تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 4 آبان 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوش اخلاقى در بين مردم زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1823928224




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس سازمان اورژانس کشور، اعلام کرد که تا پایان سال جاری ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید به ناوگان اورژانس کشور اضافه خواهند شد.


واضح آرشیو وب فارسی::

رئیس سازمان اورژانس کشور از افزایش ناوگان خودرویی این سازمان خبر داد و اعلام کرد که تا پایان سال، ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید به ناوگان اورژانس اضافه خواهند شد.



دکتر جعفر میعادفر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهاراتی داشت و اعلام کرد: "اورژانس کشور در دوره‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، یک رشد چشمگیر و گسترده را تجربه کرده و امروز به تعداد ۳,۲۰۰ پایگاه زمینی در کشور دست پیدا کرده است. علاوه بر این، ما در ۵۲ نقطه از کشور پایگاه‌های هوایی را ایجاد کرده‌ایم و در تمام جزایر و عمده سواحل نیز پایگاه‌های اورژانس دریایی را راه‌اندازی کرده‌ایم. البته برنامه داریم که تعداد پایگاه‌ها را به تدریج افزایش دهیم."

این اقدامات به منظور بهبود سیستم اورژانس کشور و ارتقاء خدمات اورژانسی به مردم انجام می‌شود.

دکتر جعفر میعادفر، رئیس سازمان اورژانس کشور، درباره ارائه خدمات اورژانس به مردم به صورت رایگان تأکید کرد و اعلام کرد که به منظور افزایش کیفیت این خدمات، یکی از اولویت‌های اصلی آنها کاهش فرسودگی آمبولانس‌ها و افزایش تعداد آنها بوده است. وی اعلام کرد که تا پایان سال جاری، ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید به ناوگان اورژانس کشور اضافه خواهند شد. این آمبولانس‌ها در حال حاضر در مرحله تولید قرار دارند و برنامه‌ریزی‌های انجام شده نشان می‌دهد که تا پایان سال به ناوگان اورژانس کشور متعلق خواهند شد.

وی افزود که این فعالیت‌ها به منظور بهبود سیستم اورژانس کشور و ارائه خدمات بهتر به مردم انجام می‌شود و تأکید کرد که خدمات اورژانس در زمان‌های اضطراری به صورت کاملاً رایگان برای مردم ارائه می‌شود. همچنین اعلام کرد که سازمان اورژانس کشور برای افزایش تعداد پایگاه‌ها و بهبود خدمات اورژانسی در تمام نقاط کشور اقدامات مستمری را در دستور کار دارد.

دکتر جعفر میعادفر، رئیس سازمان اورژانس کشور، در مورد تولید آمبولانس‌ها اظهار کرد که این تولیدات نتیجه همکاری بین شرکت‌های داخلی و خارجی است. او افزود که پلتفرم آمبولانس‌ها به شکل ون است و این پلتفرم در کشور موجود نیست. اما تبدیل آن به آمبولانس و تجهیز آن با تجهیزات و امکانات داخلی در داخل کشور انجام می‌شود.

درباره استفاده از موتورلانس‌ها نیز او توضیح داد که این اقدام به منظور کاهش زمان حضور اورژانس در محل بیماری، به ویژه در شهرهای بزرگ، صورت گرفته است. او اعلام کرد که تعداد موتورلانس‌ها تاکنون افزایش یافته و ۱۸۰ دستگاه موتورلانس به ناوگان اورژانس اضافه شده است، و همچنین برنامه برای خرید و تجهیز ۲۰۰ تا ۳۰۰ دستگاه موتورلانس دیگر نیز در دستورکار قرار دارد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 644]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن