تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 18 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منزلت مردم را در نزد ما، از اندازه روايتشان از ما بشناسيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814440037




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در هفته گذشته، تعداد مبتلایان کرونا در کشور به طور قابل توجهی کاهش یافت. اعلام شده است که در این بازه زمانی، ۵۰ بیمار به علت کووید-۱۹ جان خود را از دست دادند.


واضح آرشیو وب فارسی::


بنا به اعلام وزارت بهداشت، در هفته گذشته، تعداد ۱۵۹۰ بیمار جدید کووید-۱۹ در کشور شناسایی شده است. این آمار نسبت به هفته قبل که ۱۲۴۴ بیمار جدید کرونا تشخیص داده شده بودند، افزایش یافته است.



به گزارش ایسنا، از یکشنبه هفته گذشته تا امروز ۲۹ مهرماه ۱۴۰۲، با توجه به معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۵۹۰ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شده‌اند و از این تعداد، ۸۱۷ نفر بستری شده‌اند.

با افزایش این آمار، کل تعداد بیماران کووید-۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۶۲۱ هزار و ۳۰ نفر رسیده است.

متأسفانه، در طول ۷ روز گذشته (یکشنبه ۲۳ تا شنبه ۲۹ مهرماه)، ۵۰ نفر از بیماران کووید-۱۹ در کشور جان خود را از دست داده‌اند و تعداد کل جان باختگان به ۱۴۶ هزار و ۵۳۰ نفر رسیده است.

با این حال، تاکنون ۷ میلیون و ۳۸۱ هزار و ۱۱۲ نفر از بیماران بهبود یافته و از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین، ۵۱ نفر در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تعداد کل آزمون‌های تشخیص کووید-۱۹ نیز به ۵۷ میلیون و ۷۱۵ هزار و ۴۲۸ رسیده است.

همچنین، تا کنون ۶۵ میلیون و ۲۴۲ هزار و ۷۹۵ نفر دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، ۵۸ میلیون و ۶۳۴ هزار و ۸۹۷ نفر دوز دوم و ۳۱ میلیون و ۷۳۶ هزار و ۳۴۲ نفر دوز سوم و بالاتر. در مجموع، تعداد واکسن های تجویز شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۶۱۴ هزار و ۳۴ دوز رسیده است.

 


 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 468]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن