تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 18 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عاقل‏ترين مردم كسى است كه در امور زندگيش بهتر برنامه‏ريزى كند و در اصلاح آخرتش بيشتر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814438666




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

"آذربایجان شرقی" ریاست شورای عالی استان‌ها را به‌دست آورد


واضح آرشیو وب فارسی::

با رأی‌گیری از اعضای شورای عالی استان‌ها، شهرام دبیری، نماینده مردم آذربایجان شرقی، به عنوان رئیس جدید شورای عالی استان‌ها انتخاب شد. این انتخاب در بیست و چهارمین اجلاس عمومی شورا به‌صورت رسمی انجام شد. شهرام دبیری جایگزین پرویز سروری، نماینده مردم تهران، در این سمت شد. انتخابات هیات رئیسه در سومین سال از ششمین دوره شورای عالی استان‌ها برگزار شد و در نهایت شهرام دبیری با اخذ رأی اکثریت اعضا به عنوان رئیس جدید این شورا انتخاب شد.



در پایان رأی‌گیری که از ۷۵ رای صورت گرفت، شهرام دبیری با ۳۸ رای به عنوان رئیس شورای عالی استان‌ها انتخاب شد. در این انتخابات، پرویز سروری نماینده مردم تهران با ۳۷ رای قرار گرفت. بنابراین، دبیری به عنوان رئیس جدید شورای عالی استان‌ها برگزیده شد و پس از این انتخاب، جایگزین سروری شد. دبیری برای مدت یک سال به سرپرستی این شورا درآمد.

در این انتخابات، حاجی بیگلو نماینده مردم خراسان رضوی، حسن شریفی نماینده مردم قم، عبدالله پرواز نماینده مردم هرمزگان، و ایرج سلیمان‌زاده نماینده مردم آذربایجان غربی که پیش‌تر به عنوان کاندیدای ریاست شورا اعلام شده بودند، از مسابقه کناره‌گیری کردند.

در مرحله بعدی این جلسه، محمدرضا فلاح نماینده مردم اصفهان و موسی الرضا حاجی بگلو نماینده مردم خراسان رضوی به عنوان نایب‌رئیس‌های شورا کاندیدا شدند. در نهایت، حاجی بگلو با ۴۲ رای به عنوان نایب‌رئیس شورا انتخاب شد.

البرز، فارس، چهارمحال و بختیاری، یزد، خراسان، سمنان، آذربایجان شرقی، و چهارمحال و بختیاری از استان‌هایی هستند که نمایندگانی برای پنج سال به عنوان اعضای شورای عالی استان‌ها انتخاب می‌شوند. انتخابات این اعضا اخیراً برگزار شد و نتایج آن به شرح زیر است:

١. احمد احمدی‌زاده از خراسان رضوی با ۴۰ رای از ۷۳ رای موخوذه، منشی اول شورای عالی استان‌ها شد.

٢. علی گوزلی از البرز، علی قاسمی از فارس، محمدیعقوب باقری از چهارمحال و بختیاری، حسین حیدری از یزد، و کورش حصیرباف از سمنان با کسب رای‌های بیشتر به ترتیب به عنوان نمایندگان استان‌های البرز، فارس، چهارمحال و بختیاری، یزد و سمنان به عنوان منشی‌های دوره جدید شورای عالی استان‌ها انتخاب شدند.

٣. سینا ساری‌خانی از فارس، حسین فنودی از خراسان جنوبی، نوروززاده از آذربایجان شرقی، مسیب توازیانی از اصفهان، و جعفری حسن‌وند از چهارمحال و بختیاری نیز به ترتیب به عنوان نمایندگان استان‌های فارس، خراسان جنوبی، آذربایجان شرقی، اصفهان و چهارمحال و بختیاری به عنوان منشی‌های دوره جدید شورای عالی استان‌ها انتخاب شدند.

٤. ایرج سلیمان‌زاده نیز نماینده شورای عالی استان از آذربایجان غربی با ۲۸ رای به عنوان سخنگو شورا در سال دوم انتخاب شد.

این نمایندگان برای مدت پنج سال به عنوان اعضای شورای عالی استان‌ها خدمت می‌کنند و وظیفه مدیریت و نظارت بر امور استان‌ها را دارند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 401]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن