تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815053365




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکیه معاونت علمی بر انجمن‌ها برای توسعه دانش‌بنیان


واضح آرشیو وب فارسی::

حسین افشین، معاون علمی رئیس‌جمهور، در نشست انجمن ملی شرکت‌های صنایع پیشرفته صنعت و معدن، به حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان بزرگ تاکید کرد.



وی با اشاره به اهمیت نقش انجمن‌ها در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، گفت: "ما از پیشنهادها و راهکارهای شما به عنوان بازوی کمکی معاونت علمی استفاده خواهیم کرد." افشین همچنین بر حل مشکلات این شرکت‌ها به صورت موردی و متمرکز تاکید کرد و افزود که این امر به رشد شرکت‌های دانش‌بنیان کوچک‌تر نیز کمک خواهد کرد.

معاون علمی رئیس‌جمهور در ادامه به چند نکته مهم اشاره کرد:

قانون جهش تولید دانش‌بنیان: افشین این قانون را قانونی مترقی دانست اما تاکید کرد که برای رسیدن به تمام اهداف آن، زمان بیشتری نیاز است.
تامین مالی: وی از تشکیل کارگروهی تخصصی برای تسهیل تامین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد.
جایزه صادرات دانش‌بنیان: افشین بر اهمیت ایجاد یک نشان یا جایزه برای محصولات صادراتی دانش‌بنیان تاکید کرد تا به این شرکت‌ها انگیزه بیشتری داده شود.
منع واردات: وی بر حمایت از تولید داخلی و منع واردات محصولات مشابه تاکید کرد و گفت که این موضوع به صورت موردی پیگیری خواهد شد.

انجمن ملی شرکت‌های صنایع پیشرفته صنعت و معدن که آذرماه سال گذشته با حمایت معاونت علمی تشکیل شده است، در حال حاضر ۴۳ عضو دارد. این شرکت‌ها مجموعا فروش ۱۵ هزار میلیارد تومانی داشته و برای بیش از ۱۰ هزار نفر اشتغال‌زایی کرده‌اند.

در کل، هدف از این نشست، ایجاد تعامل بیشتر بین دولت و بخش خصوصی دانش‌بنیان و حمایت از رشد و توسعه این شرکت‌ها بوده است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن