تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 4 آبان 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بنده اى نيست كه به خداوند خوش گمان باشد مگر آن كه خداوند نيز طبق همان گمان با او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1823927187




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی سه هتل آپارتمان با اتاق های خواب دار در مشهد


واضح آرشیو وب فارسی::

مشهد به عنوان دومین کلان‌شهر ایران و مقصد مذهبی مهم، دارای زیرساخت‌های گردشگری پیشرفته‌ای است، از جمله هتل‌ها و هتل آپارتمان ها و رستوران‌های متنوع که بر اساس استانداردهای بین‌المللی ساخته شده‌اند. با توجه به حضور حرم امام رضا (ع)، مشهد بیشترین تعداد هتل و هتل آپارتمان در کشور را داراست، که در ایام پیک سفر مانند نوروز، رزرو هتل می‌تواند چالش‌برانگیز باشد.
امروزه، با پیشرفت فناوری و سامانه‌های رزرواسیون آنلاین، یافتن و رزرو هتل در مشهد بسیار آسان‌تر شده است. وب‌سایت‌های تخصصی مانند زواران امکان مشاهده تصاویر واقعی، خدمات و موقعیت جغرافیایی هتل‌ها و هتل آپارتمان ها را فراهم می‌آورند، که به مسافران کمک می‌کند تا هتلی مناسب و مطلوب را برای اقامت خود انتخاب کنند. در این بین عده ای از مسافران به دلیل راحتی و آسایش و حریم خصوصی بیشتر مخصوصا برای اقامت طولانی  خواهان رزرو هتل با اتاق های خواب دار میباشند. مخصوصا خانواده هایی که همراه با فرزندان خود به سفر می آیند برای راحتی بیشتر دنبال هتل یا هتل آپارتمان با فضای اختصاصی یا به اصطلاح اتاق خواب دار هستند. در این مقاله سعی داریم سه تا  از هتل آپارتمان های مشهد که دارای اتاق های خواب دار میباشند را به شما معرفی کنیم.

 



 

هتل آپارتمان ماریشان مشهد

هتل آپارتمان ماریشان مشهد که در خیابان امام رضا 8، چهنو 6 واقع شده و با ارائه خدمات مناسب و قیمت‌های معقول، گزینه‌ای ایده‌آل برای اقامت در مشهد است.، به ویژه برای کسانی که به دنبال محلی نزدیک  و با فاصله چند دقیقه ای به حرم  مطهر برای زیارت و دسترسی آسان به امکانات شهری هستند. رزرو اتاق  بخصوص اتاق های خواب دار در این هتل آپارتمان می‌تواند تجربه‌ای راحت و بی‌دغدغه را برای مسافران فراهم کند. هتل ماریشان با رستورانی  بزرگ با سرو غذاهای ایرانی و فضایی دلنشین برای استراحت، انتخابی مناسب برای هر نوع سفری، چه کاری و چه تفریحی محسوب می‌شود. از امکانات دیگر هتل می‌توان به پارکینگ اختصاصی، اینترنت پرسرعت رایگان، اتاق چمدان ، نمازخانه و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد. همچنین هتل آپارتمان ماریشان دارای اتاق های دو تخته ،سه تخته ، چهار تخته یک خواب ، پنج تخته یک خواب و شش تخته یک خواب میباشد که دارای امکاناتی همچون حمام، تلویزیون، یخچال، رخت آویز، لوازم بهداشتی، سینک ،ظروف و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی میباشند.
با رزرو هتل آپارتمان ماریشان از زواران ، خاطراتی خوش از سفر خود به مشهد به همراه خواهید داشت.



 

هتل آپارتمان گلایل مشهد

هتل آپارتمان گلایل مشهد که در امام رضا 8، چهارراه سوم، سمت راست واقع شده البته مسیر ماشین رو این هتل آپارتمان امام رضا 12، حنایی 10 میباشد. این هتل آپارتمان مکانی مناسب برای زائرانی است که به دنبال دسترسی آسان به حرم مطهر رضوی و مراکز خرید مانند بازار رضا و بازار هفده شهریور و بازار های خیابان امام رضا هستند. این هتل در سال ۱۳۸۲ تأسیس و در سال ۱۳۹۸ بازسازی شده است تا کیفیت امکانات و خدمات خود را ارتقاء دهد. از امکانات رفاهی هتل آپارتمان  گلایل می‌توان به آسانسور، پذیرش ۲۴ ساعته ، سرویس بهداشتی در لابی  و رستوران با سرو صبحانه و نهار وشام اشاره کرد، همچنین دارای اتاق های 2 تا 6 تخته که اتاق های 4 تخته و 6 تخته خواب دار میباشند و مسافران  برای اقامت های طولانی تر میتوانند تجربه ای نزدیک به خانه را تجربه کنند. هتل آپارتمان گلایل با افتخار آماده پذیرایی از میهمانان گرامی می‌باشند و تلاش می‌کند تا اقامتی خاطره‌انگیز و راحت را برای میهمانان فراهم آورند. شما از طریق تیم زواران و فقط با پرداخت  یک شب اقامت بعنوان بیعانه میتوانید هتل آپارتمان گلایل را برای سفر به مشهد رزرو کنید.




هتل آپارتمان شیک مشهد

 هتل آپارتمان شیک مشهد در سال ۱۳۹۵ افتتاح شد و برای ارتقاء کیفیت درسال 1399 بازسازی انجام داده است. این هتل آپارتمان به دلیل  موقعیت مکانی عالی  خود در امام رضا 2  فاصله پیاده روی کوتاهی را تا حرم مطهر رضوی و بازار های اطراف و ایستگاه مترو فراهم می آورد. از امکانات هتل آپارتمان شیک میتوانم به آسانسور، سرو صبحانه  و نهارو شام بصورت منوی سینی، خدمات خانه داری، سیستم اعلام حریق و کپسول آتش نشانی اشاره کرد، همچنین دارای اتاق های دو تخته، سه تخته، چهار تخته یک خواب، پنج تخته یک خواب و شش تخته یک خواب میباشد که همگی با امکاناتی مثل: تلویزیون، تلفن، دراور، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی مجهز شده اند.
پرسنل مجرب و متعهد هتل آپارتمان شیک، با استفاده از تمام توانایی‌ها می‌کوشند تا خدماتی فراتر از استانداردهای معمول اقامتی را به میهمانان ارائه دهند تا اقامتی خاطره‌انگیز و راحت را تجربه کنند، در ضمن از طریق زواران میتوانید خیلی سریع و راحت این هتل آپارتمان را رزرو کنید.


برای رزرو هتل در مشهد چه نکاتی را باید در نظر بگیرم تا اقامتی راحت و بی‌دغدغه داشته باشم؟

نزدیکی به حرم امام رضا (ع): بسیاری از زائران ترجیح می‌دهند هتلی را انتخاب کنند که به حرم نزدیک باشد تا دسترسی آسان‌تری داشته باشند و هزینه‌های رفت و آمد کاهش یابد.
دسترسی به امکانات عمومی :هتلی را انتخاب کنید که به بازارها، رستوران‌ها و مناطق تفریحی دسترسی خوبی داشته باشد.
 متناسب با بودجه: قبل از رزرو، امکانات هتل و قیمت‌ها را بررسی کنید تا با بودجه شما مطابقت داشته باشد.
رزرو آنلاین :برای جلوگیری از مشکلات احتمالی در زمان ورود، پیشنهاد می‌شود هتل خود را به صورت آنلاین رزرو کنید.

 

چگونه می‌توانم از تخفیف‌های ویژه هتل‌ها در مشهد مطلع شوم؟

برای اطلاع ازقیمت ها و تخفیف‌های ویژه هتل های مشهد ، می‌توانید به وب ‌سایت زواران مراجعه کنید و یا  از طریق برقراری تماس با کانترهای فروش تیم زواران از تمامی آفرها و تخفیفات مطلع شوید.


رزرو هتل یا هتل آپارتمان در نزدیکی حرم مطهر چه مزایایی دارد؟

رزرو هتل در نزدیکی حرم مزایای متعددی دارد که به چند نمونه از آنها میتوان اشاره کرد.
دسترسی آسان به حرم برای انجام اعمال زیارتی، استفاده از امکانات و خدمات بهتر در هتل، صرفه جویی در وقت و هزینه های رفت و آمد به حرم، نزدیکی به بازار های اطراف حرم برای تهیه سوغاتی و برخورداری از چشم انداز زیبا به حرم در برخی هتل ها و...

 

تفاوت سرو غذا بصورت منوی بوفه و بصورت منوی  انتخابی در هتل ها چیست؟

 در منوی بوفه، غذاها به صورت خطی و در کانترهای سرد و گرم قرار داده می‌شوند و مهمانان می‌توانند از بین غذاهای متنوعی که آماده شده، انتخاب کنند و خودشان سرو کنند، اما در منوی انتخابی مهمانان از منویی که به آنها ارائه می‌شود، غذای خود را انتخاب می‌کنند و سپس سفارش خود را به پیش‌خدمت اعلام می‌کنند.
غذاها در منوی انتخابی معمولاً با دیزاین و تزئینات بهتری نسبت به منوی بوفه سرو می‌شوند.

 
  
ساعت ورود و ساعت خروج  میهمانان در هتل ها به چه صورت است؟

ساعت ورود و خروج هتل‌ها معمولاً به این صورت است که شما باید ساعت ۲ بعد از ظهر اتاق خود را تحویل گرفته و در ساعت ۱۲ ظهر نیز آن را تحویل دهید. البته این زمان ها‌ می‌توانند بسته به هتل متفاوت باشند و برخی هتل‌ها ممکن است ساعت‌های متفاوتی برای ورود و خروج داشته باشند. اگر بخواهید زودتر وارد شوید یا دیرتر خارج شوید، ممکن است نیاز به پرداخت هزینه‌ی اضافی باشد


برای رزرو هتل یا هتل آپارتمان از طریق تیم زواران چه اقدامی لازم است؟

شما برای رزرو هتل میتوانید به سایت زواران به نشانی  www.zavaran.com مراجعه کنید یا با شماره 05191008088 تماس بگیرید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گردشگری
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن