تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):چه چيز مانع مى شود كه هر گاه بر يكى از شما غم و اندوه دنيايى رسيد، وضو بگيرد و به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816831563




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در خرید هودی بچه گانه به چه مواردی توجه کنیم؟


واضح آرشیو وب فارسی::

امروزه، افراد زیادی به دنبال خرید هودی بچه گانه و یا سرهمی جورابدار از فروشگاه لباس کودک تا بتوانند بهترین محصولات را برای کودکان خود خریداری کنند و سپس از آنها استفاده نمایند. کودکان پوست بسیار حساسی دارند و به راحتی نمی توان از هر لباسی برای آنها استفاده کرد. به طور مثال، اگر در پارچه لباسی کودک پلاستیک به کار رفته باشد، باعث بروز حساسیت های پوستی می شود و همین امر آسیب های زیادی را به کودکان وارد می کند. با توجه به تمامی این موارد افرادی که می خواهید برای کودکشان خرید کنند باید به موارد متعددی توجه داشته باشند.



اندازه و سایز

یکی از مهمترین مواردی که برای خرید هودی بچه گانه از فروشگاه لباس کودک باید مد نظر قرار گیرد اندازه و سایز لباس است. همانطور که می دانید کودکان در حال رشد هستند و شما نمی توانید مانند بزرگسالان برای آنها لباس هایی را خریداری کنید که فیکس بدنشان است. با توجه به نوع رشدی که کودکان دارند توصیه می شود هودی را یک و یا دو سایز بزرگتر از سایز اصلی کودک خریداری کنید تا کودک بتواند از آن استفاده کند.

رنگ

مسئله دیگری که در خرید هودی بچه گانه از فروشگاه لباس کودک باید مد نظر قرار گیرد رنگ لباس است. مسئله رنگ را باید از جهات مختلفی مد نظر قرار دهیم. اولا، هودی که خریداری می کنید باید رنگ ثابتی داشته باشد. به عبارت دیگری اگر لباس رنگ بدهد این امر نشان می دهد که کیفیت رنگ و لباس بسیار پایین است و همین امر می تواند برای بدن کودکان که در حال رشد هستند بسیار آسیب رسان باشد. بنابراین در زمان خرید مطمئن شوید که رنگ لباس کودک ماندگار و ثابت است.

مسئله دیگری که در زمان خرید هودی بچه گانه مطرح است نوع رنگی است که به کودکان حس خوبی بدهد. با توجه به این موضوع که کودکان در حال رشد هستند شما باید از هودی هایی با رنگ های پرتحرک و زیبا برای آنها استفاده کنید تا بتوانید روحیه و انرژی کودکان خود را حفظ کنید. از طرف دیگر، بهتر است که از رنگ های سفید و یا بسیار روشن استفاده نکنید. زیرا رنگ های سفید به سرعت کثیف می شوند و این مسئله می تواند برای شما نگران کننده باشد. اگر به این موارد توجه کنید می توانید بهترین هودی ها را خریداری کنید.



به طرح مورد علاقه کودکان توجه کنید!

امروزه، هودی های زیادی در فروشگاه لباس کودک موجود هستند که در ترکیب آنها طرح شخصیت های کارتونی مورد علاقه کودکان وجود دارد. کودکان از نظر روحی و روانی بسیار حساس هستند و باید از لباس هایی استفاده کنند که طرح و رنگ آنها با چیزهایی که در ذهن خود دارند سازگاری داشته باشد. بنابراین، بهتر است در کنار تمامی مواردی که در بالا به آنها اشاره کردیم از طرح ها و رنگ هایی استفاده کنید که کودکان نیز به آنها علاقه دارند و حس خوبی را با پوشیدن آن هودی تجربه می کنند.

جنس

در خرید هودی بچه گانه جنس آن بسیار مهم است. در بالا به این موضوع اشاره کردیم که پوست کودکان بسیار حساس است و می تواند باعث بروز واکنش های آلرژیک شود. مطالعاتی که اخیرا انجام شده اند نشان می دهند محصولات پلاستیکی به سلسله اعصاب آسیب های جدی وارد می کنند و این مسئله می تواند برای بدن کودکان که در حال رشد قرار دارد بسیار آسیب رسان باشد. کودکان باید از لباس های کتان با نخ خالص استفاده کنند. این متریال بسیار نرم و سبک هستند و به خوبی بر روی پوست بدن می لغزند و باعث می شوند که کودکان حس خوبی داشته باشند.

آیا سرهمی جورابدار به گرمای بدن کودکان کمک می کند؟

سرهمی جورابدار یکی از البسه ای است که گرم است و می تواند دمای بدن نوزادان را به خوبی تامین کند و دیگر اجازه نمی دهد که نوزادان احساس سرما داشته باشند. زمانی که پاها گرم باشند، بدن زودتر گرم می شود و دیگر نیازی نیست که تلاش زیادی برای گرما شود. با توجه به تمامی این موارد، با استفاده از سرهمی جورابدار به خوبی می توانید گرمای بدن کودکان را تامین کنید و این مسئله از سرماخوردگی و یا بیماری های مزمن کودکان به میزان بسیار زیادی جلوگیری می کند.

برای خرید هودی بچه گانه به کجا مراجعه کنیم؟

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد نکات مورد نیاز برای خرید هودی بچه گانه در اختیار شما قرارد هیم. همانطور که متوجه شده اید برای خرید هودی بچه گانه باید به طرح، رنگ و سایز هودی توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین محصول را خریداری نمایید. فروشگاه دیجی بی بی یکی از فروشگاه های بزرگی است که 15 سال تجربه خود را در زمینه فروش لباس های بچه گانه در اختیار شما قرار می دهد و شما می توانید با مراجعه به این فروشگاه لباس های متنوعی را مشاهده کنید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 445]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن