تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك عالم برتر از هزار عابد و هزار زاهد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798330070




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین هتل‌های آتن، پایتخت یونان برای سفرهای دو نفره


واضح آرشیو وب فارسی::

آتن، پایتخت یونان شهری زیبا و باستانی است که قدمت آن به بیش از 5 هزار سال پیش باز می‌گردد. از آنجایی که دور تا دور آتن، از کوه‌های مرتفع احاطه شده، گردشگران در این شهر شاهد چشم‌اندازهای فوق‌العاده زیبا خواهند بود.

یکی از برجسته‌ترین جاذبه‌های آتن که معمولا بیشتر مردم در سراسر دنیا به واسطه آن، این شهر را می‌شناسند، جاذبه‌های تاریخی است. تماشای مکان‌های تاریخی و باستانی همچون آکروپولیس، آگورای باستانی، اولیمپیا، تئاتر دیونیسوس، بازار رومی و... قطعا برای دوستداران تاریخ و باستان بسیار اعجاب انگیز خواهد بود.

اگر گمان کردید این شهر زیبا تنها برای دوستداران تاریخ جذاب و دیدنی است، باید بگوییم سخت در اشتباه هستید. چه به دنبال طبیعت‌های بکر و دست نخورده باشید و چه به دنبال رمانتیک‌ترین محیط‌ها برای سفرهای دو نفره، می‌توانید در آتن بهترین سرگرمی‌ها را بیابید. آتن از نظر داشتن هتل‌های لوکس و مجلل نیز، بسیار غنی است.

به منظور رزرو هتل‌های مناسب، بهتر است از مجموعه‌های معتبری همچون فلای‌تودی کمک بگیرید. با فلای‌تودی می‌توانید مناسب‌ترین هتل‌ها را که با بودجه و سلیقه شما تطابق دارد، انتخاب کنید. در ادامه به معرفی بهترین هتل‌های آتن می‌پردازیم.


images_1710580137_65f561a956868.png

1.      هتل پریزیدنت (President Hotel)

هتل پریزیدنت، هتلی 4 ستاره با امکانات رفاهی و سرویس دهی بسیار کامل است. این هتل با لابی زیبا و شیک، امکانات بدنسازی کامل، استخر روباز، تلویزیون در فضاهای مشترک، اتاق کنفرانس، فضای کار با کامپیوتر، پارکینگ سرپوشیده، پذیرش 24 ساعته و... خود را در قلب گردشگران جای داده است.

رزرو هتل پریزیدنت از فلای‌تودی حتی به زوج‌های جوانی که به دنبال اقامتی رویایی هستند، توصیه می‌شود چرا که در این هتل آپشن‌ها و امکاناتی جداگانه برای زوج‌ها تعبیه شده است. به طور مثال شما می‌توانید از غذاخوری خصوصی این هتل که برای زوج‌ها طراحی شده، استفاده کنید و رمانتیک‌ترین لحظات خود را در هتل رقم بزنید.

هتل برای برگزاری مراسم عروسی نیز دارای سالن‌ مناسب و شیک است.


images_1710580151_65f561b742dcf.png

2.      هتل بُس آتن (Boss Boutique Athens)

اگر کمی در مورد بهترین هتل‌های آتن تحقیق کرده باشید، بدون شک با نام هتل بس آتن برخورد داشتید. این هتل یکی از مدرن‌ترین هتل‌های آتن است که تمامی اتاق‌های آن دارای تخت و مبلمان راحت، تلویزیون، مینی بار، سیستم گرمایشی و وای‌فای رایگان می‌باشد. با رزرو اتاق از هتل بس، صبحانه را به صورت رایگان مهمان هتل هستید.

چیدمان و رنگ‌های به کار برده شده در اتاق‌ها به گونه‌ای است که به کاربران حس راحتی و آرامش منتقل می‌شود. مهمانان در تمامی فضاهای هتل می‌توانند از وای‌فای رایگان استفاده کنند.

 

3.      هتل رویال المپیک آتن (Royal Olympic Hotel)

با رزرو اتاق در هتل رویال المپیک، مطمئن باشید که اقامتی رویایی و پر از خاطرات خوب در انتظار شماست. رزرو این هتل 5 ستاره به تمامی زوج‌های جوانی که به دنبال اقامتگاهی مناسب برای گذراندن ماه عسل خود هستند، توصیه می‌شود. محیط‌های آرامش بخش، دکوراسیون‌های شیک اتاق‌ها، مجلل‌ترین و لوکس‌ترین مبلمان‌ها و تخت‌ها، چشم‌اندازهای خیره کننده، کارکنان چند زبانه، سرویس دهی فوق‌العاده، سالن‌های کنفرانس مجهز و... تنها بخشی از جاذبه‌های منحصربه فرد این هتل هستند.


images_1710580174_65f561cec0d3d.png

با وجود دکوراسیون‌های مجلل و شیک، مهمانان به راحتی می‌توانند از اتاق‌ها حس صمیمیت و آرامش را دریافت نمایند. یکی از برجسته‌ترین نکات و ویژگی‌های هتل، موقعیت جغرافیایی آن است. هتل رویال المپیک آتن، در مجاورت با بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری شهر قرار دارد. جالب است بدانید حتی از بعضی از اتاق‌ها و فضاهای هتل می‌توان چشم اندازی عالی از مکان‌های تاریخی مانند آکروپولیس داشت.

هتل سرگرمی‌هایی مانند امکانات بدنسازی، کتابخانه، استخر روباز و سالن رقص را در اختیار مهمانان قرار داده است. چنانچه علاقه‌مند به دنیای کتاب هستید، پیشنهاد می‌دهیم سری به کتابخانه هتل بزنید.

جالب است بدانید رستوران هتل نیز در بین سایر هتل‌ها از معروفیت بالایی برخوردار می‌باشد. این رستوران علاوه بر داشتن محیطی لوکس و تماشایی، لذیذترین غذاهای بین‌المللی را ارائه می‌دهد.

به صورت کلی هر آنچه را که تصور دارید می‌توانید در هتل زیبای رویال المپیک آتن بیابید.

4.      هتل تیار بای ماگه آتن (Athens Tiare by Mage Hotels)

هتل تیار بای ماگه آتن، هتلی 4 ستاره است که به طور تقریبی در مرکز آتن قرار دارد. موقعیت هتل به گونه‌ای است که با دقایقی پیاده‌روی می‌توان به میدان اومونویا، تئاتر ملی یونان، تالار شهر آتن و بسیاری دیگر از مکان‌های معروف رسید.

از نظر امکانات رفاهی هتل بسیار مناسب است و معمولا بیشتر افراد با پایان زمان اقامت خود در این هتل، از آن خاطرات خوشی را به یادگار می‌برند. هتل تیار بای ماگه، برای افراد ویلچرسوار نیز بهینه سازی شده است و همین امر سبب می‌شود مهمانان کم توان نیز اقامت خوبی را در هتل تجربه کنند.

در صورتی که دارای ماشین شخصی می‌باشید، می‌توانید با پرداخت هزینه اضافه از پارکینگ شخصی هتل استفاده کنید. از دیگر ویژگی‌های هتل می‌توان به مواردی مانند امکانات بدنسازی، کارکنان مسلط به چند زبان، صندوق امانات در پذیرش، وای‌فای رایگان، امکانات خشکشویی، پذیرش 24 ساعته، مرکز تجاری، کافی شاپ و رستوران اشاره کرد.

میدان اومونویا، تئاتر ملی یونان، تالار شهر آتن، بازار مرکزی آتن و... در چند قدمی این هتل قرار گرفتند.

در آخر باید بگوییم که اگر دوست دارید چشم اندازی زیبا از شهر زیبای آتن داشته باشید، رزرو اتاق در هتل تیار بای ماگه به شما پیشنهاد می‌شود. با وجود پنجره‌های بزرگ هتل، منظره‌ای زیبا از شهر در اختیار شما قرار می‌گیرد. زیبایی این منظره در شب دو چندان می‌شود.

رزرو هتل آتن از فلای‌تودی

چنانچه دوست دارید یک سفر هیجان انگیز دو نفره به آتن داشته باشید، در قدم اول بهتر است از محل اقامت خود مطمئن شوید. با رزرو هتل آتن یونان از فلای‌تودی دیگر نیازی نیست نگران چالش‌هایی همچون کیفیت خدمات و سرویس دهی باشید چرا که این مجموعه بدون شک بهترین‌ها را به شما پیشنهاد می‌دهد.

لازم به ذکر است که علاوه بر رزرو انواع هتل‌ها از مجموعه فلای‌تودی، این شرکت انواع خدماتی همچون ارائه بهترین تورهای مسافرتی، ارزان‌ترین بلیط‌های قطار، فروش انواع بلیط‌های هواپیمایی داخلی و خارجی و اخذ انواع ویزای کشورهای مختلف را به بهترین نحو ارائه می‌دهد.

کارشناسان تیم پشتیبانی به صورت 24 ساعته همراه شما هستند تا در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر یا وجود کوچک‌ترین مشکل به راحتی شما را راهنمایی کنند. اگر به دنبال تجربه سفری لذت بخش هستید، با فلای‌تودی همراه باشید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گردشگری
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن