تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى‏داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801300941




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مخبر: پشتیبانی ایران از مقاومت همچنان ثابت می‌ماند


واضح آرشیو وب فارسی::

سرپرست ریاست‌جمهوری ایران اعلام کرد که حمایت قاطع از مقاومت فلسطین و دفاع از حقوق مردم فلسطین از اولویت‌های رئیس‌جمهور و وزیر خارجه شهید بوده است. وی تأکید کرد که سیاست اصلی جمهوری اسلامی ایران در حمایت از جریان مقاومت، به‌ویژه گروه‌های فلسطینی، با تغییر مسئولان تغییر نخواهد کرد.



 زیاد نخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، شنبه شب در تماس تلفنی با دکتر محمد مخبر، سرپرست ریاست‌جمهوری ایران، ضمن تسلیت به دولت و مردم ایران به خاطر شهادت رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه، اظهار داشت: ما باور داریم که با وجود سختی‌های این فقدان بزرگ، جمهوری اسلامی ایران به لطف رهبران و مسئولان توانمند و ملتی با افکار انقلابی، از این مشکلات عبور خواهد کرد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین بیان کرد که شهید دکتر رئیسی و شهید دکتر امیر عبداللهیان همیشه در دفاع از منافع ملت ایران و حمایت از مقاومت پیشتاز بودند. او دکتر مخبر را فردی توانمند دانست که می‌تواند در این شرایط حساس، فقدان رئیس‌جمهور شهید ایران را جبران کند.

در این تماس تلفنی، دکتر مخبر ضمن تشکر از همدردی دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با دولت و مردم ایران، تاکید کرد که حمایت قاطع از مقاومت و دفاع از حقوق مردم فلسطین از اولویت‌های رئیس‌جمهور و وزیر خارجه شهید بوده است. وی افزود که سیاست اصلی جمهوری اسلامی ایران در حمایت از جریان مقاومت، به‌ویژه گروه‌های فلسطینی، با تغییر افراد تغییر نخواهد کرد.

سرپرست ریاست‌جمهوری همچنین تأکید کرد که راهبرد مقاومت، مؤثرترین روش برای مقابله با جنایات و تجاوزات رژیم صهیونیستی است و گفت که عملیات وعده صادق نمونه‌ای از موفقیت‌های جریان مقاومت است که قدرت آمریکا و رژیم صهیونیستی را شکست.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن