تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى جبرئيل با وحى به نزدم مى‏آمد، نخستين چيزى كه به من القا مى‏كرد، بسم اللّه‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801272576




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توهین‌های بی‌شرمانه امپراتور خودخوانده/ لزوم برخورد جدی با توهین‌کنندگان به شهدای خدمت


واضح آرشیو وب فارسی::

هنوز یک هفته از شهادت رئیس‌جمهور و هیات همراهش نگذشته که برخی اینفلوئنسرهای اینستاگرامی از خواب چند روزه بیدار شده و با توهین به رئیس‌جمهور شهید، زخم جامعه را تازه کرده‌اند. حالا این سوال مطرح است که آیا باید در مقابل این افراد هنجارشکن همچنان مدارا و سکوت کرد؟



 یکشنبه هفته گذشته خبر فرود سخت هلیکوپتر حامل رئیس‌جمهور و هیات همراهش، جامعه را در بهت فرو برد. از لحظه انتشار این خبر، بسیاری از مردم نگران حال رئیس‌جمهور و همراهانش بودند. حتی منتقدان رئیس‌جمهور نیز لحظه به لحظه اخبار را پیگیری کرده و امیدوار به سلامتی رئیس‌جمهور شهید و همراهانش بودند. صبح دوشنبه ۳۱ اردیبهشت، خبر ناگوار شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش، جامعه را در غم و اندوه فرو برد.

با اعلام خبر شهادت آیت‌الله ابراهیم رئیسی، موجی از غم و اندوه در جامعه و به تبع آن در فضای مجازی حاکم شد. با نگاهی به شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام و توئیتر، شاهد پیام‌های تسلیت و ابراز تأسف چهره‌ها و اقشار مختلف بودیم. حتی منتقدان رئیس‌جمهور نیز در این غم با مردم شریک شدند و از دست دادن رئیس‌جمهور و هیات همراهش را تسلیت گفتند.

هم‌زمان با اعلام خبر ورود هیات‌های خارجی به ایران برای گرامیداشت یاد رئیس‌جمهور شهید، برخی کانال‌های خبری زرد و رسانه‌هایی که در این سال‌ها از اخلاق و انصاف دور شده‌اند، سعی کردند حضور سران و مقامات خارجی را کم‌اهمیت جلوه دهند و جایگاه رئیس‌جمهور شهید را تحت‌الشعاع قرار دهند. اما این پایان ماجرا نبود. چند روز پس از شهادت رئیس‌جمهور و هیات همراهش، تعدادی از اینفلوئنسرها که در این مدت در سکوت بودند و حتی یک پیام تسلیت ندادند، بیدار شدند و با الفاظ بی‌ادبانه و رکیک به تخریب و توهین ادامه دادند.

از جمله این اینفلوئنسرها، زینب موسوی معروف به امپراطور کوزکو است. او در زمان حیات رئیس‌جمهور شهید نیز با انتشار کلیپ‌های هجوآمیز و سخنان زشت، سعی در تخریب شخصیت رئیس‌جمهور داشت. اما این بار، او با انتشار کلیپی در صفحه شخصی خود، با لحنی بسیار زشت به دوره سه‌ساله شهید آیت‌الله رئیسی توهین کرد و به مدیر اجرایی کشور حمله کرد.

همان‌طور که در روزهای گذشته بسیاری از شخصیت‌ها بر ویژگی‌های متواضعانه و بخشنده رئیس‌جمهور شهید تاکید کردند و اذعان داشتند که او همیشه گوش شنوا برای نقدها داشت و هرگز با مخالفان خود برخورد تندی نداشت، اکنون وقت آن رسیده است که دستگاه‌های مسئول با جدیت جلوی این توهین‌ها و تمسخرها را بگیرند و با خاطیانی که فرهنگ و اصالت ایرانی را که همواره به ادب و احترام مشهور بوده است، مورد حمله قرار می‌دهند، برخورد قانونی کنند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن