تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 18 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مومن همانند دو کفه ترازوست. هرگاه به ایمانش افزوده گردد، به بلایش نیز افزوده می ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814446204




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیین‌نامه واردات خودروهای کارکرده در وزارت صنعت، معدن و تجارت نهایی شده


واضح آرشیو وب فارسی::


به گزارش ایسنا، تاکنون بر اساس اظهارات لطف‌الله سیاهکلی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، آیین‌نامه واردات خودروهای کارکرده در وزارت صنعت، معدن و تجارت نهایی شده و به دولت ارسال شده است. هرچند دولت تاکنون چندین جلسه کارشناسی را برگزار کرده است، اما هنوز نیاز به کارشناسی بیشتر دارد. اعلام شده است که امروز، یعنی یکشنبه ۱۹ شهریور ماه، تصمیم نهایی درباره این آیین‌نامه اتخاذ خواهد شد. پس از تصمیم نهایی، طی یک الی دو هفته، آیین‌نامه مصوب خود به ابلاغ خواهد رسید.

 




با توجه به اعلامات اخیر، احتمالاً روز یکشنبه (امروز)، کمیسیون اصلی امور زیربنایی در دولت جلسه‌ای برگزار کرده و در خصوص آیین‌نامه واردات خودروهای کارکرده تصمیم نهایی خواهد گرفت. منتظریم که در طی دو هفته آینده، این آیین‌نامه نهایی شده و برای اجرا ابلاغ شود. هدف ما این است که آیین‌نامه تصویب شده، اهداف قانون‌گذار را به خوبی تامین کند.

گروه‌ها و افرادی تأکید دارند که انتقاداتی درباره این موضوع دارند و مواردی را مطرح می‌کنند که توافق کمیسیون را به دست نمی‌دهد. با این حال، ما در تلاش هستیم تا آیین‌نامه نهایی، نسخه قابل قبولی از قانون را در بر داشته باشد.

با توجه به این اطلاعات، می‌توانیم منتظر تصمیم‌گیری نهایی درباره آیین‌نامه مذکور باشیم و در صورت تصویب در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، به تصویب برسد.

پس از تصویب آیین‌نامه در جلسه علنی مجلس، آن به وزارت صنعت، معدن و تجارت برای اجرا ابلاغ خواهد شد.

در هفته گذشته، دستورالعمل واردات خودروهای کارکرده و لیست برندهای مجاز که طبق شرایط اعلام شده، مجاز به واردات خودرو هستند، توسط سازمان ملی استاندارد منتشر شد.

هدف اصلی از تدوین این دستورالعمل، تعیین روند ارزیابی و صدور تاییدیه برای خودروهای دست دوم وارداتی بر اساس الزامات و ضوابط فنی است.

در بند ششم این دستورالعمل، شرایطی که خودروهای دست دوم وارداتی باید حداقل یکی از آن‌ها را داشته باشند، مشخص شده است و می‌توانید اطلاعات بیشتری را در لینک مربوطه مشاهده کنید
 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 597]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن