تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص): طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798289940




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA چه مشخصات فنی دارد؟


واضح آرشیو وب فارسی::

مقالات متعددی در خصوص مزایا، اهمیت کاربرد و نکات خرید ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA توسط گروه تجهیزات افرا گردآوری شده است. با توجه به گستردگی کاربرد این دستگاه توسط صنایع مختلف، کسب اطلاعات بیشتر نسبت بدان، به شما کمک می کند که بتوانید راحت تر از میان محصولات موجود در بازار انتخاب خود را داشته باشید. فروش ریموت کنترل برند SAGA در مدل های متفاوت صورت می گیرد چون با پیشرفت تکنولوژی، شرکت سازنده توانسته‌اند در پی ارتقاء محصولات قبلی، مدل های پیشرفته دیگری را تولید و به بازار عرضه کنند. به طور خلاصه می توان ریموت کنترل جرثقیل ساگا را اینگونه تعریف کرد: "وسیله ای مناسب و کاربردی جهت هدایت کردن و جابجایی جرثقیل از مسیر دور می باشد." با گسترش انواع ماشین جرثقیل توسط صنایع مختلف، به طبع آن همواره شاهد افزایش تقاضا برای خرید ریموت کنترل ساگا در سطح بازار هستیم. پیشرفت فناوری، شرایطی را فراهم نموده است که امکان هدایت جرثقیل توسط دستگاه های ریموت کنترل بدون نیاز به سیم کشی های متعدد فراهم می آورد. در لیست تجهیزات برق صنعتی در برخی از صنایع، شاهد بکارگیری انواع ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA هستیم که در ادامه پست با جزئیات بیشتر بدان خواهیم پرداخت.


ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA

موارد کاربرد ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA

اگر بخش ابتدایی مقاله را مطالعه کرده باشید، قطعاً با نوع کاربری دستگاه ریموت کنترل ساگا آشنا هستید، لیکن در ادامۀ متن به معرفی برخی از انواع دسته بندی و همچنین موارد کاربرد این دستگاه هوشمند برقی می پردازیم. با توجه به میزان حساسیت و خطرات احتمالی که ممکن است کنترل دستی برای هدایت جرثقیل ها حین جابجایی کالاها بوجود آورد، خرید ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA می تواند بسیار شگفت انگیز باشد. برخی از صنایعی که نیازمند به استفاده از کنترل ریموت جرثقیل هستند عبارتند از:

  • صنایع فولاد
  • صنایع نفت و گاز
  • صنعت تولید مواد غذایی
  • صنعت محصولات نساجی
  • صنایع تولید کاغذ و مقوا
  • صنعت کشتی رانی در بنادر
  • صنعت کوره های ذوب فلزات
  • صنعت پتروشیمی و تولید مواد شیمیایی
  • صنایع حمل و نقل خارج شهری منجمله ایستگاه های قطار و هواپیما
  • و ... .

با استفاده از دستگاه های ریموت کنترل ساگا، می توان ایمنی حمل و نقل یا جابجایی بارها را در محیط هایی همچون انباری، فروشگاه ها، کارخانجات، بنادر، ایستگاه های قطار، فرودگاه ها و همچنین سطح شهر افزایش داد. محافظت از اپراتور ماشین آلات جرثقیل یکی دیگر از اهدافی است که تولید کنندگان بر اساس آن نسبت به طراحی انواع ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA اقدام نموده‌اند. البته جهت حفاظت از دیگر اجزاء و قطعات مهم دستگاه های جرثقیل منجمله کابل های گیربکس و کلیه کلیدهای فرمان مورد استفاده قرار گرفته می شود.

لازم به ذکر است که تولیدات کمپانی ساگا همچون ریموت کنترل ساگا دارای تأییدیه استاندارد CE اتحادیه اروپا و همچنین FCC کشور ایالات متحده آمریکا می باشد. از این رو دارای مشخصات فنی منجمله حداقل برد 100متر در محیط های دارای نویز و حداکثر برد 150 متری است. البته کلیه دستگاه های برند ساگا به طور کامل دارای قابلیت ضد آب هستند.

مزیت خرید ریموت کنترل جرثقیل ساگا

در بخش های پیشین به برخی از موارد کاربرد و مزایای خرید ریموت کنترل جرثقیل SAGA پرداختیم تا یک سری اطلاعات اولیه نسبت به اهمیت کاربرد این دستگاه کسب نمائید. طراحی و ساخت ریموت کنترل جرثقیل ساگا در دو دسته بندی اصلی منجمله موارد زیر صورت می گیرد که عبارتند از :

  • ریموت کنترل جرثقیل تک سرعته
    ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA
  • ریموت کنترل جرثقیل دو سرعته

البته تمایز میان انواع ریموت کنترل ساگا بر مبنای جهت پذیری آنها به عنوان مثال دو کلیدی یا چهار کلیدی انجام می پذیرد چون تأثیر مستقیم بر روی میزان توانایی دستگاه در کیفیت سیگنال دهی و تغییر جهات دارد. در این قسمت از مقاله به صورت مختصر به مزیت کاربرد ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA خواهیم پرداخت که عبارتند از:

  • سهولت در نصب
  • کاهش میزان درصد خطر برق گرفتگی
  • قابلیت سیگنال دهی حداقل تا برد صد متر
  • قابلیت جاگیری به منظور بهبود جهت دید اپراتور
  • محافظت از اپراتور در مقابل آسیب های احتمالی
  • از بین بردن و یا کاهش سیم کشی های دست و پاگیر در محیط کار

برای دریافت مشاوره تخصصی نسبت به انتخاب مدل مناسب و خرید ریموت کنترل ساگا با قیمت ارزان همراه با گارانتی معتبر می توانید با کادر فروش گروه تجهیزات افرا تماس حاصل فرمائید.

بررسی مشخصات فنی ریموت کنترل جرثقیل SAGA

مشخصات فنی انواع ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA با جزئیات درون کاتالوگ و همچنین منوال دستگاه درج می شوند. البته در این بخش از پست نیز به صورت مختصر برخی از مواردی که بایستی در زمان خرید انواع ریموت کنترل ساگا در نظر بگیرید را تشریح می نمائیم که عبارتند از:

  • میزان درجه حفاظتی دستگاه
  • قابلیت بکارگیری باتری قلمی
  • بررسی نوع برق ورودی دستگاه
  • میزان حداقل و حداکثر برد دستگاه
  • بررسی جنس قاب از نظر شدت ضربه گیری
  • داشتن قابلیت گیرنده و فرستنده تقویت شده
  • مقدار مقاوت ریموت کنترل در برابر شوک الکتریکی و لرزش

با مد نظر قرار دادن موارد مذکور، متناسب با حجم کار، متراژ محیط مورد نظر می توانید بهترین مدل ریموت کنترل جرثقیل ساگا را خریداری نمائید. برخی از انواع محصولات ریموت کنترل برند SAGA عبارتند از :

  • ریموت کنترل جرثقیل مدل L4B : این دستگاه ریموت کنترل متشکل از یک گیرنده و فرستنده است. دارای دو کلید تک سرعته و یک کلید قطع کن اضطراری می باشد. (وزن تقریبی 200 گرم)
  • ریموت کنترل جرثقیل مدل L6B: این مدل ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA دارای پک کامل گیرنده و فرستنده است و مجهز به 4 کلی دو سرعته و یک کلید قطع کن اضطراری می باشد. البته توسط 2 باطری قلمی تغذیه الکتریکی می شود. (وزن تقریبی 250 گرم)
  • ریموت کنترل جرثقیل مدل L8B: این دستگاه ریموت کنترل ساگا مجهز به 6 کلید تک سرعته، یک کلید استارت و یک کلید برای مواقع اضطراری می باشد. (وزن تقریبی 300 گرم)
  • ریموت کنترل جرثقیل مدل L40: این مدل ریموت کنترل برند ساگا تجهیز به دو دسته جو استیکی 5 سرعته چهار حالته می باشد که البته دارای دو کلید سلکتور 3 حالته است که کلید قطع کن اضطراری نیز دارد. (وزن تقریبی 3000 گرم)
  • ریموت کنترل جرثقیل مدل L40A: این نوع ریموت نیز دارای دو دسته جو استیکی 5 سرعته 4 جهته و همچنین 5 کلید سلکتوری 3 و 2 حالته در کنار کلید قطع کن اضطرری می باشد. (وزن 3 کیلوگرم)

  • ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA

استعلام لیست قیمت ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA

هر کدام از انواع ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA از دسته ماشین‌ آلات راهسازی دارای مشخصات فنی اختصاصی هستند. در نتیجه صنایع مختلف متناسب با نیاز می توانند کاربردی ترین مدل ریموت کنترل ساگا را خریداری نمایند. کلیه موارد مذکور، عوامل مهمی هستند که بر روی قیمت ریموت کنترل جرثقیل تأثیر می گذارد. بدین وسیله پیش از خرید این دستگاه، بایستی به بررسی دقیق مشخصات فنی محصولات بپردازید و در نهایت متناسب با فضای موجود، مدت زمان استفاده از جرثقیل، جابجایی اقلام و همچنین وزن اجسام می توانید نسبت به خرید بهترین ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA اقدام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر نسبت به محصولات موجود و دریافت لیست قیمت ریموت کنترل ساگا در مدل های متنوع می توانید با کارشناسان فروش ما در گروه تجهیزات افرا مشورت نمائید.

https://afraremote.com/






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 303]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن