آسیب‌پذیرترین گروه در تصادفات، باید به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند.
کیفیت پایین ایمنی خودروهای داخلی: پلیس بر لزوم بهبود کیفیت ایمنی خودروهای داخلی تاکید کرده است و معتقد است که این موضوع می‌تواند نقش مهمی در کاهش تلفات جاده‌ای داشته باشد.
احتمال خطا در جریمه‌های ثبت‌شده توسط دوربین‌ها: پلیس به این موضوع اذعان کرده است که ممکن است در برخی موارد، دوربین‌های ترافیکی به اشتباه پلاک خودروها را ثبت کنند و در تلاش است تا با به‌روزرسانی سامانه‌ها، این خطاها را به حداقل برساند.

با راه‌اندازی این سامانه، رانندگان می‌توانند از مزایای زیر بهره‌مند شوند:

صرفه‌جویی در وقت و هزینه: حذف نیاز به مراجعه حضوری به مراکز پلیس راهور
افزایش سرعت رسیدگی به جرایم: تسریع در روند رسیدگی به جرایم رانندگی
شفافیت بیشتر: دسترسی آسان رانندگان به اطلاعات مربوط به جرایم خود
کاهش ترافیک اداری: کاهش بار کاری مراکز پلیس راهور

در مجموع، راه‌اندازی این سامانه گامی مهم در جهت هوشمندسازی خدمات پلیس راهور و تسهیل امور شهروندان است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن