تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 6 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسد نمى ورزد، و منافق حسد مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1808203997




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی شرکت محیط و صنعت ایمن پایش آزمایشگاه معتمد محیط زیست و خدمات آن


واضح آرشیو وب فارسی::

آیا تا به حال علاقه‌مند بودید که بدانید چه چیزهایی در یک آزمایشگاه محیط زیست انجام می‌شود و چگونه می‌تواند به حفظ محیط زیست کمک کند؟ در این مقاله، ما قصد داریم تا به شما در مورد آزمایشگاه معتمد محیط زیست و انواع خدماتی که در آن ارائه می‌شود، بیشتر بگوییم. از تجزیه و تحلیل منابع محیطی تا اندازه ‌گیری آلودگی های محیط زیست، آزمایشگاه‌های معتمد محیط زیست نقش بسیار مهمی در حفظ و مراقبت از محیط زیست دارند. همراه شرکت محیط و صنعت ایمن پایش باشید تا به این مسئله عمیق‌تر بپردازیم.



آزمایشگاه محیط زیست چیست؟

در پاسخ به سوال " آزمایشگاه محیط زیست چیست؟ " باید بگوییم که آزمایشگاه محیط زیست آزمایشگاهی است که مجوزهای مورد نیاز برای نظارت و تجزیه و تحلیل منابع محیطی از سوی سازمان حفاظت محیط زیست را دریافت کرده باشد و در بحث صنایع به عنوان یک آزمایشگاه معتمد محیط زیست شناخته می‌شود. این گواهی به منظور ارائه خدمات لازم برای سنجش خود اظهارات واحدهای صنعتی، تولیدی و... با استفاده از تکنولوژی‌های به‌روز و دستگاه‌های پیشرفته برای اندازه‌گیری میزان آلودگی تولیدی، توسط سازمان به آزمایشگاه محیط زیست معتمد اعطا می‌شود.

تلفن تماس: 77082194-021 - 09194944687 - 09127757494

نقش آزمایشگاه محیط زیست در دنیای امروز

به وجود آمدن و استفاده از فناوری‌های جدید و پیچیده، علاوه بر رفاه و آسایش، باعث بروز مشکلات و آسیب‌های مختلف نیز شده است. انواع مواد آلوده‌کننده محیط، از مسائل بسیار مهم و قابل توجهی است که نه فقط زندگی انسان، بلکه بسیاری از موجودات زنده دیگر را که نقش مهمی در چرخه حیات دارند، به خطر انداخته است. با بررسی و شناخت هرچه بیشتر این عوامل آلوده‌کننده و خطرناک و کنترل نمودن آن با برنامه‌ریزی‌های درست، می‌توانیم تاثیر بسزایی نسبت به جلوگیری از آسیب دیدن محیط زیست پیرامون خود داشته باشیم. 
این امر نیز نیازمند مطالعه، شناخت و درک هرچه بیشتر و بهتر موضوعات زیست محیطی است و تاثیر بسزایی در کنترل بحران‌ها و مشکلات زیست محیطی دارد. حضور و تجمع این مواد آلوده‌کننده، اکثراً ناشی از فعالیت‌های انسانی است که به صورت پساب‌های خانگی، صنعتی، مواد زائد جامد و بخارات آلاینده است که عمدتاً حاوی مواد سمی آلی و معدنی است. برای بررسی این اثرات و شناسایی عوامل آلاینده و ارائه راهکارهای علمی و همینطور انجام آزمایش‌های زیست محیطی، وجود و ضرورت آزمایشگاه معتمد محیط زیست امری قطعی و لازم می‌باشد.

تلفن تماس: 77082194-021 - 09194944687 - 09127757494




معرفی بخش های مختلف آزمایشگاه محیط زیست 

آزمایشگاه محیط زیست عموماً شامل بخش‌های مختلفی است که به بررسی و ارزیابی مختلف جنبه‌های محیط زیستی و آلودگی های وارده به محیط زیست توسط آنها، می‌پردازند. برخی از این بخش‌ها عبارتند از:
1- آزمایشگاه هوا و صدا
2- آزمایشگاه آب و پساب
3- آزمایشگاه خاک و پسماند


آزمایشگاه هوا و صدا در شرکت محیط صنعت ایمن پایش

برای ارزیابی کیفیت هوا و کاهش آلودگی، آزمایشگاه هوا و صدا میزان آلاینده‌ها مانند ذرات خروجی و یا گازهای خروجی از دودکش و میزان صوت زیست محیطی را اندازه‌گیری می‌کند. سپس، با استفاده از این اطلاعات، به بررسی میزان آلودگی حاصل از غبار و صوت، استراتژی‌هایی برای حذف یا کاهش آلودگی تدوین می‌شود. این کار به حفظ محیط زیست اطراف کارخانه کمک می‌کند. خدماتی که در آزمایشگاه هوا و صدا انجام می شود، به ترتیب زیر می باشد:
1.    سنجش ذرات خروجی از دودکش
2.    سنجش غبار محیطی
3.    اندازه‌گیری گازهای خروجی از دودکش
4.    بررسی گازهای محیطی
5.    سنجش صوت زیست محیطی

آزمایشگاه آب و پساب در شرکت محیط صنعت ایمن پایش

به دلیل کم آبی و خشکسالی شدید، اهمیت دفع صحیح پساب‌های صنعتی از تصفیه فاضلاب بیشتر شده است. انجام این کار باعث پیشگیری از آلودگی محیطی و کاهش بیماری‌ها می‌شود و همچنین منبع ارزشمندی از آب فراهم می‌کند که می‌توان برای مصارف مختلف استفاده کرد. آزمایشگاه آب و پساب نیز می‌تواند در این زمینه به‌طور قابل توجهی کمک کند.در زیر به برخی از خدمات آزمایشگاه آب و پساب اشاره می کنیم:
1.    اندازه‌گیری پارامترهای فیزیکیو شیمیایی آب و پساب
2.    نمونه‌برداری از میزان آلایندگی موجود در خروجی آب و فاضلاب بصورت خام و یا تصفیه شده
3.    تعیین کیفیت آب از لحاظ فیزیکیو شیمیایی
4.    آزمایشگاه میکروبی 
5.    اندازه گیری عناصر و فلزات سنگین در آب و پساب

آزمایشگاه خاک و پسماند در شرکت محیط صنعت ایمن پایش

یکی از دلایل اصلی آلودگی خاک، فعالیت‌های صنعتی ست که با استفاده از مواد شیمیایی و دفع پساب و پسماندها در محیط، ایجاد آلودگی میکند. همچنین، میزان آلودگی خاک با سطح صنعتی‌سازی و استفاده از مواد شیمیایی ارتباط دارد. شرکت محیط و صنعت ایمن پایش با استفاده از تجهیزات آزمایشگاهی، قادر به نمونه‌برداری و آنالیز پارامترهای موجود در خاک و پسماند ، به عنوان یک آزمایشگاه محیط زیست شناخته شده است. در زیر به برخی از فعالیت ها و آنالیزهای آزمایشگاه خاک و پسماند، اشاره کرده ایم.
1.    نمونه‌برداری و آنالیز پارامترهای موجود در خاک مانند آلودگی های نفتی، کشاورزی و دفع زباله ها 
2.    بررسی و آنالیز پسماندهای صنعتی، بیمارستانی، صنایع غذایی و شهری

تلفن تماس: 77082194-021 - 09194944687 - 09127757494



شرکت محیط و صنعت ایمن پایش، آزمایشگاه معتمد محیط زیست تهران

در تهران حدود ۸۰ آزمایشگاه محیط زیست وجود دارد، که به صورت خصوصی و دولتی در سراسر ایران فعالیت می‌کنند. این آزمایشگاه‌ها مجهز به تجهیزاتی مانند آزمایشگاه هوا و صدا هستند که اندازه‌گیری ذرات خروجی از دودکش، صدای زیست محیطی، غبار محیطی، گازهای خروجی از دودکش و گازهای محیطی را انجام می‌دهند. همچنین، آزمایشگاه آب و پساب و آزمایشگاه فیزیکوشیمیایی، میکروبی و فلزات سنگین، آزمایشگاه خاک و آزمایشگاه پسماند نیز در این مجموعه‌ها قرار دارند. آزمایشگاه محیط و صنعت ایمن پایش یکی از معتبرترین مراکز این حوزه است که خدمات خود را در تهران و سراسر ایران ارائه می‌دهد. این آزمایشگاه با به‌روزترین تجهیزات و نیروهای متخصص خود، در بین آزمایشگاه‌های محیط زیست ویژگی‌های برجسته‌ای دارد.


هزینه انجام و تعرفه خدمات آزمایشگاه محیط زیست

هزینه خدمات ارائه شده، با توجه به تصویب شورای عالی حفاظت محیط زیست محاسبه میگردد. برای اطلاع از هزینه خدمات مورد نیاز، شما می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.


تماس با آزمایشگاه محیط زیست تهران

آدرس: تهران – تهرانپارس – خیابان سراج – بالاتر از دلاوران – جنب بانک سپه – پلاک 171 – طبقه 2 – واحد 7
تلفن تماس: 77082194-021 - 09194944687 - 09127757494
واتساپ : 09336461408

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


مطالب
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن