تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 18 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چه آسان است مرگى كه در راه رسيدن به عزّت و احياى حق باشد، مرگ عزتمندانه جز زندگى جاو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814436792




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پر مصرف ترین نایلکس ها توسط ایرانی ها چیست؟


واضح آرشیو وب فارسی::

برای خرید روزانه از سوپرمارکت و یا تره بار، حمل انواع کالا، نگهداری بسیاری از وسایل، جمع کردن زباله و .. اکثر ما ایرانی ها از نایلکس استفاده می کنیم. هرچند که در این چند سال اخیر تاثیر مخرب نایلکس های پلاستیکی بخصوص به محیط زیست بر جهانیان آشکار شده است و بیشتر کشورهای اروپایی و آمریکایی در جهت استفاده ی کمتر از این پلاستیک ها و جایگزین کردن آنها با موادی هستند که کمتر به محیط زیست آسیب برساند اما هنوز در ایران شاهد این جایگزینی در سطح وسیع نیستیم و شاید گروه کوچکی از مردم به محیط زیست اهمیت ویژه ای دهند. 

در هر صورت اکنون روزانه همه ی ما مصرف بالایی از کیسه های پلاستیکی در کارهای خود داریم. در ادامه این گزارش به معرفی انواع نایلکس های پرمصرف خواهیم پرداخت.

کیسه پلاستیکی دسته دار

اولین نایلکس پر مصرف، نایلکس های دسته دار هستند. این نایلکس ها در ابعاد و رنگبندی های مختلف هر روزه مورد استفاده قرار می گیرند. کیسه پلاستیکی دسته دار در انواع مختلف نایلکس رکابی، دسته موزی و بند دار موجود هستند که بر اساس نیاز خود کاربرد دارند. اغلب پلاستیک دسته دار شفاف برای خرید میوه و لوازم سوپرمارکت پر مصرف تر هستند. البته چاپ تبلیغات بر روی این نایلکس ها نیز بسیار رایج است. بر روی پلاستیک های رنگی با ضخامت بالا لوگو و متن تبلیغات چاپ می شود.


کیسه پلاستیک دسته دار

کیسه زباله رولی

برای جمع کردن زباله مهم است که از کیسه هایی باکیفیت بالا و مقاوم استفاده شود تا در صورت وزن بالای زباله ها و یا قرار دادن زباله های فلزی و شیشه ای، این نایلکس ها پاره و یا سوراخ نشوند. همچنین استفاده از کیسه های تک برای زباله هم خیلی پیشنهاد نمی شود. به این خاطر که اغلب سایز آنها با سطل زباله همخوانی ندارد و باعث کثیف شدن محیط و یا سطل می شود. کیسه زباله رولی ابعاد مناسبی برای انواع سطل های زباله دارد و همچنین دارای رنگ بندی متنوعی نیز است که با توجه به نوع زباله ی خود می توانید این رنگبندی را انتخاب کنید. البته قبل از انتخاب حتما دقت به جنس آنها داشته باشید. زیرا که جنس از رنگ بسیار مهم تر است.


کیسه زباله رولی

نایلکس رکابی

از دیگر نایلکس های پرکاربرد نایلکس های رکابی هستند. این نایلکس ها به علت دسته رکابی بودن برای حمل و نقل بسیار پرکاربرد هستند. اگر موادی که برای تولید آنها استفاده می شود مرغوب و از پلی اتیلن سنگین باشد، قابلیت حمل کالا با وزن بالا را نیز دارند. نایلکس رکابی در سه نوع شفاف، سفید و رنگی استفاده می شود. در صورتی که این کیسه ها کیفیت بالایی داشته باشد و ضخامت اش زیاد می شود می توان آن ها را شست و چندین مرتبه از آنها استفاده کرد. 

خیلی از مشکلات اساسی در زمان خرید انواع نایلکس قیمت آن است. به همین علت خرید انواع نایلکس به صورت خرد به صرفه نیست و هزینه ی بالایی دارد. به همین خاطر پیشنهاد میکنیم انواع نایلکس را به صورت عمده خریداری کنید. خرید نایلکس و کیسه های دسته دار به صورت عمده به صرفه تر است. تولید کنندگان کیسه های پلاستیکی انواع محصولات خود را به صورت عمده و با قیمت مناسب عرضه می کنند. همچنین اگر فروشنده هستید، ارتباط مستقیم با یک تولید کننده خوب بسیار مطمئن تر است. 

بهترین تولید کننده انواع نایلکس

پس از بررسی هایی که در زمینه ی تولیدکنندگان کیسه های پلاستیکی انجام شد، آروین پلاست به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان انواع کیسه و نایلکس پلاستیکی شناخته شده است. آروین پلاست فعالیت خود را از سال 1396 به صورت مستمر آغاز کرده است و با داشتن دستگاه ها و خط تولید پیشرفته محصولاتی با کیفیت و متناسب با نیاز افراد تولید می کند.


آروین پلاست

همچنین قیمت مناسب محصولات نیز یکی دیگر از عوامل موثر در انتخاب این تولید کننده است. برای مشاهده محصولات و ارتباط با آروین پلاست می توانید به سایت آنها به آدرس www.arvin-plast.com مراجعه بفرمایید. همچنین تیم پشتیبانی این مجموعه پاسخگو سوالات شما است. 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 172]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


مطالب
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن