تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 18 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814440248




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استند لمسی و کیوسک لمسی


واضح آرشیو وب فارسی::

می دانید که کاربرد مربوط به کیوسک لمسی و استند لمسی کدامند؟ شما هم قصد دارید با کمترین قیمت ممکن، باکیفیت ترین انواع استندهای لمسی را تهیه و خریداری نمایید؟ از شما دعوت می شود که مطالب درج شده در وب سایت پیش روی تان را تا آخر دنبال نموده و اطلاعات ارزنده ای را به دست آورید.

در روزهای اخیر برخی از کاربران در صنایع مختلف به دنبال راهنمای خرید و استفاده از استند لمسی هستند. توجه داشته باشید که شرکت های مختلف برای معرفی محصولات خود، از روش های مختلفی استفاده می کنند. در غیر این صورت نمی توانند در دنیای رقابتی امروزه دوام آورده و به اهداف خود دست پیدا کنند. توصیه می شود که برای معرفی محصولات یا خدمات تولیدی خود، حتما از تکنولوژی مدرن استفاده نمایید.

بسیاری از کاربران استند لمسی را با اسم کیوسک لمسی نیز می شناسند. شما می توانید به کمک تجهیزات یاد شده، تصاویر سه بعدی و فیلم های متعددی را از محصولات تولیدی تان به نمایش بگذارید. در چنین حالتی مشتریان شما می توانند از نزدیک با ویژگی ها و قابلیت های محصولات شما آشنا شوند. به عبارتی شما می توانید برای پرزنت محصولات شرکت تان، به راحتی از استند های لمسی استفاده کنید. استندهای یاد شده یکی از ایده های نوین و هوشمندانه برای تبلیغات و معرفی محصولات در سال های اخیر می باشد. شما می توانید در بسیاری از مکان های عمومی، شاهد نصب استندهای لمسی باشید.

کیوسک لمسی در واقع به سازه ای اطلاق می شود که از یک صفحه ی نمایشی تشکیل شده است. در داخل تجهیزات یاد شده می توانید یک سیستم اندروید باکس را مشاهده کنید. بنابراین کاربران با لمس صفحه نمایشی پیش روی خود، می توانند به تصاویر و اطلاعات مدنظرشان دست پیدا کنند. جالب است بدانید که کیوسک و استند های لمسی مجهز به وای فای هستند. به گونه ای که مدیران و کارفرمایان می توانند از راه دور، تجهیزات یاد شده را مدیریت نمایند. همچنین کیوسک و استند های لمسی در ابعاد و اندازه های گوناگونی طراحی می شوند. بنابراین شما می توانید با توجه به نوع کسب و کار خود، بهترین انواع تجهیزات یاد شده را تهیه کرده و آن را در محل مدنظرتان نصب کنید.

اهمیت استفاده از استند و کیوسک لمسی

استفاده از کیوسک و استند لمسی از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار می باشد. شما با لمس کردن صفحه ی نمایشی استند لمسی، می توانید در کمتر از چند ثانیه به اطلاعات مدنظرتان دسترسی پیدا کنید. بنابراین می توانید راجع به محصول مورد نیازتان تحقیق کرده و با خیال آسوده آن را سفارش دهید. در سال های اخیر بسیاری از شرکت ها به جای استفاده از بروشورها و کاتالوگ ها، ترجیح می دهند از کیوسک های لمسی استفاده نمایند. کیوسک لمسی در واقع یک میز کار هوشمندی می باشد که محصولات برندهای مختلف را به نمایش می گذارد

یکی از مهمترین و اصلی ترین ویژگی های مربوط به استند لمسی را، قابلیت پشتیبانی از نرم افزارهای مختلف شکل داده است. بنابراین شما می توانید محتواهای ویدیویی و تصویری متنوعی را به کمک استند یاد شده، به نمایش بگذارید. کارفرمایانی که به دنبال استفاده از تکنیک های جدید و متمایز برای معرفی محصولات خود هستند، می توانند فرصت را از دست نداده و از استندهای لمسی استفاده کنند. همچنین استفاده از تجهیزات یاد شده می تواند تاثیر مثبتی را در ذهن مشتریان تان داشته باشد. شما می توانید به جای پرداخت هزینه های بالا بابت چاپ و طراحی بروشورها، از تجهیزات مذکور استفاده کنید. همچنین می توانید اطلاعات و محتواهای بارگذاری شده در استندهای لمسی را به راحتی تغییر دهید.

امروزه شرکت های متعددی در زمینه ساخت کیوسک و استند لمسی فعالیت می کنند. شما می توانید با مهمترین ویژگی های مربوط به تجهیزات یاد شده از نزدیک آشنا شده و با خیال آسوده از استند های لمسی استفاده کنید. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات کافی در خصوص تجهیزات یاد شده، با افراد کاربلد و با تجربه در این زمینه، تماس بگیرید. نصب و راه اندازی کیوسک های لمسی بسیار راحت می باشد. استفاده از تجهیزات مذکور می تواند بهترین روش بازاریابی و معرفی محصولات به شمار آید. در سایر قسمت های مقاله سعی داریم در خصوص مزایای استفاده از استند و کیوسک لمسی توضیحاتی بیشتری را ارائه دهیم. با ما همراه باشید.



کیوسک لمسی

مزایای استفاده از استند لمسی و کیوسک لمسی

همانطور که در قسمت قبلی نیز به این موضوع اشاره شد، امروزه بسیاری از کاربران به دنبال راهنمای خرید کیوسک و استند لمسی هستند. بدون شک استفاده از استند های لمسی می تواند مزایای زیادی را به دنبال داشته باشد. بنابراین توصیه می شود که با دقت بالایی مزایای مربوط به استفاده از استند تاچ را بررسی کنید. برای این منظور می توانید به وب سایت اینترنتی شرکت ایموتاچ مراجعه نموده و با همکاران ما در ارتباط باشید. اصلی ترین و مهمترین مزایای مربوط به استفاده از کیوسک تاچ اسکرین عبارتند از:

-         کسب رضایت مندی مشتریان: یکی از اصلی ترین مزایای استفاده از کیوسک تاچ را، کسب رضایتمندی مشتریان شکل داده است. امروزه افراد ترجیح می دهند که قبل از خرید محصول مدنظرشان، اطلاعات کاملی را در مورد آن به دست آورند. همچنین نتیجه ی تحقیقات نشان می دهند که استفاده از استندهای لمسی محبوبیت بسیار بالایی را در مقایسه با چاپ بروشورها دارد. بنابراین تا جایی که امکان دارد، استفاده از تجهیزات یاد شده را در اولویت های خود قرار دهید.

-         کاهش هزینه ی مربوط به نیروی انسانی: در مبحث مربوط به بررسی مزایای استفاده از کیوسک لمسی، می توان به کاهش هزینه ی انسانی اشاره کرد. شما به جای استخدام نیروی انسانی برای معرفی محصولات تان، می توانید از استندهای لمسی بهره مند شوید. این امر می تواند هزینه ی استخدام نیروی انسانی را کاهش دهد. توصیه می شود که باکیفیت ترین و مناسب ترین انواع استند های لمسی را تهیه کنید.

سایر مزایای استفاده از استند لمسی و کیوسک لمسی

-         فرصت بازاریابی: بدون شک استفاده از استند لمسی، می تواند بهترین فرصت بازاریابی را برای کارفرمایان به وجود آورد. افرادی که به دنبال برندینگ سازی هستند، می توانند با خیال آسوده از تجهیزات یاد شده استفاده کنند. شما می توانید با راه اندازی و نصب کیوسک لمسی در مکان های مختلف، اطلاعات دقیق و مهمی را از محصولات یا خدمات تولیدی تان ارائه دهید. بنابراین می توانید از جدیدترین روش های بازاریابی نیز بهره مند شده و فروش بالایی را تجربه کنید.

-         افزایش فروش: قطعا تمام کارفرمایان به دنبال افزایش میزان فروش محصولات خود هستند. برای این منظور نیز از روش های متعددی استفاده می کنند. تحقیقات صورت گرفته نشان داده است که استفاده از استندهای لمسی، تاثیر مثبتی را در میزان فروش کسب و کارهای مختلف دارد. با نصب و راه اندازی کیوسک لمسی مدنظرتان، می توانید سرعت برخی از عملیات مربوط به کسب و کار خود را افزایش دهید.

-         داشتن ظاهر مدرن و استفاده راحت: یکی از مهمترین مزایای استفاده از کیوسک لمسی را، استفاده راحت آن شکل داده است. به گونه ای که مشتریان تنها با لمس چند گزینه، می توانند به دنیایی از اطلاعات مدنظرشان دست پیدا کنند. همچنین استندهای لمسی از طراحی جذابی نیز برخوردار هستند. توصیه می شود که تجهیزات یاد شده را در مکان های پر تردد نصب نمایید. همچنین مدیریت و کنترل از راه دور استندهای لمسی را نیز به هیچ عنوان فراموش نکنید.

کاربردهای استند تاچ و کیوسک تاچ

یکی از مهمترین موضوعاتی که در خصوص استند های لمسی وجود دارد، کاربرد مربوط به این تجهیزات می باشد. شما می توانید قبل از استفاده از کیوسک لمسی، راجع به کاربرد مربوط به آن اطلاعات لازم را به دست آورید. گسترده بودن کاربرد تجهیزات یاد شده، سبب شده تا کارفرمایان با خیال راحت از استندهای لمسی استفاده نمایند. مهمترین و بارزترین کاربرد مربوط به استند لمسی عبارتند از: هتل ها، بانک ها، مراکز گردشگری، داروخانه ها، بیمارستان ها، فرش فروشی ها، استارت آپ ها، مهندسان و طراحان، اتاق جلسات، شرکت های ساختمانی، کنفرانس ها، شرکت های نرم افزاری، مراکز خرید، اداره های مختلف، فروشگاه های لوازم خانگی، نمایشگاه های اتومبیل، شرکت های معماری، فروشگاه های مبلمان، شرکت های دکوراسیون داخلی، رستوران ها، آرایشگاه ها، ترمینال و فرودگاه، باشگاه های ورزشی و غیره. اکنون شما نیز می توانید با توجه به نوع کسب و کار خود، اقدامات مربوط به خرید استند تاچ را انجام دهید.

قابلیت های استند های لمسی

شرکت ها برای طراحی و ساخت استند لمسی از فناوری و تکنولوژی مدرن استفاده می کنند. همچنین در نظر داشته باشید که استند تاچ ها ویژگی ها و قابلیت های متعددی را به خود اختصاص داده اند. شما جهت استفاده ی بهینه از تجهیزات یاد شده مجبور هستید که به شکل دوره ای، استندهای لمسی را به روز رسانی کنید. استند لمسی مدنظر شما بایستی قابلیت اتصال به اینترنت را داشته باشد. در این صورت می توانید به راحتی وبگردی مد نظرتان را انجام دهید.

همچنین نرم افزارهای نصب شده بر روی کیوسک تاچ بایستی قابلیت بروز رسانی را داشته باشند. یکی از مهمترین ویژگی های مربوط به تجهیزات یاد شده را امکان پخش صدا شکل داده است. استندهای لمسی مجهز به اسپیکر و بلندگوهای قدرتمند هستند. بنابراین می توانید صدای مدنظرتان را با کیفیت بالا گوش دهید. از سوی دیگر استند های لمسی بایستی از سیستم عامل اندروید و ویندوز پشتیبانی نمایند. در غیر این صورت نمی توانید تصاویر و ویدیوهای مدنظرتان را به کمک تجهیزات یاد شده به نمایش بگذارید.



استند لمسی

عوامل موثر در قیمت استند تاچ و کیوسک تاچ

پیشنهاد می شود که برای بررسی قیمت مربوط به استند لمسی، هم اکنون به وب سایت اینترنتی شرکت ایموتاچ مراجعه نمایید. شما می توانید با وارد کردن شماره موبایل خود، لیست قیمت مربوط به استندهای لمسی را دریافت کنید. توجه داشته باشید که آیتم های متعددی در قیمت استند تاچ ها موثر می باشند. مهمترین و اصلی ترین آیتم های موثر در قیمت تجهیزات یاد شده عبارتند از:

-         اندازه صفحه نمایشی: بدون تردید مهمترین عامل موثر در قیمت کیوسک تاچ را، اندازه ی صفحه نمایشی آن شکل داده است. با افزایش ابعاد مربوط به صفحه نمایشی کیوسک لمسی، قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند.

-         کیفیت ساخت: برای طراحی و ساخت استند لمسی از مواد اولیه باکیفیت استفاده می شود. این امر می تواند در قیمت نهایی تجهیزات یاد شده موثر باشد.

-         قابلیت ها و امکانات استند تاچ: یکی از مهمترین آیتم های موثر در قیمت استندهای لمسی را، امکانات مربوط به آن شکل داده است.

برند سازنده، تعداد پورت های ورودی، نوع و تکنولوژی مورد استفاده در طراحی صفحه نمایشی از مهمترین آیتم هایی می باشند که در قیمت تجهیزات یاد شده موثر هستند. افرادی که به دنبال خرید ارزان ترین و باکیفیت ترین کیوسک لمسی هستند، می توانند به وب سایت شرکت ایموتاچ مراجعه نموده و سفارش خود را ثبت کنند.

 

شرکت ایموتاچ تولید کننده ، فروشنده و اجاره دهنده استند های لمسی و کیوسک لمسی

بدون شک شرکت ایموتاچ یکی از بهترین تولیدکنندگان استندهای لمسی می باشد. شما می توانید جهت بررسی مشخصات کیوسک های لمسی، هم اکنون به وب سایت شرکت ایموتاچ مراجعه نمایید. در این صورت می توانید اطلاعات کاملتری را در خصوص تجهیزات یاد شده به دست آورید. همچنین می توانید برای اجاره استند تاچ نمایشگاهی مدنظرتان، از وب سایت ایموتاچ اقدام نمایید. مجموعه ی یاد شده سعی دارد باکیفیت ترین و متنوع ترین انواع استند لمسی را برای شما به ارمغان آورد.

تمام محصولات عرضه شده در وب سایت ایموتاچ از گارانتی بلند مدتی برخوردار هستند. همچنین همکاران ما تجربه ی زیادی را در زمینه طراحی نرم افزار مالتی تاچ دارند. پیشنهاد می گردد که برای خرید یا اجاره کردن استند و کیوسک لمسی مورد نیازتان، فرصت را از دست نداده و همین حالا به وب سایت ایموتاچ مراجعه نمایید. شرکت یاد شده دارای نشان اعتماد الکترونیکی می باشد. بنابراین با خیال آسوده می توانید استند یا کیوسک لمسی خود را از شرکت ایموتاچ سفارش دهید. 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 362]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن