تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798622686




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش شکایات تصادفات ساختگی با نصب ردیاب دوربین دار


واضح آرشیو وب فارسی::


با افزایش خودروها و افراد سودجو، نیاز به راهکارهای هوشمند در تشخیص تصادفات ساختگی برای ارتقاء امنیت جاده احساس می‌شود. ردیاب‌های دوربین دار یکی از فناوری‌های پیشرفته و کارآمد در تشخیص تصادفات ساختگی هستند. جی پی اس‌های دوربین دار با  تصویربرداری پیشرفته و ثبت دقیق و لحظه‌ای تصاویر، به تشخیص سریع و دقیق تصادفات در هر شرایط آب و هوایی و زمانی می‌پردازد.

در دهه‌های اخیر، با رشد ناگهانی تردد خودروها و افزایش جمعیت شهری، ایمنی جاده‌ها به یکی از اولویت‌های اصلی حمل و نقل تبدیل شده است. یکی از چالش‌های بزرگ در این زمینه، تصادفات ساختگی می‌باشد که می‌تواند عواقب جانی و مالی جدی را به همراه داشته باشد. در تصادفات ساختگی یا صحنه زنی، تشخیص سریع و دقیق تصادفات به منظور ارائه خدمات اورژانسی فوری یا ارائه اسناد معتبر به شرکت بیمه یا راهنمایی رانندگی برای اثبات ساختگی بودن تصادفات بسیار اهمیت دارد.

در این خبر، به بررسی روش‌های تشخیص تصادفات ساختگی در جاده‌ها، قیمت ردیاب خودرو دوربین دار و ضرورت استفاده از فناوری ردیاب دوربین دار می پردازیم. اگر صاحب خودرو هستید خواندن این خبر را از دست ندهید.

روش‌های تشخیص تصادفات ساختگی

تشخیص ساختگی بودن تصادف بسیار پیچیده است و اصولا با بررسی نشانه‌ها و برخی از الگوها تشخیص می‌دهند که آیا تصادف ساختگی هست یا خیر؟ در این بخش قصد داریم به انواع روش ها بپردازیم و به این سوال مهم جواب دهیم که آیا روش قطعی برای تشخیص ساختگی بودن تصادف وجود دارد؟

  1. نظرات و شواهد متفاوت افراد حاضر در صحنه

اگر گزارشات افراد حاضر در صحنه تصادف با یکدیگر تعارض داشته باشند، یا به نظر بی‌ارتباط یا نامعتبر بیایند، یا حتی حاضران صحنه تصادف سوابق کیفری داشته باشند، ممکن است تصادف ساختگی باشد.

  1. عدم تناسب آسیب‌ها با نوع و شدت تصادف

در صورتی که گزارش‌های آسیب‌ها و خسارت در تصادف، با شدت و نوع اتفاق هماهنگ نباشد یا به نظر غیرطبیعی بیاید، امکان ساختگی بودن تصادف وجود دارد. به عنوان نمونه، وقوع خسارت‌های جدی در یک حادثه با سرعت کم یا آسیب‌های بی‌ربط به نوع تصادف، نمایانگر احتمال وجود اطلاعات ساختگی در گزارش تصادف است.

  1. تکرار و تشابه داستان تصادف

در صورتی که یک فرد به طور مکرر در تصادفات شرکت کند و گزارش‌های تصادف آن فرد قابل پیش‌بینی یا شبیه به یکدیگر باشند، احتمالاً تصادفات مورد نظر ساختگی هستند.

  1. استفاده از ردیاب دوربین دار

ردیاب دوربین‌دار، دارای دو دوربین است که یکی از آن‌ها به سوی جاده نصب می‌شود تا وقایع و حوادث جاده‌ای را ضبط کند. این تصاویر ضبط شده توسط دوربین به عنوان مدرک قابل استفاده است و در تحلیل تصادفات به عنوان شاهد مؤثر است. با توجه به افزایش تعداد تصادفات ساختگی به منظور کسب خسارت، نصب این ردیاب بر خودروی شما می‌تواند موثر باشد. تصاویر ضبط شده توسط این ردیاب در فضای ابری آن ذخیره می‌شود و قابل ارائه به شرکت بیمه و راهنمایی رانندگی است.

ردیاب دوربین دارعلاوه بر ضبط تصاویر امکاناتی دیگری نیز به شما ارائه می‌دهد که ایمنی خودرو و مالک را افزایش می‌دهد. در پاراگراف بعدی به بررسی این ویژگی‌ها می پردازیم.



ویژگی‌های ردیاب دوربین دار

همانطور که گفته شد این ردیاب دارای دو دوربین است که یکی اتفاقات داخل کابین را ضبط می‌کند و دیگری اتفاقات جاده را ثبت می‌کند این دوربین ها به شما کمک می‌کنند تا:

  • در هر لحظه امکان دیدن داخل خودرو را داشته باشید.
  • همچنین ثبت وقایع و تصادفات جاده‌ای امکان پذیر باشد.

توجه داشته باشید برای خرید ردیاب دوربین دار باید ویژگی‌های دیگری نیز ملاک قرار دهید که عبارتند از:

  1. قابلیت ردیابی ثانیه‌ای و آنلاین خودرو: اگر محل پارک ماشین خود را از یاد بردید یا خودرو شما سرقت شده باشد، به راحتی با استفاده از ردیاب به محل قرارگیری ماشین خود دست پیدا می‌کنید.
  2. ارسال گزارش‌های مهم به صاحب خودرو: در صورت ایجاد هرگونه اتفاق غیرمعمول برای خودروی شما مثل باز ماندن درب ماشین، ضربه به خودرو، روشن شدن موتور و ... به تلفن همراه شما هشدار پیامکی ارسال می‌شود.
  3. درخواست کمک اضطراری: با وارد کردن شماره تلفن همراه برخی از افراد نزدیک به خود، در مواقع خطرناک و اضطراری که برای شما پیش می‌اید به صورت خودکار برای آن‌ها هشدار پیامکی ارسال می‌شود.
  4. پشتیبانی دائمی در طول هفته: استفاده از جی پی اس‌ها نیاز به دانش فنی محدودی دارد. حضور یک پشتیبان 24 ساعته در طول هفته برای شما می‌تواند مفید باشد تا در صورت بروز سوال یا هر گونه مشکل، به سرعت آن را حل کرده و از امکانات بهتری بهره‌مند شوید.
  5. ارائه خدمات، پس از فروش ردیاب: ردیاب‌ها به دلیل داشتن سنسورهای حساس، اغلب نیاز به یک دوره استفاده دارند تا اطمینان حاصل شود که به درستی عمل می‌کنند. به همین دلیل، گارانتی اهمیت بسیاری دارد. گارانتی به شما اطمینان می‌دهد که در صورت بروز هرگونه مشکل یا نقص فنی، توسط تولیدکننده یا فروشنده به شما خدمات پشتیبانی و تعمیر فراهم می‌شود.
  6. استفاده نکردن از چیپ‌های قدیمی: چیپ‌های قدیمی ممکن است با سرورهای داخلی و سیم‌کارت‌های جدید سازگاری نداشته باشند، که این مسئله می‌تواند باعث مشکلات در عملکرد ردیاب شود. در این حالت، استفاده از ردیاب ممکن است با مشکلاتی همراه باشد و به منظور استفاده بهینه، نیاز به به‌روزرسانی یا تعویض قطعات مربوطه باشد. در نظر داشته باشید که پیشرفت تکنولوژی سریع است و چیپ‌های قدیمی تر با استانداردهای جدید ممکن است همخوانی کمتری داشته باشند.
  7. پشتیبانی از سرور داخلی: استفاده از سرور داخلی به ردیاب کمک می‌کند تا سرعت بیشتری داشته باشد و به دنبال افزایش سرعت امنیت و دسترسی آن نیز بیشتر می‌شود.

عوامل موثر در تعیین قیمت GPS 

بالا بودن کیفیت ردیاب و ضد رطوبت بودن آن

پشتیبانی از ردیابی آنلاین و لحظه‌ای

پشتیبانی از امکانات ویژه همچون شنود صدای داخل ماشین، خاموش کردن خودرو از راه دور و عیب‌یابی آنلاین

داشتن اپلیکیشن اختصاصی به زبان فارسی

 

ردیاب دوربین دار برای چه خودروهایی مناسب است؟

ردیاب دوربین دار برای همه خودرو دارانی که نگران امنیت خودرو و بروز تصادفات ساختگی جاده ای هستند و کسانی که خودروهای زیادی دارند و دارای راننده هستند یا به دیگران اجاره می‌دهند بسیار مناسب است. این ردیاب علاوه بر امکان مشاهده‌ای که به شما می‌دهد به شما کمک می‌کند تا با استفاده از امکاناتی که دارد بتوانید امنیت خودروی خود بالا ببرید و از سرقت جلوگیری کنید یا حتی در صورت سرقت خودروی خود را به راحتی از سارقان پس بگیرید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 489]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن