تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 18 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):خدا را بسيار ياد كنيد و هميشه به ياد مرگ باشيد و قرآن زياد بخوانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814438722




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفارش جعبه هاردباکس اختصاصی و آماده با قیمت مناسب


واضح آرشیو وب فارسی::


سفارش جعبه هاردباکس اختصاصی و آماده با قیمت مناسب

تولید و ساخت جعبه ها باعث شد که اشیا و محتوی درون آن به خوبی نگهداری شوند و ایمنی آن ها حفظ شود. با گذشت زمان طرح های جدیدتری به بازار آمدند و این تغییرات باعث شد کیفیت هاردباکس ها بیشتر شود و به تبع استقبال از آن افزایش یافت. زمانی که کیفیت یک هاردباکس بالا باشد می‌تواند اشیا شکستنی را نیز نگهداری کند و همین امر سبب شد بسیاری از فروشندگان از این نوع برای لوازم خود خرید کنند. از سمت دیگر وجود هاردباکس برای هدیه دادن بسیار جلوه زیباتری به آن می‌بخشد و ارزش آن را بالا می‌برد و این به معنیه ارزش طرف متقابل است که شما وقت و حوصله بیشتری برای آن خرج کرده اید. هاردباکس ها در زمان حال به دو صورت ساده و اختصاصی عرضه می‌شوند که در ادامه به نحوه سفارشات و قیمت های آن ها می‌پردازیم.

هاردباکس یا جعبه؟

هاردباکس که تشکیل شده از دو کلمه انگلیسی جعبه و سخت است به جعبه هایی گفته می‌شود که ضخیم و بادوام هستند و به راحتی آسیب نمی‌بینند. علت نام گذاری این باکس ها به خاطر وجود جنس و ترکیب مقوا و روکش آن است که اغلب از چرم، کاغذ و برش های فوم اتیلن استفاده می‌شود. جعبه ها در انواع مختلفی تولید می‌شوند از ساده و ضعیف گرفته تا هاردباکس های بادوام و شیک همه و همه از طریق کارگاه تولیدی آنباکس قابل سفارش است. هاردباکس هایی که برای زیورآلات استفاده می‌شوند بسیار مستحکم و قوی هستند و کالا از درون آن به بیرون پرتاب نمی‌شود، گم نمی‌شود یا در اثر ضربه صدمه نمی‌بیند و از بین نمی‌رود.

ویژگی های هاردباکس با عمر طولانی

  • امکان وارد کردن خاصیت مغناطیسی به جعبه
  • ظاهری ساده و در عین حال بسیار لوکس و جذاب
  • امکان اضافه کردن طرح های مختلف، تصاویر و برجستگی های متعدد به جعبه سخت
  • مقاومت و ماندگاری بسیار بالا نسبت به جعبه های مقوایی ساده هم از لحاظ مواد و هم ظاهر
  • محافظت و حفظ امنیت تمام عیار از محصول
  • حفظ و افزایش ماندگاری اسم برند نزد مشتریان
  • ایجاد تصور بهتر نسبت به محصول و کیفیت آن

هاردباکس اختصاصی داشته باش!

تصور کنید شما یک فروشنده هستید و می‌خواهید محصولات خود را برای مشتریان ارسال کنید و یا در زمان خرید کالاهای خود را در بسته بندی های جذاب تحویل دهید. زمانی که محصول را درون یک پلاستیک بگذارید جلوه چندانی ندارد. اما اگر هاردباکس سفارشی خود را داشته باشید که لوگو یا اسم فروشگاه و یا آیدی پیچ شما روی آن درج شده باشد برای همیشه در خاطر مشتری می‌ماند و زمانی اگر اکانت شما را فراموش کند با داشتن یک هاردباکس از سمت شما به سرعت درمی‌یابد که از کجا خرید کرده است. برندسازی با هاردباکس اختصاصی و بسته بندی جذاب برای فضای مجازی از بهترین عملکردهای یک فروشگاه است.

مراحل تولید و ساخت یک هاردباکس

  1. مرحله اول: هاردباکس ها از دو بخش لایه بیرونی جنس نئوپان و جعبه مقوایی چند لایه تشکیل می‌شوند که در بخش نئوپان، زمان برش می‌توان چندین سوراخ روی آن ایجاد کرد و یا از آهنربا برای باز و بسته شدن هاردباکس استفاده کرد. داشتن آهنربا باعث لوکس تر شدن جعبه می‌شود و امنیت باکس را افزایش می‌دهد.
  2. مرحله دوم: در این مرحله از کاغذ نرم و منعطف استفاده می‌کنند که طبق نئوپان موجود برش داده می‌شود. وجود این کاغذ سبب زیبایی هاردباکس است و در داخل و خارج باکس قرار می‌گیرد. با این کار دیگر نئوپان به کار رفته در جعبه مشخص نیست.
  3. از دیگر متعلقات هاردباکس عناصر تجملی هستند که برای زیباتر کردن باکس به کار می‌روند. مانند برجستگی ها، اکلیل، مغناطیس و طلاکوبی و...

کاربردهای هارد باکس و انواع آن

  • بسته بندی ویژه مخصوص صادرات
  • صنایع مواد غذایی و خوراکی
  • زیور آلات و صنایع کادویی
  • انواع اکسسوری و عروسک
  • شرکت های آرایشی و بهداشتی: مدل کتابی یکی از مدل های مناسب برای لوازم ارایشی و بهداشتی است.
  • شرکت های بزرگ تولید کننده تلفن های همراه: هاردباکس های موبایل به عنوان یک شناسه برای آن عمل می‌کند و تولید آن به گونه ای است که در زمان فروش گوشی همراه حتما باید همراهتان باشد.
  • صنایع الکترونیکی: این وسایل در اثر رطوب و سایر حوادث ممکن است آسیب ببینند یا ضربه بخورند به همین خاطر باید درون یک هاردباکس امن تعبیه شوند.

انواع باکس و سفارش هاردباکس

برای سفارش جعبه هاردباکس باید اول به محصول خود و سپس نوع هاردباکس دقت کنید تا بتوانید یک انتخاب مناسب داشته باشید. کالای شما در عین زیبایی باید درون یک بسته بندی ایمن و زیبا باشد. برخی از مدل های هاردباکس به شرح ذیل هستند:

1. هارد باکس تلسکوپی (Full telescoping)

درون جعبه های تلسکوپی از وکیوم یا خلاء پر شده که برای امنیت بیشتر می‌باشد و از دو بخش جدا تشکیل شده است.

2. هارد باکس شیاردار (Neck and Shoulder)

طرح این جعبه به صورتی است که قسمت بالایی جعبه به لبه های برجسته آن چفت می‌شود.

3. تلسکوپی کشویی (Tray and Sleeve)

تولید هاردباکس ترکیبی باعث شده که یک جعبه دارای چندین ویژگی باشد. به عنوان مثال جعبه تلسکوپی کشویی مانند یک جعبه کبریت است. در تیتر قبل راجع به باکس تلسکوپی صحبت کردیم.

4. جعبه سیگاری (Cigar Box)

این سبک یک مدل خاص است که بسیار کلاسیک و ساده می‌باشد و دارای خاصیت لولایی است.

5. جعبه سخت کتابی (Book Box)

هاردباکس کتابی مدلی مناسب برای وسایل الکترونیکی، لوازم آرایشی های برند و انواع لباس می‌باشد.

استعلام قیمت و ثبت سفارش هاردباکس

تولیدی های هاردباکس همواره مشغول به تولید انواع هاردباکس هستند و از آسان به طرح های پیچیده سفارش گیری می‌کنند. برخی از هاردباکس ها به طور معمولی بسیار در بازار دارای تقاضا هستند و با عنوان هاردباکس آماده معرفی می‌شوند؛ یعنی هر زمان هر تعداد بخواهید از مدل های اماده می‌توانید خرید کنید، اما هاردباکس اختصاصی در وهله اول باید مدل، رنگ، طرح و مشخصاتی که قرار است روی آن درج شود انتخاب گردد و سپس در تعداد مشخص به تولید برسد. ثبت سفارش هاردباکس آماده برای اشخاصی خوب است که زیاد دغدغه درج مشخصات ندارند و یا هنوز مشخص نیست چه اسم و آیدی برای فروشگاه یا پیج خود انتخاب کرده اند. هزینه هاردباکس ها بنابر مواد به کار برده شده و مدل و سایز متغیر است از این رو برای خرید حتما باید از مراکز معتبر استعلام بگیرید.

 

 هاردباکس ها در انواع مختلف و سایزهای متعدد تولید می‌شوند تا هر شغلی با هر مضمونی بتواند بسته به سلیقه و انتخاب خود خرید کند. بهتر است برای خرید به تولیدکنندگانی مراجعه کنید که حداقل تیراژ را برای شما در نظر گرفته باشند یعنی گاهی اوقات فروشگاه های تازه تاسیس نمی‌توانند هزار عدد سفارش داشته باشند از همین رو بهتر است با مقایسه و تحقیق جلو بروید تا کم کم کسب و کارتان رونق بگیرد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


مطالب
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن