تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 6 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شب و روز بر هر كس بگذرد، او را ادب مى‏كند، فرسوده‏اش مى‏نمايد و به مرگ نزديكش مى‏س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1808210807




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برترین باغ و عمارت های عکاسی احمدآباد مستوفی


واضح آرشیو وب فارسی::

مراسم عروسی، یکی از مهم‌ترین شب‌های زندگی هر زوج میباشد که ثبت خاطرات این لحظه‌های فراموش‌نشدنی با بهترین شکل ممکن، باعث تجدید خاطرات در سال های پس از مراسم عروسی می باشد . یکی از راه های ثبت خاطرات مراسم عروسی تهیه آلبومی از عکس و فیلم های مراسم میباشد. پس انتخاب مجموعه ای که علاوه بر ارائه بی نظیر تشریفات عروسی، لوکیشن های متنوع برای ثبت خاطرات عروسی داشته باشد یکی از معیار های عروس و داماد است

باغ‌های عمارت عکاسی احمدآباد مستوفی با بهره‌گیری از آخرین تجهیزات و بهترین خدمات، این توانایی را دارند که خاطرات شما را به شکلی یکتا و جاودانه حفظ کنند. در اینجا، ما قصد داریم به شما سه باغ عکاسی احمدآباد را معرفی کنیم تا شما بتوانید مزیت‌های آنها را با معیارهای خود مقایسه کنید و با تصمیمی درست به بهترین نتیجه دست یابید.

باغ عمارت عکاسی در احمدآباد مستوفی

در ادامه به معرفی سه باغ عمارت عکاسی احمدآباد مستوفی با لوکیشن های متنوع و جذاب می‌پردازیم. این باغ‌های عکاسی با طراحی منحصر به فرد و امکانات متنوع، به شما این امکان را می‌دهند که لحظات شگفت‌آور شب عروسی خود را به یادگار نگه دارید.

همچنین، شما می‌توانید عکس‌های مدلینگ، کودکان، و سایر لحظات مهم زندگی خود را نیز در این محیط‌های شگفت‌انگیز ثبت کنید.

باغ عمارت عقیق

عقیق، یکی از خاص‌ترین و لاکچری‌ترین باغ‌ عکاسی در احمدآباد مستوفی ( حومه تهران) است. این باغ با بهره‌گیری از شیکترین و مجلل‌ترین طراحی ممکن، تمام توجه‌ها را به خود جلب کرده و به میزبانی زوج‌های مختلف پرداخته است.

لوکیشن‌های خاص و متنوع، همراه با کادر مجرب و آموزش‌دیده، فضای رؤیایی و بزرگ، از جمله مزایای این عمارت باشکوه در احمدآباد مستوفی می‌باشند. این باغ، با ارائه فضاهایی که همگام با طبیعت و زیبایی هستند، برای زوج‌ها فرصتی مناسب برای ثبت لحظات خاص زندگی ارائه می‌دهد. که از ویژگیهای این مجموعه می توان به موارد زیر اشاره داشت

عمارت های زیبا و مجلل

لوکیش‌های متنوع و جذاب

نمای کلاسیک

عکاسی خانوادگی

عکاسی زوج

عکاسی عقد و عروسی و فرمالیته

عکاسی تولد، کودک و پروفایل


عمارت عکاسی عقیق

باغ عمارت عکاسی فاخر

باغ عمارت عکاسی فاخر، یکی از مجلل ترین باغ‌های عکاسی در تهران و حومه است که با بهره‌گیری از خاص‌ترین و لاکچری‌ترین دیزاین، توانسته است تمام رقبای خود را در این زمینه پشت سر بگذارد.

لوکیشن‌های خاص و متنوع، همراه با کادری مجرب و آموزش‌دیده، فضای رؤیایی و بزرگ، تازه بخشی از مزایای این بهشت هفت گانه محسوب می‌شود. این باغ با ارائه فضاهایی با دیزاین لاکچری و منحصر به فرد، به زوج‌ها فرصتی فراهم می‌کند تا لحظات خاص زندگی خود را در یک محیط باشکوه و بی‌نظیر ثبت کنند.

از امکانات این مجموعه می توان به موارد زیر اشاره داشت

لوکیشن شهر وست ورلد (وسترن)

لوکیشن کاخ تروی

عمارت شاین

قلعه ناتینگهام

خانه رابین هود


عمارت عکاسی فاخر

باغ عکاسی ورسای

باغ عکاسی ورسای، که پیشتر به عنوان میزبان برخی از خواننده‌های مشهور همچون ماکان بند، حمید هیراد، فرزاد فرخ، بهنام بانی، محسن ابراهیم زاده و دیگران برای تولید موزیک ویدیوهای خود شناخته شده است، از لوکیشن‌های متنوع برای عکاسی عروسی و مدلینگ بهره می‌برد.

شاتو دُ ورسای با الهام از فرهنگ و هنر کاخ ورسای فرانسه طراحی شده و با مساحت بیش از پنجاه هزار مترمربع و دسترسی آسان به فاصله بیست دقیقه‌ای از غرب تهران در خدمت علاقه‌مندان به عکاسی و فیلم‌برداری قرار دارد.

مجموعه باغ تالار و لوکیشن‌های عکاسی و فیلم‌برداری شاتو دُ ورسای با معماری خاص اروپایی، به همراه امکانات کامل، آماده همکاری در زمینه‌های مختلف از جمله میزبانی اجلاس‌های بین‌المللی، رویدادها، همایش‌ها، عروسی‌های مجلل و خاص، ضیافت‌ها و جشن‌های باشکوه است.

همجنین این مجموعه با تمام امکاناتی که دارد می تواند بهترین آلبوم ها را به شما هدیه کند از ویژگی های بارز این مجموعه می توان به موارد زیر اشاره داشت

عکاسی عقد و عروسی و فرمالیته

عکاسی تولد، کودک و پروفایل

عکاسی زوج

عکاسی مدلینگ

عکاسی بارداری

عکاسی خانوادگی


عمارت ورسای

مزیت‌های باغ عمارت عکاسی احمد اباد مستوفی

احمدآباد مستوفی به دلیل آب و هوای خوشایند و وجود تعداد زیادی باغ تالار، میزبان مراسم‌های مختلف از جمله تولد، بله برون، عقد، عروسی، جشن‌های خانوادگی و غیره می‌باشد. که شما می توانید خاص ترین مراسم ها را در این مجموعه برگزار کنید و برای لحظات خاص مراسم ایده های منحصربفردی داشته باشید از جمله : ایده های لحظه ورود عروس و داماد به تالار، شام دو نفره، رقص تگی و گروهی، آتش بازی و نورپردازی، خداحافظی پایانی و...در ادامه مزایای این مجموعه بهتر مورد بررسی قرار می‌گیرد:

تنوع لوکیشن:

یکی از ویژگی‌های برجسته باغ عمارت عکاسی عقیق، وجود لوکیشن‌های متعدد برای عکاسی است. این تنوع به شما امکان می‌دهد تا زیباترین لحظات مراسم خود را با تصاویری متنوع و جذاب ثبت کنید.

دکوراسیون جذاب

یک جنبه مهم دیگر از مزیت‌های عمارت عقیق، دکوراسیون جذاب و دلنشین این مجموعه است. در تدارک عکس‌های فرمالیته عروسی، دکوراسیون با سلیقه‌ای خاص، زیبایی عکس‌ها را بیشتر می‌کند.

تم‌های متناسب با هر فصل

یکی از ویژگی‌های دیگر این باغ عکاسی، ارائه تم‌های متناسب با هر فصل است. این امکان به شما داده می‌شود تا با انتخاب تم‌های مناسب، عکس‌ها و آلبوم‌هایتان را به شکلی مطابق با فصل مراسم تزیین کنید.

در نهایت

برای اینکه یادگاری از مراسم عروسی در طول زندگی مشترک داشته باشید و همچنین تجدید خاطرات بهترین روز زندگی بهتر است با تهیه آلبومی زیبا و منحصر دریک فضای خاص این لحظات شیرین را ثبت کنید و ما در این مطلب به بررسی 3 عمارت عکاسی در قلب احمدآباد مستوفی پرداختیم جایی که همه روزه میزبان مراسم های مختلفی می باشد






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 231]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


مطالب
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن