تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798326883




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کدام آموزشگاه کلاس خصوصی زبان آنلاین دارد؟


واضح آرشیو وب فارسی::



 

یادگیری زبان به صورت خصوصی از سریع ترین راه های یادگیری زبان است که برای زبان آموزانی که می خواهند به سرعت زبان را یاد بگیرند مفید است. کلاس های خصوصی زبان آنلاین به زبان آموزان کمک می کند تا انگیزه یادگیری خود را بالا ببرند و اعتماد به نفس خود را افزایش دهند.

با شروع کرونا کلاس های آنلاین به خصوص کلاس های خصوصی طرفداران بیشتری پیدا کرده است، اما اینکه کدام آموزشگاه ها کلاس های خصوصی زبان آنلاین دارند از عواملی است که باید مورد بررسی قرار دهید. در اینجا ما می خواهیم آموزشگاه هایی که کلاس خصوصی زبان آنلاین برگزار می کنند را برای شما بیان کنیم.

۱. آموزشگاه زبان دهخدا

موسسه زبان دهخدا، یکی از آموزشگاه های با سابقه و معتبر زبان می باشد که دارای مجوز رسمی از وزارت آموزش و پرورش می باشد و به آموزش زبان های مختلف به صورت حضوری و آنلاین می پردازد.

کلاس های موسسه به صورت خصوصی و گروهی برگزار می شود و از ویژگی های برجسته آن برگزاری کلاس های آنلاین زبان می باشد که در پلتفرم اختصاصی موسسه برگزار می شوند و دارای تمامی امکانات لازم برای برگزاری یک کلاس آنلاین که شبیه سازی از کلاس حضوری باشد هست.

انواع کلاس خصوصی زبان آنلاین و حضوری توسط اساتید مجرب و با تجربه برگزار می شود. در این موسسه کلاس های خصوصی زبان آنلاین برای تمامی سنین برگزار می شود و حتی دارای کلاس خصوصی، مخصوص مکالمه نیز می باشد.

ارزیابی زبان آموزان و بررسی روند آموزشی شان توسط سوپروایزرین بررسی می شود و با بازخوردهای مدرسین به برنامه ریزی بهتر برای بهبود یادگیری شان اقدام خواهد شد. بعد از اتمام دوره مدرک زبانی معتبر که مورد تایید آموزش و پرورش می باشد به شما اهدا خواهد شد.

۲. آموزشگاه زبان ایرانمهر

موسسه زبان ایرانمهر، یکی از آموزشگاه های زبان معتبر در تهران می باشد که دارای شعبه های مختلف در مناطق مختلف است. این موسسه نیز دارای مجوز رسمی از وزارت آموزش و پرورش بوده و سابقه ۲۰ سال آموزش زبان های مختلف را دارد.

کلاس های آموزشی در این موسسه به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود و دارای دوره های آموزشی برای تمامی سنین و تمامی سطوح یادگیری زبان است. کلاس های آنلاین در موسسه زبان ایرانمهر در پلتفرم Big Blue Button برگزار می شوند. در اینجا مشاوره و تعیین سطح در این آموزشگاه به صورت رایگان بوده و ارزیابی و نظارت کلاس ها توسط سوپروایزرین بررسی می شود.

در آموزشگاه ایرانمهر کلاس های خصوصی زبان آنلاین براساس اصول کاربردی و بیشتر مکالمه محور برگزار می شود و برنامه ریزی برای کلاس براساس شرایط زبان آموز است.

۳. آموزشگاه زبان گات

آموزشگاه زبان گات با برگزاری کلاس های حضوری و آنلاین و در دو دسته گروهی و خصوصی به آموزش تمامی زبان‌ های زنده‌ دنیا می پردازد. کلاس های خصوصی آنلاین آموزشگاه گات با استفاده از جدیدترین متد های آموزشی و با کمک اساتید باتجربه برگزار می شود.

کلاس های خصوصی زبان گات در تمامی سطوح و برای تمامی سنین دوره های آموزشی برگزار می کند و به زبان آموزان کمک می کند تا سطح زبانی خود را بالا ببرند.

۴. موسسه زبان ایران اروپا

موسسه زبان ایران اروپا ارائه کننده دوره ‌های آموزشی زبان انگلیسی با تاکید بر پیشرفت در مهارت مکالمه زبان انگلیسی و آمادگی امتحانات بین المللی به صورت گروهی، نیمه گروهی و خصوصی به افراد حقیقی و سازمان ها با بالاترین کیفیت است.

این موسسه همگام با برگزاری کلاس‌های آموزشی پر بار و بهره مندی از استادانی با مدارک بین المللی و با سابقه کار مفید و تحصیلات دانشگاهی بالا که در حوزه کاری خود کارآمد و با تجربه هستند به آموزش زبان آموزان در تمامی سطوح می پردازند.

کلاس های آموزشی این موسسه هم به صورت حضوری و هم به صورت خصوصی برگزار می شود که زبان آموزان می توانند بسته به شرایطی که دارند در این کلاس ها شرکت کنند. کلاس های خصوصی زبان آنلاین موسسه زبان ایران اروپا در پلتفرم مخصوص آموزشگاه برگزار می شود تا زبان آموزان به راحتی بتوانند در کلاس ها شرکت کنند.

۵. آموزشگاه زبان سفیر

موسسه زبان سفیر نخستین ارائه دهنده سیستم آموزش ترکیبی هایبرید شامل آموزش حضوری به ‌همراه آموزش آنلاین است. دوره های خصوصی زبان‌ آنلاین این آموزشگاه در تمامی سطوح و برای سنین برگزار می شود.

کلاس های خصوصی آنلاین زبان در سامانه LMS سفیر و توسط اساتید باتجربه و تحصیل کرده برگزار می شود. کیفیت و ساعات تحصیلی دوره‌‌ های آنلاین تفاوتی با دوره‌ی حضوری ندارد و همچنین پس از پایان دوره با کسب نمره قبولی مدرک فارغ‌التحصیلی معتبر سفیر را دریافت می‌کنید.

۶. آموزشگاه زبان سیتاک

این موسسه به برگزاری کلاس های آموزش زبان به صورت حضوری و آنلاین می پردازد و دارای مجوز از وزارت آموزش و پرورش است.

کلاس های خصوصی زبان آنلاین این موسسه توسط اساتید مجرب برگزار می شود که به زبان آموزان کمک می کند تا سطح زبانی خود را بالا ببرند و در پایان دوره های آموزشی به زبان آموزان گواهینامه های بین المللی مورد تایید وزارت آموزش و پرورش اعطا می شود.



 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 410]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن