تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 6 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1808210401




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ویزای چین فوری را با فلای‌تودی بگیرید.


واضح آرشیو وب فارسی::


امروزه چین با وجود جاذبه‌های دیدنی فراوان، فرهنگ غنی، تفریحات بی‌پایان، آثار تاریخی، پارک‌های ملی، جنگل‌های بکر و... به یکی از گردشگری‌ترین نقاط جهان تبدیل شده است. این کشور زیبا هم زمان دو دنیای مدرنیته و تاریخی را به تصویر می‌کشد که همین امر سبب می‌شود چین کشوری مناسب برای علاقه‌مندان به هر دو گروه باشد.



بیشتر گردشگران با یکبار سفر به چین، طرفدار دائمی آن می‌شوند و دوست دارند باز هم به این کشور سفر کنند. آیا شما هم دوست دارید به این کشور رویایی سفر کنید؟ چین در دسته کشورهایی است که برای سفر به آن ابتدا باید ویزای گردشگری دریافت کنید.

برای دریافت ویزای گردشگری با هزینه کمتر و در سریع‌ترین زمان، می‌توانید از مجموعه معتبر فلای‌تودی کمک بگیرید. مجموعه فلای‌تودی با وجود مهارت و تجربه کافی می‌تواند ویزای چین فوری را شما را از این کشور اخد کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر تا پایان با ما همراه باشید.

برای سفر به چین چه ویزایی باید دریافت کنیم؟

همانطور که می‌دانید چین مانند سایر کشورها دارای انواع ویزای گردشگری، تجاری و سفارت می‌باشد؛ اما در حال حاضر امکان دریافت ویزای گردشگری چین وجود ندارد و تمامی مسافرانی که تنها قصد بازدید و گردش در این کشور را دارند، باید ویزای تجاری چین را دریافت کنند.

شرایط ویزای چین چیست؟

با در دست داشتن ویزای چین می‌توانید به تمامی شهرهای این کشور سفر کنید و محدودیتی برای شما وجود نخواهد داشت. ویزای چین یک ویزای 3 ماهه است که تنها برای یک بار ورود صادر می‌شود. چنانچه این مدت به پایان برسد اما همچنان سفر شما ادامه داشته باشد، شما باید مجدد اقدام به دریافت ویزا کنید.



ویزاهای چین قابل تمدید نیستند و بعد از اتمام مهلت آن، باید مجدد اقدام به دریافت آن کرد. برای اطلاع از قیمت و سایر اطلاعات مورد نیاز می‌توانید به سایت مجموعه فلای‌تودی مراجعه کنید و یا با پشتیبانان این مجموعه تماس بگیرید.

دریافت ویزای چین به تمکن مالی نیز نیاز دارد و تمکن مالی آن باید با حداقل موجودی 8000 دلار باشد. دقت داشته باشید که این تمکن باید حداکثر یک ماه قبل از ورود شما به سفارت کشور گرفته شده باشد و در غیر این صورت تمکن مالی شما فاقد اعتبار است.

آیا اخد ویزای چین دشوار است؟

دریافت ویزای چین دشواری چندانی ندارد و تنها برای تاییدیه درخواست، باید مدارک لازمه را تهیه کنید و به شروط و قوانین تعیین شده پایبند باشید. با ارائه مدارک لازم به فلای‌تودی می‌توانید ویزای چین را در سریع‌ترین زمان ممکن بگیرید و بهترین اوقات را در این کشور بگذرانید. به طور تقریبی دریافت ویزا از فلای‌تودی 5 روز کاری زمان می‌برد.

برای دریافت ویزای چین به چه مدارکی نیاز دارم؟

ارائه تمامی مدارک زیر برای دریافت ویزای چین ضروری است:

گذرنامه (اسکن گذرنامه با حداقل ۶ ماه اعتبار از تاریخ سفر)

عکس پرسنلی (عکس جدید و بدون روتوش)

فرم مشخصات تکمیل شده

اطلاعات شخصی اعم از آدرس و تلفن پاسخگو در ساعات کاری

مدارک اضافی (در صورت نیاز به اطلاع شما می‌رسد.)

دقت داشته باشید که دریافت ویزای چین نیاز به انگشت نگاری در سفارتخانه دارد.

احتمال ریجکت شدن درخواست ویزای چین وجود دارد؟

در صورتی که تمامی مدارک شما کامل باشد و شرایط دریافت ویزای این کشور را داشته باشید، تیم مجرب فلای‌تودی در روند دریافت ویزای چین، به شما کمک می‌کند و این روند را با کمترین هزینه و سریع‌ترین زمان جلو می‌برد.



با وجود این موضوع، در دریافت ویزای چین و حتی سایر کشورها به این نکته توجه داشته باشید که تایید یا رد درخواست به عهده سفارت آن کشور است و شرکت درخواست کننده در این امر دخیل نیست.

معمولا درخواست ویزای چین به سبب دلایل زیر، از سوی سفارت این کشور رد می‌شود:

داشتن سابقه ریجکتی در گذشته

عدم رزرو هتل

عدم پرداخت هزینه کامل

نداشتن دعوتنامه (برای متقاضیان ویزای تجاری)

عدم ارائه مدارک اصلی

دریافت ویزای چین از فلای‌تودی

اگر به دنبال تجربه یک سفره خاطره‌انگیز در چین هستید و دوست دارید از مکان‌های دیدنی و منحصر به فرد آن دیدن کنید، بهتر است هر چه زودتر ویزای چین خود را دریافت کنید. درخواست ویزای چین از طریق یک مجموعه معتبر، روند دریافت ویزا را سریع‌تر می‌کند بنابراین اگر دوست دارید، با هزینه کمتر به این کشور سفر کنید، پیشنهاد ما به شما مجموعه فلای‌تودی است.

شرکت معتبر فلای‌تودی علاوه بر ارائه انواع ویزاها (گردشگری، تجاری و سفارت)، به کاربران خدماتی مانند فروش بلیط‌های هواپیمایی داخلی و خارجی، فروش بلیط‌های قطار، رزرو هتل‌های داخلی و خارجی، انواع تورهای داخلی و خارجی را ارائه می‌دهد.

برای دسترسی به خدمات ارائه شده توسط این مجموعه، هم می‌توانید به صورت حضوری به فلای‌تودی مراجعه کنید و هم می‌توانید به صورت اینترنتی و از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن مجموعه اقدام کنید. در صورت نیاز به هر گونه دریافت اطلاعات بیشتر یا وجود مشکل در ثبت رزروها و خریدهای خود، با تیم پشتیبانی 24 ساعته این شرکت تماس بگیرید. کارشناسان تیم پشتیبانی شما را به بهترین نحو راهنمایی خواهند کرد.



 



 



 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گردشگری
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن