تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 13 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نزديك‏ترين شما به من در قيامت: راستگوترين، امانتدارترين، وفادارترين به عهد و پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799272668




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در سفر به کرمانشاه، کجا اقامت کنیم؟


واضح آرشیو وب فارسی::


کرمانشاه یکی از شهرهای تاریخی ایران با جاذبه‌های طبیعی و تاریخی فراوان است. بازدید از جاذبه‌های دیدنی کرمانشاه در یک روز امکان‌پذیر نیست. بنابراین شما باید چندین روز را به بازدید از دیدنی های آن اختصاص دهید. برای لذت بردن از سفرتان لازم است ابتدا یک هتل مناسب را برای اقامت خود انتخاب کنید. بدین منظور ما در این مطلب علاوه‌بر معرفی جاهای دیدنی کرمانشاه، بهترین هتل‌های آن را نیز به شما معرفی می‌کنیم.

طاق بستان


images_1698480221_653cc05dbcf1e.png

طاق بستان را می‌توان به‌عنوان یکی از معروف‌ترین جاهای دیدنی شهر زیبا و تاریخی کرمانشاه معرفی کرد؛ یک بنای تاریخی با سنگ‌نگاره‌هایی زیبا و چشم‌نواز که رویدادهای تاریخی مختلف را بیان می‌کنند. با قدم زدن در بلوار طویل و بسیار زیبای طاق بستان می‌توانید درنهایت به این مجموعه تاریخی برسید.

سنگ‌نگاره زیبای طاق بستان قدمتی طولانی دارد و ساخت آن به دوره ساسانیان برمی‌گردد. درواقع در آن زمان این مجموعه شکارگاه پادشاهان مختلف ساسانی بوده است. با گذشت زمان و گستردگی شهر کرمانشاه، این بنا در دل شهر قرار گرفت؛ اما سنگ‌نگاره‌ها، رودخانه خروشان و درختان قدیمی نشان‌دهنده شکارگاه بودن آن هستند.

روستای سفید برگ


images_1698480250_653cc07aa3bac.png

 

از دیگر دیدنی های زیبای کرمانشاه می‌توان روستای سفید برگ را نام برد. این روستای زیبا با شهر جوانرود کرمانشاه حدود ۱۵ دقیقه فاصله دارد. زیبایی روستای سفید برگ موجب شده است تا مردم کورد زبان آن را به‌عنوان بهشت گمشده زمین بشناسند. گفته می‌شود در زمان سومریان، این روستا پایتخت تابستانه محسوب شده است.

روستای مذکور در دل سه کوه قرار گرفته است و در تمام فصول به خصوص گرما، آب‌وهوای بسیار خوبی دارد. همین امر موجب شده است تا به یکی از محبوب‌ترین مکان های گردشگری استان کرمانشاه در فصل تابستان تبدیل شود. اگر شما هم می‌خواهید در فصل تابستان به این شهر سفر کنید و به دنبال مکانی خنک هستید، حتماً از این روستا دیدن کنید.

مجموعه تاریخی بیستون


images_1698480272_653cc09045691.png

 

تقریباً همه ما بارها نام مجموعه تاریخی بیستون را شنیده‌ایم؛ مجموعه‌ای بی‌نظیر در کرمانشاه که شما را به قلب تاریخ می‌برد. زیبایی این مجموعه تنها مختص به کوه‌های تاریخی آن نیست، بلکه طبیعت اطراف آن نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است. نکته جالب این‌که بیستون در دل خود آثار تاریخی متنوعی از دوره‌های مختلف را دارد.

از آثار تاریخی متنوع آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مجسمه هرکول
  • پل صفوی
  • کتیبه بیستون
  • کاروانسرای شاه عباسی
  • کاروانسرای ایلخانی
  • نقش مهرداد اشکانی
  • پل ساسانی
  • فرهاد تراش

هریک از این آثار روایت‌کننده داستان‌های تاریخی مختلفی هستند. بدون شک با سفر به کرمانشاه و بازدید از بیستون می‌توانید اطلاعات تاریخی زیادی به‌دست آورید.

طاق‌گرا


images_1698480294_653cc0a6758b9.png

 

طاق‌گرا اثری به جا مانده از دوره ساسانی به‌شمار می‌رود که در سرپل ذهاب واقع شده است. بنابراین برای بازدید از این طاق قدیمی، باید راهی سرپل ذهاب شوید. باستان‌شناسان هنوز نتوانسته‌اند هدف از ساخت این طاق را کشف کنند؛ اما با توجه به این‌که به این طاق دروازه زاگرس نیز گفته می‌شود، می‌توان گفت شاید در آن زمان ایستگاه مرزبانی بوده است.

با این‌که طاق گرا یکی از قدیمی ترین آثار تاریخی کرمانشاه محسوب می‌شود؛ اما پس از گذشت سال‌های زیاد توانسته است همچنان شکوه و عظمت خود را حفظ کند و سرپا باقی بماند.

زیج منیژه


images_1698480311_653cc0b7ea10c.png

 

زیج منیژه یک افسانه بی‌نظیر است که به‌عنوان یکی از محبوب ترین جاهای دیدنی کرمانشاه شناخته می‌شود. شاید شما هم داستان عاشقانه منیژه و بیژن را شنیده باشید. براساس گفته محلی‌های این منطقه، در آن زمان منیژه برای مدتی در این قلعه اقامت داشته است. همین امر موجب شده است تا به این قلعه، زیج منیژه بگویند.

زیج به معنی تماشاگه یا رصدخانه است. باوجوداین باستان‌شناسان بر این باورند که زیج منیژه در آن زمان یک اقامتگاه بین‌راهی بوده است که افراد مختلف در آن اقامت داشته‌اند. این قلعه به‌صورت مستطیلی طراحی شده است و در اطراف خود راهروهایی دارد. همچنین درون آن نیز اتاقک‌هایی ساخته شده است که طاق‌های آن به حالتی گهواره‌ای شکل هستند.

تکیه معاون الملک


images_1698480329_653cc0c9ac940.png

 

تکیه معاون الملک یک بنای تاریخی و باشکوه متعلق به دوره قاجاریه است. بافت تاریخی و معماری منحصربه‌فرد این تکیه توجه هر ببینده‌ای را به خود جلب می‌کند. گردشگران زیادی از نقاط مختلف برای دیدن تکیه معاون الملک به کرمانشاه سفر می‌کنند. تکیه زیبای مذکور دارای سه بخش به نام‌های زینبیه، حسینیه و عباسیه است.

در آن زمان در هریک از این بخش‌ها، مراسمات مختلفی برگزار شده است. برخی‌ها بر این باورند سه بخش موجود با هدف برقراری وحدت میان شیعه و سنی ساخته شده‌اند. تکیه معاون الملک در دوران مبارزات مشروطه تخریب شد و پس از سال‌ها مجدداً مورد بازسازی قرار گرفت. درنهایت شما امروزه شاهد یک تکیه زیبا با معماری بسیار خیره‌کننده هستید.

بهترین هتل‌های کرمانشاه

لازمه لذت بردن از سفر و بازدید از تمام دیدنی های شهر کرمانشاه، اقامت در یک هتل لوکس و راحت است. کرمانشاه هتل‌های لوکس و فول امکانات زیادی دارد و شما می‌توانید براساس بودجه خود، یکی از آن‌ها را برای اقامت انتخاب کنید. ما در این بخش برخی از بهترین هتل های شهر کرمانشاه را به شما معرفی می‌کنیم تا پس از بازدید از جاهای دیدنی کرمانشاه بتوانید اقامتی راحت داشته باشید. این هتل‌ها عبارت‌اند از:

  • هتل جمشید کرمانشاه
  • هتل پارسیان کرمانشاه
  • هتل آزادگان کرمانشاه
  • هتل سینا کرمانشاه
  • هتل رسالت کرمانشاه
  • هتل آپارتمان کوروش
  • هتل آپارتمان پاتاق
  • و غیره

هریک از این هتل‌ها بهترین امکانات را در اختیار گردشگران قرار می‌دهند و هرکدام قیمت خاصی دارند.

رزرو هتل های کرمانشاه با فلای تودی

اگر می‌خواهید به کرمانشاه سفر کنید، بهتر است قبل از سفر برای رزرو هتل اقدام کنید. در این صورت می‌توانید با رسیدن به این شهر، در هتل مورد نظر به استراحت بپردازید و سپس به بازدید از جاهای دیدنی کرمانشاه بروید. «فلای تودی» یکی از سایت‌های معتبری است که امکان رزرو هتل‌های داخلی و خارجی را به‌صورت آنلاین برای شما فراهم کرده است.

با فلای تودی می‌توانید در منزل به‌صورت آنلاین، بهترین هتل های کرمانشاه را رزرو کنید؛ البته خدمات فلای تودی تنها محدود به این مورد نیست و امکان خرید بلیط قطار، خرید بلیط هواپیماهای خارجی و داخلی و همچنین خرید بیمه مسافرتی را برای شما فراهم کرده است. اگر شما هم به دنبال یک مجموعه معتبر برای رزرو هتل و بلیط هواپیما هستید، فلای تودی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 179]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گردشگری
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن