تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 18 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در انسان پاره گوشتى است كه اگر آن سالم و درست باشد، ديگر اعضاى بدنش هم با آن سا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814437049




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمریکا تا زمانی که آخرین سرباز اوکراینی در جبهه قرار دارد، از کی‌یف حمایت خواهد کرد و به هزینه‌های این حمایت توجهی نخواهد داشت.


واضح آرشیو وب فارسی::

در پی سفر اعلام‌نشده وزیر خارجه آمریکا به اوکراین، سخنگوی کرملین امروز (چهارشنبه) اظهار کرد که آمریکا تا زمانی که آخرین سرباز اوکراینی در جبهه حفاظت از کشورش است، به حمایت از اوکراین ادامه خواهد داد و هزینه این کار برایش اهمیتی ندارد.



به گفته دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین: ما به طور مکرر شنیده‌ایم که آمریکا قصد دارد تا زمانی که لازم باشد، از حمایت از اوکراین ادامه دهد. این به این معناست که آن‌ها تا آخرین سرباز اوکراینی از کی‌یف حمایت می‌کنند و اقدامات جنگی را ادامه می‌دهند. واشنگتن در این راه از هیچ هزینه‌ای دریغ نخواهد کرد.

همچنین، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا امروز به صورت اعلام‌نشده و رسمی به کی‌یف سفر کرد و به گزارش سی‌ان‌ان، او قرار است از بیش از یک میلیارد دلار بودجه جدید برای اوکراین خبر دهد. همچنین خبرگزاری رویترز اعلام کرده که بلینکن قصد دارد درباره ضدحمله اوکراین گفتگو کند و اقداماتی درباره امنیت انرژی این کشور را مورد بحث و بررسی قرار دهد.

سخنگوی کرملین همچنین در مورد رزمایش مشترک آمریکا و ارمنستان در وضعیت کنونی اظهار کرد که موجب نگرانی شده و مسکو این اطلاعات را تحلیل کرده و تحولات را با دقت تحت نظر خواهد داشت. او تاکید کرد که روسیه نگران این مسئله است و وضعیت را دنبال خواهد کرد.

به علاوه، پسکوف به درگیری‌های اخیر در سوریه اشاره کرده و اظهار کرده که روسیه از تلاش‌های رهبری سوریه برای احیای نظم در کشور حمایت می‌کند. وی همچنین افزود که مسکو به توافقات سوچی پایبند خواهد بود، اما متاسفانه تاکنون این توافقات به طور کامل اجرایی نشده‌اند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 278]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن