تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين شما كسى است كه براى زنان خود بهتر باشد و من بهترين شما براى زن خود هستم....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798268605




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فروش انواع محصولات ردیاب خودرو و ردیاب آهنربایی ویژه نوروز 1403 با 20% تخفیف در پیام جی پی اس


واضح آرشیو وب فارسی::

ردیاب‌های خودرو را می‌توان یکی از مهم‌ترین ابزارهای حیاتی در حفظ امنیت وسایل نقلیه دانست. اگرچه تصور می‌شود که چنین وسیله‌ای بیشتر در فیلم‌های پلیسی کاربرد دارد، اما واقعیت امر این است که نصب جی پی اس خودرو مزایای زیادی به‌همراه داشته و می‌تواند از رخدادهای تلخ و زیان‌بار بسیاری نیز جلوگیری به عمل آورد. اهمیت این وسیله به حدی بالاست که در برخی کشورها به‌دلیل سرقت زیاد خودرو، نصب و استفاده از آن، اجباری است. در این مطلب قصد داریم ضمن معرفی ردیاب ماشین و بررسی کاربردها و ویژگی‌های آن، شما را با یکی از خاص‌ترین مراکز ارائه و فروش این محصولات آشنا کنیم که بهترین ردیاب آهنربایی خودرو را عرضه می‌کند.



ردیاب خودرو چیست؟

به‌صورت‌کلی، ردیاب یک قطعه الکترونیکی کوچک است که می‌تواند برای اطلاع از موقعیت و محل قرارگیری یک جسم یا شی به‌کار برده شود. ردیاب ماشین نیز از همین مزیت استفاده کرده و با نصب و استفاده از آن روی انواع وسیله نقلیه، می‌توان به مکان دقیق قرارگیری آن دسترسی پیدا کرد. ردیاب‌ها اغلب دارای تجهیزات مختلفی برای نظارت و بررسی هستند که به کاربران در ایجاد امنیت بیشتر، کمک زیادی می‌کنند.

نمی‌توان از ردیاب حرف زد، اما از کاربردهای آن چیزی نگفت. تصور برخی از افراد این است که ردیاب صرفا برای اطلاع از مکان خودرو کاربرد دارد؛ اما این تنها استفاده ردیاب نیست و کاربردها و مزایایی بسیار بیشتر از ردگیری وسایل نقلیه برای آن تعریف شده است. در ادامه مطلب، نگاهی به قابلیت‌های مهم ردیاب‌ها که اغلب چندان به آن‌ها توجهی نمی‌شود، خواهیم انداخت.

کاربرد و مزایای مختلف جی پی اس خودرو را بشناسید

همان‌طورکه گفته شد، مزایای ردیاب‌ها صرفا به اطلاع از موقعیت و مکان آن‌ها ختم نمی‌شود. ردیاب‌ها در مواردی مثل هشدار سرقت، کنترل نقاط عبورومرور، امکان درخواست کمک در شرایط اضطراری، خاموش کردن خودرو از راه دور، مسیریابی وسایل نقلیه و استفاده در پرونده‌های قضایی نیز کاربرد فراوانی دارند. در ادامه نگاهی دقیق و کامل به کاربردهای یک ردیاب در خودرو خواهیم داشت:

هشدار سرقت و فاصله بیشتر از حد معمول

یکی از مزایای مهم جی پی اس خودرو که اغلب به آن زیاد توجه نمی‌شود، اعلام هشدار هنگام سرقت خودرو است. زمانی‌که خودرو یا وسیله نقلیه شما، فاصله‌ای زیادی تا دستگاه گیرنده داشته باشد، ردیاب نسبت‌به سرقت خودرو مشکوک شده و به شما هشدارهای لازم را در این مورد می‌دهد. چنین قابلیتی می‌تواند از بروز مشکلات بیشتر نیز جلوگیری کند.

کنترل مکان‌های عبوری خودرو

همان‌طورکه گفته شد، ردیاب خودرو صرفا وسیله‌ای برای جلوگیری از سرقت نیست و می‌تواند یک وسیله مفید و پرکاربرد برای نظارت نیز باشد. مثلا می‌توانید با استفاده از آن، محل عبورومرور یک خودرو، مسیر رانندگی یک راننده و نقاط توقف ماشین را متوجه شوید. این قابلیت نیز می‌تواند در پیشگیری از اتفاقات تلخ و زیان‌بار موثر واقع شود.

ردیابی و امکان درخواست کمک اضطراری

به کمک ردیاب ماشین، یعنی حتی ردیاب‌های آهن‌ربایی ساده، می‌توان هنگام بروز مشکلاتی مانند تصادف یا گیر کردن در مسیر، خیلی راحت و ساده اطلاعات مکانی خود را با مراکز اورژانسی به اشتراک گذاشت. این موضوع خصوصا برای زمانی‌که راننده یا صاحب خودرو نتواند برای نجات خود کاری کند نیز مفید است؛ زیرا امکان پیدا کردن موقعیت مکانی وی از طریق ردیاب امکان‌پذیر خواهد بود.

 

خاموش کردن خودرو از راه دور

در مدل‌های پیشرفته یک ردیاب خودرو، امکان خاموش کردن خودرو از راه دور ارائه شده است. این قابلیت می‌تواند برای زمانی‌که خودرو سرقت شده و شما خیلی دیر از سرقت آن مطلع شده‌اید، مناسب باشد؛ به‌این‌ترتیب، دیگر نگرانی و اضطراب خاصی نخواهید داشت؛ چراکه پلیس می‌تواند خیلی راحت براساس اطلاعات شما، رد خودرو را دنبال کند.

مسیریابی خودرو

جی پی اس خودرو یا حتی برخی مدل‌های جی پی اس آهنربایی می‌توانند برای مسیریابی با استفاده از یک گوشی هوشمند نیز کارایی داشته باشند. دراین‌حالت، اگر از خودرو خود دور باشید، برنامه ردیاب می‌تواند بهترین مسیر برای رسیدن به خود را مشخص کند.

کاربرد اطلاعاتی در پرونده‌های قضایی

اطلاعات ثبت‌شده از مسیرهای عبورومرور یک خودرو در ردیاب آن، می‌تواند برای اثبات ادعاهای قضایی بسیار مفید و پرکاربرد باشد. تصور کنید در یک پرونده قضایی، ادعای حضور شما در مکانی خاص مطرح می‌شود و شما می‌توانید با تکیه بر ردیاب خودرو و اطلاعات ذخیره شده آن، ادعاهای مطرح‌شده را رد کنید.



انواع مختلف ردیاب در وسایل نقلیه

ردیاب‌ها در انواع و اقسام مختلف با کاربردهای گوناگون و قابلیت‌های متنوع عرضه شده‌اند. مثلا ردیاب‌های آهن‌ربایی، سادگی و سرعت‌عمل را هدف قرار داده و برای موارد ضروری بسیار کاربرد دارد. در ادامه به بررسی انواع ردیاب‌ها می‌پردازیم:

ردیاب‌ آهنربایی

ردیاب‌ها در مدل آهن‌ربایی، یکی از پر استفاده‌ترین گزینه‌ها هستند. این نوع ردیاب مجهز به یک آهن‌ربا بوده که می‌توان آن را به نقاط خاص و مختلف یک خودرو متصل کرد و بدون نگرانی از شل شدن آن، نسبت به نظارت و ردگیری یک خودرو اقدام کرد. همان‌طورکه گفته شد، این مدل بی‌سیم بوده و برخلاف نسخه‌های سیمی، می توانید به سرعت آن را نصب کنید. بسیاری از کاربران معتقدند که بهترین ردیاب خودرو، همین نسخه مجهز به جی پی اس آهن‌ربایی آن است.

ردیاب سیمی

مدل سیمی ردیاب‌های خودرو، در نوع خود دارای مزیت‌های مختلفی هستند. ازجمله مزیت‌های این مدل می‌توان به عدم نیاز به شارژ ردیاب اشاره کرد؛ ازآنجایی‌که این دستگاه مستقیما به برق خودرو متصل می‌شود، نیاز شما را به شارژ (مشابه مدل‌های آهن‌ربایی) برطرف خواهد کرد. البته باید توجه کرد که نصب این مدل کمی زمان‌بر خواهد بود.

ردیاب شنود‌ دار

یکی از مدل‌های محبوب و نسبتا پر تقاضا، مدل شنود دار ردیاب‌ها است که می‌تواند به صاحب خودرو، کنترل بهتری برای شنود اتفاقات در حال رخ دادن دهد. این مدل اگرچه با پرفروش‌ ترین ردیاب آهنربایی خودرو فاصله معناداری دارد، اما نمی‌توان کارایی آن را دست‌کم گرفت.

ویژگی ردیاب‌ها در وسایل نقلیه

علاوه‌بر کاربردهای مختلفی که ردیاب‌ها ارائه می‌دهند، بد نیست به ویژگی‌ها یک ردیاب خودرو نیز اشاره کنیم. به‌صورت‌کلی، ویژگی ردیاب‌های خودرو شامل موارد زیر است:

  • عملکرد مخفی: ردیاب‌ها ویژگی‌های فراوانی دارند که یک مورد مهم و اساسی در آن، مخفی بودن است؛ به‌این‌ترتیب، سارقین یا افراد تحت‌نظر، متوجه عملکرد ردیاب نخواهند شد.
  • دقت بالا: ردیاب‌ها دارای دقت بسیار بالایی هستند و کمترین خطای ممکن را در شناسایی مکان یک خودرو خواهند داشت. این ویژگی به پیدا کردن سریع‌تر یک خودرو کمک زیادی می‌کند.
  • ابعاد کوچک: ردیاب ذاتا یک وسیله کوچک با ابعادی بسیار کم است که نه‌تنها فضای زیادی اشغال نمی‌کند، بلکه قابلیت نصب و استفاده در هر نقطه از خودرو را به شما خواهد داد.
  • قیمت ارزان: مزیت مهم و عالی ردیاب‌ها این است که تضمین امنیت و سلامت خودروی شما را با هزینه‌ای بسیار کم و ناچیز عملی خواهند کرد تا یکی از نگرانی‌های مهم شما برطرف شود.



آشنایی با فروشگاه پیام جی‌پی‌اس

فروشگاه پیام جی‌پی‌اس، ارائه‌دهنده بهترین ردیاب خودرو در مدل‌های مختلف و با قابلیت‌های متنوع است. این مرکز علاوه‌بر ردیاب وسایل نقلیه، ردیاب سالمندان، کودکان و حیوانات را نیز ارائه کرده تا متناسب با نیاز خود، یک ردیاب مناسب انتخاب کنید. شما می‌توانید انواع مدل‌های مختلف از پرفروش ترین ردیاب آهنربایی خودرو را از این مجموعه خریداری کنید.

از ویژگی‌های ممتاز در ردیاب‌های پیام جی‌پی‌اس می‌توان به مدیریت بهتر ناوگان، مدیریت مصرف سوخت، مدیریت سلامت و امنیت و همچنین مدیریت و نظارت بر کودکان اشاره کرد که آن را به بهترین و پرفروش ترین ردیاب خودرو تبدیل کرده است. یکی از افتخارات مهم و قابل توجه مجموعه پیام جی‌پی‌اس، ارائه محصولات متنوع و متناسب با نیاز کاربران است که آن را به بهترین ردیاب آهنربایی خودرو و پرفروش ترین ردیاب خودرو تبدیل کرده است.

چرا ردیاب وسایل نقلیه را باید از پیام جی‌پی‌اس بخریم؟

مجموعه تخصصی و حرفه‌ای پیام جی‌پی‌اس، یکی از بهترین ارائه‌دهندگان محصولات نظارتی و امنیتی خودرو و وسایل نقلیه است. این گروه فنی مهندسی، باکیفیت‌ترین محصولات ممکن در زمینه ردیابی خودرو را ارائه کرده که می‌تواند تا سالیان سال، وظیفه مراقبت و نگهداری از خودرو شما را برعهده داشته باشد.

تنوع بالای محصولات و قیمت رقابتی، ازجمله مهم‌ترین دلایلی است که ردیاب‌های پیام را به انتخاب اول کاربران و مشتریان تبدیل کرده است. اگر قصد خرید یک ردیاب باکیفیت، دقیق و ممتاز را دارید، محصولات مجموعه پیام جی‌پی‌اس، بهترین انتخاب ممکن برای شما هستند. در تولید محصولات ارائه‌شده توسط این مجموعه، مهم‌ترین نکات فنی جهت افزایش ضریب امنیت، تعبیه شده تا در کنار امنیت، کیفیت و طول عمر بالایی را از محصولات آن شاهد باشید.

 

سخن نهایی

ردیاب خودرو را می‌توان مهم‌ترین وسیله برای حفظ امنیت و نظارت بر خودرو دانست که بهره‌مندی از این قابلیت مهم تنها با هزینه‌ای اندک، امکان‌پذیر است. مزیت و کاربرد فراوان ردیاب‌ها سبب شده تا حتی در برخی کشورها، استفاده از آن‌ها جنبه اجباری به خود گیرد. در این مطلب ضمن معرفی ردیاب‌های خودرو، کاربرد، مزیت و ویژگی انواع جی پی اس آهنربایی نیز ذکر شد. همچنین، مجموعه پیام جی‌پی‌اس نیز به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز ارائه ردیاب‌های خودرو معرفی شد. اگر قصد خرید بهترین ردیاب خودرو در بازار را دارید، به وب‌سایت payamgps.com مراجعه کنید یا برای تماس با واحد فروش می‌توانید با شماره تلفن‌های 02126760035 و 02188563258 تماس بگیرید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 415]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن