تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ریشه های کفر سه چیز است:حرص و بزرگ منشی نمودن و حسد ورزیدن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798679658




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهنمای خرید لپ تاپ استوک با گارانتی معتبر


واضح آرشیو وب فارسی::


ممکن است عبارت "لپ‌ تاپ استوک" به ذهن شما تصویر لپ‌ تاپ‌ های کارکرده و دست‌ دوم بیاورد و به نظرتان ارزش خرید آن‌ ها کمتر از لپ‌ تاپ‌ های جدید است. اما باید به شما بگوییم که این تصور کاملاً اشتباه است. در این مقاله قصد داریم لپ‌ تاپ‌ های استوک را معرفی کنیم و به مزایای خرید آن‌ ها بپردازیم.

قبل از ورود به بحث لپ‌ تاپ استوک ، بهتر است به تعریف کلمه "استوک" بپردازیم. در زبان انگلیسی، "استوک" به معنای کالا های باقی‌ مانده در انبار و استفاده‌ نشده است. اما در زبان فارسی، به کالاهای دست‌ دوم و کارکرده اطلاق می‌ شود که در حد یک محصول نو به نظر می‌ رسند. از این رو، توجه داشته باشید که لپ‌ تاپ‌ های استوک، نیازمند از کالاهای دست‌ دوم و کارکرده نیستند.


خرید لپتاپ استوک

معنای لپ‌ تاپ استوک چیست؟

لپ‌ تاپ استوک‌ ها به دستگاه‌های بازگشتی اطلاق می‌ شوند که از نمایشگاه‌ ها و مشتریان خارج می‌ شوند. این دستگاه‌ ها توسط سیستم‌ های به کار گرفته شده در نمایشگاه‌ ها و مشتریان آزمایش و استفاده شده‌اند و پس از آن به دستگاه‌ های استوک تبدیل می‌ شوند و به کشورهای متقاضی صادر می‌ شوند.

از جمله سوالاتی که ممکن است برای شما پیش بیاید، نحوه تهیه لپ‌ تاپ استوک و قیمت آن‌ ها است. فروشگاه‌ های مختلفی در حوزه تهیه و فروش مدل‌ های متنوع لپ‌ تاپ استوک کارکرده فعالیت دارند. قیمت این دستگاه‌ ها بستگی به نوع تکنولوژی ساخت، کیفیت و مدل آن‌ها دارد.

مزایا و معایب لپ‌ تاپ استوک

قبل از خرید لپ‌ تاپ استوک، بهتر است با مزایا و معایب این محصول آشنا شوید:

مزایا:
1- قیمت لپ‌ تاپ استوک بر اساس کارایی و عملکرد آن تعیین می‌ شود، به همین دلیل می‌ توانید لپ‌ تاپ با کارایی مشابه لپ‌ تاپ جدید را با قیمت کمتری تهیه کنید.
2- لپ‌ تاپ‌ های استوک، معمولاً از تجهیزات با کیفیت و قدرت بالایی برخوردار هستند.
3- در این دستگاه‌ ها، تجهیزات با کیفیت مورد استفاده قرار می‌ گیرد و عملکرد آن‌ ها با لپ‌تاپ‌ های نو مشابه است.

بهتر است به سراغ فروشگاه‌ های معتبر جهت خرید لپ‌ تاپ استوک بروید تا محصول با کیفیت و سالم را تهیه کنید.

معایب:
1- در برخی از لپ‌تاپ‌ های استوک ممکن است ظاهری کمی زیبا‌تر نسبت به لپ‌ تاپ‌ های نو نداشته باشند اما این مسئله بیشتر به سلیقه شخصی بستگی دارد.
2- برخی از لپ‌ تاپ‌ های استوک ممکن است اثرات کوچکی از استفاده‌ی قبلی داشته باشند که این نیز به قابلیت و عملکرد آن‌ ها تأثیر ندارد.


انواع مدل های استوک

معرفی انواع مدل‌ های استوک

شما قادر به تهیه لپ‌ تاپ استوک مورد علاقه‌ تان با بالاترین کیفیت و با هر میزان بودجه‌ ای از فروشگاه‌های اینترنتی خواهید بود.

لپ‌ تاپ‌ های استوک می‌ توانند از نظر کیفیت به دو دسته‌ بندی "A" و "B" تقسیم شوند:

1- لپ‌ تاپ استوک گرید A: این مدل‌ ها دارای کیفیت و ظاهری مشابه لپ‌ تاپ‌ های نو هستند و فاقد هرگونه خط و خش می‌ باشند. در این دسته، دو رده‌ بندی A+ و A++ وجود دارد که لپ‌ تاپ‌ های گرید A++ ممکن است تنها یک بار روشن شده باشند و می‌ توان آن‌ ها را مشابه لپ‌ تاپ‌ های نو دانست.

2- لپ‌ تاپ استوک گرید B: این مدل‌ ها نسبت به لپ‌ تاپ‌ های گرید A از نظر عملکرد تفاوت چندانی ندارند. اما اختلاف آن‌ ها در ظاهر دستگاه قابل مشاهده است. لپ‌ تاپ‌ های گرید B ممکن است در بدنه خود ترک‌ خوردگی یا خط و خش داشته باشند که در برخی مواقع قابل مشاهده نخواهد بود.

بهترین برند های لپ‌ تاپ

1- لپ‌ تاپ استوک اچ‌ پی: شرکت اچ‌ پی یکی از قدیمی‌ ترین و معتبر ترین شرکت‌ ها در حوزه تولید سیستم‌ های کامپیوتری و لپ‌ تاپ است. محصولات اچ‌ پی شامل سری‌ های Pavilion، ProBook، EliteBook، Envy و غیره می‌ شوند. لپ‌ تاپ‌ های استوک اچ‌ پی به دلیل طراحی‌ های فوق‌ العاده و قیمت مناسب، در بازار های خاورمیانه محبوبیت دارند و از جمله محصولاتی هستند که در سراسر جهان به فروش می‌ رسند.

2- لپ‌ تاپ استوک لنوو: شرکت لنوو در پکن و در دهه هشتاد میلادی تأسیس شد و از اوایل به فعالیت در زمینه تولید تلویزیون پرداخت. اما با پیشرفت‌ های بزرگ و تلاش‌ های فراوان، به یک شرکت معتبر و پرفروش لپ‌ تاپ‌ ها تبدیل شد. لپ‌ تاپ‌ های استوک لنوو از تنوع زیادی در سخت‌ افزار و کیفیت برخوردار هستند که این موارد در رفع نیاز های کاربران نقش بزرگی داشته‌اند. سری تینک‌ پد از مهم‌ ترین مدل‌ های استوک لنوو به شمار می‌ آید که در بازارهای جهانی عرضه م ی‌شود.

3- لپ‌ تاپ استوک دل: برند دل یکی از شناخته‌ شده‌ ترین برندهای لپ‌ تاپ است و جزء پیشروها در بازار رقابتی است. لپ‌ تاپ‌ های استوک دل نیز با کیفیت بالا و طراحی‌ های متنوع، جزو انتخاب‌ های محبوب خریداران محسوب می‌ شوند. این برند محصولاتی از جمله سری‌ های Latitude و Precision را به بازار می‌آورد که در زمینه‌ های مختلف مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

بهترین سایت خرید لپ‌ تاپ استوک به انتخاب کاربران

اگر قصد تهیه لپ‌ تاپ استوک دارید، به شما پیشنهاد می‌ کنیم به فروشگاه اینترنتی "استوک تاپ | stoktop.com" مراجعه کنید. این فروشگاه از معتبر ترین و بهترین ترین سایت‌ های فروش لپ‌ تاپ استوک به شمار می‌ رود. فعالیت این فروشگاه در حوزه فروش انواع سخت‌ افزار، آی‌تی و خرید و فروش لپ‌تاپ‌های استوک است. این فروشگاه امکان تهیه لپ‌ تاپ‌ صنعتی ، گیمینگ، حسابداری، دانشجویی و غیره را ارائه می‌ دهد و همچنین امکان خرید اقساطی لپ‌ تاپ استوک نیز فراهم می‌ کند.

در پیج اینستاگرام این مجموعه می توانید هر روزه نکات و ترفندهای مختلف در رابطه با لپ تاپ را ببینید.

در نهایت، قبل از خرید لپ‌ تاپ استوک، حتماً اطلاعات کامل و جزئیات فنی آن را بررسی کنید و از فروشنده مطمئن شوید که دستگاه مورد نظر شما در بهترین وضعیت عملکردی و بدنه‌ای قرار دارد تا از خریدی مطمئن و با ارزش برخوردار شوید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 588]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن