تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى لله  عليه  و  آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799044949




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مه پاش رستورانی چیست؟ کاربرد و مزایای مه پاش رستوران[جامع]


واضح آرشیو وب فارسی::

اگر از شما بپرسیم یکی از بزرگترین لذتهای دنیا چیست؟ بی شک پاسخ خواهید داد غذاخوردن. حال اگر بخواهیم این لذت را کمی متفاوت تر و با شرایط خاص تر بگوییم حتما پاسخ می دهید غذا خوردن در یک رستوران! حالا تصور کنید تمامی این لذت را تجربه می کنید اما فصل تابستان است و هوای رستوران گرم و طاقت فرسا، آیا همچنان پاسخ تان برای لذت بردن باز هم غذا خوردن نیست؟

قطعاً به این جای مطلب که رسیدید، تصور نمی‌کردید که یک عامل کوچک آن‌قدر بر حال و هوای شما مؤثر باشد. در واقع گرما در فصل تابستان نه‌تنها به خلق‌وخوی افراد ربط دارد؛ بلکه بر جسمی نیز تأثیر مستقیم دارد و گرمازدگی یکی از عوامل مرگ‌ومیر در این فصل است. پس چاره کار چیست؟ «مه پاش رستورانی»

در دنیای امروزی روش‌های جذب مشتریان هر روز خلاقانه‌تر می‌شود. یکی از این شیوه‌ها استفاده از مه ‌پاش رستورانی است که به‌عنوان وسیله‌ای برای راحتی و جذب بیشتر مشتریان در رستوران‌ها استفاده می‌شود.
سیستم مه پاش رستورانی بسیاری از حس‌های شیرین را با یک حرکت ساده یعنی پخش‌کردن ذرات ریز آب برای مشتریان تداعی می‌کند؛ از ایجاد رنگین‌کمان گرفته تا خنک‌شدن در زیر قطرات آب. در واقع نام مه‌پاش‌ها را باید به دستگاهی جادویی تغییر داد که با فشردن یک دکمه، دنیایی از راحتی و زیبایی را به رستوران‌ها می‌بخشند.


مه پاس رستورانی

مه پاش رستورانی یا مهپاش رستوران؛ درمان گرمای تابستان

سیستم مه پاش رستوران (restaurant misting system) ، دستگاهی است که از یک مخزن آب نازل‌ها منتقل می‌کند. قطرات آب با فشار پس از رسیدن به نازل خارج شده و به شکل ذرات بسیار ریز و مانند مه در هوا اسپری می‌شوند.

مه پاش رستورانی که همچنین با نام‌های دیگری نظیر فوگر یا رطوبت ‌ساز معروف است، علاوه بر خنک‌کردن محیط و افزایش رطوبت، قابلیت‌های دیگری نیز دارد. از جمله دورکردن حشرات، کنترل گردوغبار و تصفیه هوا.

 

طرز کار مه پاش رستوران چیست؟

در رستوران‌ها، سیستم مه‌پاش از پمپ‌ها یا مخازن آب شروع می‌شوند. البته بهتر است برای جلوگیری از رسوب ذرات ریز در سر نازل‌ها، از آب تصفیه شده یا سیستم فیلتراسیون استفاده ‌شود.

پس از فیلتراسیون، آب از مخزن به داخل لوله‌های مه‌پاش روانه می‌شود و پس از رسیدن به نازل، با فشار زیادی خارج می‌شود. این فشار زیاد به همراه ریز بودن روزنه نازل مه‌پاش، باعث خروج ذرات آب به شکل پودر یا مه می‌شود.

آب خروجی از مه‌پاش رستوران، به مولکول‌های گرمای هوا متصل شده و آنها را تبخیر می‌کند. این فرایند باعث کاهش دما تا 12 درجه سانتیگراد شده و محیط را خنک می‌کند. سیستم مه‌پاش برای مناطق گرم و خشک مناسب است، اما در مناطق مرطوب نیز می‌توان در فصل تابستان استفاده کرد.


کاربرد مه پاش های رستورانی

مه پاش رستورانی چه کاربردهایی دارد؟

سیستم مه ‌پاش رستوران یکی از بهترین روش‌ها برای خنک‌کردن محیط غذاخوری‌ها است که مصرف انرژی کمتری نسبت به دستگاه‌های سرمایشی مانند کولرگازی یا آبی دارد.

همچنین در برخی از رستوران‌ها برای ایجاد زیبایی بصری از گیاهان و گلدان‌هایی استفاده می‌کنند که با کمک مه‌پاش می‌توان آنها را تازه نگه داشت و از زردشدن یا خراب‌شدن آنها جلوگیری کرد.

توجه داشته باشید از مه‌پاش رستوران می‌توان در فضای باز نیز استفاده کرد. معمولاً برخی از رستوران‌ها در فصول گرم سال به علت ازدحام، فضایی بیرون از ساختمان اصلی برای مشتریان در نظر می‌گیرند، به همین دلیل برای خنک‌سازی این محیط نیز می‌توان از مه ‌پاش رستوران استفاده کرد.

یکی دیگر از کاربردهای مه‌پاش تأثیر آن در زیباسازی فضاهای بیرونی و داخلی رستوران است. ذرات ریز آب که به‌صورت مه در فضا پخش می‌شود می‌توانند باعث به‌وجودآمدن صحنه‌های زیبا در داخل و یا خارج غذاخوری شود.

مزایای مه پاش رستورانی چیست؟

مزایای استفاده از سیستم مه‌پاش در رستوران به شرح زیر است:

  • ایجاد فضایی با هوای مطبوع و دلنشین برای مشتریان و پرسنل رستوران
  • سیستم خنک‌کردن فضای رستوران با نازل‌ترین قیمت
  • ایجاد فضایی زیبا برای فضای داخلی یا بیرونی کافه و رستوران‌ها
  • دورکردن حشرات موذی مانند مگس‌ها و پشه
  • کاهش گردوغبار و ایجاد هوایی پاک
  • دورکردن بوهای غذا و سایر بوهای نامطبوع

بنابراین، استفاده از سیستم مه ‌پاش در رستوران به رضایت بیشتر افراد کمک کرده و در نتیجه باعث افزایش جذب مشتریان بیشتر می‌شود.

 


چرا باید مه پاش رستورانی بخریم؟

چرا باید مه پاش رستورانی بخریم؟

خرید مه‌پاش برای صاحبان رستوران‌ها و فضاهای غذاخوری مانند کافی‌شاپ‌ها و سفره‌خانه‌ها اهمیت بسیاری دارد. استفاده از این تجهیزات مدرن می‌تواند به بهبود شرایط آب‌وهوایی در آن مکان‌ها، افزایش راحتی و رضایت افراد، جذب مشتریان جدید و در نهایت افزایش درآمد و سودآوری کمک کند.

ازآنجایی‌که تجهیزات مه‌پاش به دلیل توانایی ایجاد محیطی خنک و خوش‌آب‌وهوا، جلوگیری از احساس گرما تجربة مثبتی را مشتریان فراهم می‌کند؛ بنابراین،  مهپاش می‌تواند باعث افزایش تعداد مشتریان و افزایش تکرار مراجعه آن‌ها به رستوران شود.

پس باتوجه‌به اهمیت مه‌پاش در بهبود کیفیت خدمات رستوران‌ها، خرید این سیستم از مجموعه پارس صنعت یک گزینه بسیار مناسب و سودآور است. زیرا شما می‌توانید از تنوع محصولات، خدمات نصب و پشتیبانی ما به‌عنوان یکی از برترین مراکز فروش تجهیزات صنعتی بهره‌مند شوید. مه پاش رستوران می‌تواند صاحبان کسب‌وکار را در بهبود کیفیت خدمات یاری کند و در نهایت باعث افزایش مشتریان و سودآوری بیشتر آن‌ها شود.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


مطالب
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن