تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند در بهشت هفتاد هزار قصر از يا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801301530




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

"آدم فضایی" ایلان ماسک: حرفم را هیچکس باور نمی‌کند!


واضح آرشیو وب فارسی::

ایلان ماسک، در جریان حضورش در رویداد ویوا تک(Viva Tech) در پاریس، اظهار کرد که خود را یک «بیگانه»(Alien) می‌داند و گفت: «من یک بیگانه هستم. بله. من مدام می‌گویم که یک بیگانه هستم، اما هیچ کس مرا باور نمی‌کند.» این اظهارات در یک برنامه به نام «همه‌ی آنچه که همیشه می‌خواستید درباره ایلان ماسک بدانید اما می‌ترسیدید بپرسید» انجام شد. او همچنین اعلام کرد که به دلیل مسائل مربوط به فارغ التحصیلی پسرش، نمی‌تواند شخصاً در جشن حضور داشته باشد. درباره موجودات فضایی، او گفت: «من هیچ مدرکی از موجودات فضایی ندیده‌ام. اگر می‌دیدم، آنها را روی پلتفرم ایکس قرار می‌دادم.»



مدیرعامل اسپیس ایکس در مورد چشم‌انداز شرکتش و تلاش برای زندگی در مریخ حرف زد. هدف اصلی اسپیس ایکس این است که بتواند زندگی را بر روی چند سیاره ممکن کند و یک تمدن چند سیاره‌ای پایدار ایجاد کند. او اعلام کرد که این اولین بار در تاریخ که امکان انجام چنین کاری وجود دارد و این امکان ممکن است تنها برای مدت کوتاهی باشد.

مدیرعامل اسپیس ایکس اظهار داشت که شرایط زمین به طوری حیات را که ما می‌شناسیم از بین می‌برد و بقای طولانی مدت و هوشیاری ما به جابجایی به مریخ و ماه نیاز دارد.

در مورد هوش مصنوعی و کسب و کارش در این زمینه سوالاتی مطرح شد. او با انتقاد از شرکت‌هایی مانند اُپن ای‌آی و گوگل گفت که مهم است که هوش مصنوعی به گونه‌ای آموزش داده شود که راستگو باشد و از نظر سیاسی درست نباشد. وی باور دارد که باید هوش مصنوعی را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که دروغ نگوید و صداقت بهترین سیاست است.

او پیش‌بینی می‌کند که چت‌بات منبع باز هوش مصنوعی گروک‌(GrokAI) او تمام تلاش خود را برای بودن سختگیرانه و دنبال کردن حقیقت می‌کند و در عین حال بامزه‌ترین باشد. اگر قرار است بمیریم، ممکن است از خنده بمیریم. با این حال، او تأکید کرد که هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن قبل از رقابت با اپن ای‌آی و گوگل دارد که به گفته او تا پایان سال قابل دستیابی است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن