تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 18 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814439659




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کسب در آمد پر سود به روش بسته بندی محصولات


واضح آرشیو وب فارسی::


کسب در آمد همیشه یکی از مسئله های مهم و بزرگ برای نسل جوان میباشد. با وجود مشکلات فراوان در تولید و عدم ثبات قیمت برخی محصولات، شاهد این هستیم که افراد کمتری رو به تولید می آورند. بیشتر جوانان امروزی به دنبال این هستند که یکباره به پول هنگفتی دست پیدا کنند و اصطلاحا ره صد ساله را یک شبه طی کنند. اما هستند کسانیکه با تلاش و کوشش و با تکیه بر دانش داخلی و علم جوانان و متخصصان ایرانی اقدام به راه اندازی کسب و کارهای موفقی میکنند که میتواند علاوه بر در آمد بالا برای آن ها، باعث کارآفرینی برای دیگر افراد جامعه نیز بشود. در این مقاله قصد داریم تا روش های کسب در آمد به روش بسته بندی را به شما آموزش دهیم و اطلاعاتی مهم درباره دستگاههای این حوزه را به شما ارائه کنیم. 

قدم اول برای کسب در آمد به روش بسته بندی

بسته بندی محصولات یکی از بهترین روش های کسب در آمد در حال حاضر میباشد. این کار امروزه بوسیله دستگاههای بسته بندی پیشرفته ای انجام میگیرد که میتواند پروسه بسته بندی را با سرعت و دقت بالا پیش ببرد. در حال حاضر افراد جامعه علاقه بیشتری به خرید محصولات در بسته بندی های جذاب و شکیل دارند. همین امر سبب شده تا شرکت های بزرگ و کوچک اقدام به بسته بندی محصولات خود در انواع بسته بندی های با وزن های متفاوت و با ظاهری زیبا کنند. شرکت های تولیدی دیگر به این نتیجه رسیده اند که بسته بندی کردن محصولات به بهترین شکل ممکن، تاثیر مستقیمی در فروش بالای محصولات آن ها دارد. به همین دلیل شاهد افزایش میزان تقاضا برای خرید دستگاههای بسته بندی در انواع و اقسام مدل های متنوع هستیم که میتواند دلیلی بر افزایش میزان تقاضا برای بسته بندی محصولات و البته بازار بزرگ پیش رو برای این نوع کسب و کارها باشد.

برای شروع این نوع کسب و کار ابتدا میبایست نیاز سنجی به عمل بیاورید و با انجام بازاریابی هدفمند و اصولی، نقشه راه را برای خود ترسیم کنید. سپس میتوانید با انجام تحقیقاتی درباره نوع دستگاههای بسته بندی و بازار فروش آن ها اقدامات لازم را انجام دهید. برای راه اندازی این نوع کسب و کارها پیشنهاداتی را که توسط تیم فروش بامک ارائه شده است را به شما ارائه خواهیم کرد تا بتوانید در راه اندزای کسب و کار خود از بقیه افراد جلوتر قدم بردارید و با اطمینان بیشتری اقدام به راه اندازی کسب و کار خود کنید. 

روش انتخاب دستگاه بسته بندی برای راه اندازی کسب و کار

ابتدا اجازه دهید خیلی کوتاه راجع به دستگاههای بسته بندی توضیحاتی را به شما ارائه کنیم. دستگاههای بسته بندی از چند منظر به مدل های متنوع تقسیم میشوند. این دستگاهها را میتوان به ساده ترین شکل ممکن بسته به نوع محصول تقسیم بندی کرد. به عنوان مثال دستگاههای بسته بندی محصولات پودری نظیر آرد، ادویه جات و... با دستگاههای بسته بندی محصولات گرانولی نظیر حبوبات، قند و... کاملا متفاوت است. بعد از انتخاب نوع محصول خود میتوانید دستگاه بسته بندی مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. به این نکته دقت کنید که دستگاهی را برای بسته بندی انتخاب کنید که بیشترین قابلیت را داشته باشد. این قابلیت میتواند شامل اوزان قابل بسته بندی، ابعاد قابل بسته بندی، اشکال قابل بسته بندی، سرعت بسته بندی و... شود. هنگام خرید دستگاه بسته بندی حتما به این نکات دقت لازم را داشته باشید تا بتوانید دستگاهی را خریداری کنید که بالاترین میزان بازدهی را برای شما داشته باشد. 

چند پیشنهاد برای خرید دستگاه بسته بندی

اگر قصد راه اندازی کسب و کار بسته بندی را دارید با کمی جستجو و تحقیق متوجه خواهید شد که دستگاههای بسته بندی با توجه به قابلیت هایی که دارند از تنوع بالایی برخوردار میشوند. این بدین معنا است که اگر شما قصد راه اندازی کارگاه و یا کارخانه بسته بندی حبوبات را دارید فقط میتوانید این محصول را در بسته بندی های 200 گرمی تا 2 کیلوگرمی بسته بندی کنید. این نوع دستگاه قابلیت بسته بندی محصولات در وزن های بالاتر و پایین تر را ندارد ولی میتواند برای بسته بندی هر نوع محصول گرانولی نظیر قند، غلات، شکر و... مورد استفاده قرار بگیرد. 

پیشنهاد تیم فروش بامک راه اندازی کسب و کارهای به روز میباشد. دستگاههای در سال های اخیر به بازار ارائه شده که میتواند بسته بندی های ساشه ای یا همان تک نفره را تولید کند. این نوع بسته بندی ها را در انواع مدل های سس های تک نفره، نمک و... مشاهده کرده اید. با توجه به افزایش تنوع محصولات و البته کاهش تعداد افراد خانواده و نیز افزایش قیمت های محصولات، این نوع بسته بندی ها میتواند یکی از پر سودترین انواع کسب و کارها در زمینه بسته بندی محصولات باشد. دستگاه بسته بندی ساشه از تنوع بسیار خوبی برخوردار است و میتواند هر نوع محصول مایع، گرانولی و پودری را در وزن های 2 گرمی تا 200 گرمی بسته بندی کند. این نوع بسته بندی ها میتوانند به اشکال مختلف و بصورت مدادی، سه طرف دوخت، چهار طرف دوخت و هرمی تولید و آماده ارائه به بازار شوند. در ادامه یکی از این نوع دستگاهها را به شما معرفی میکنیم که توسط البرز ماشین کرج ساخته و روانه بازار شده است. 



دستگاه بسته بندی ساشه سه کاره

این دستگاه یکی از بهترین و جدیدترین دستگاه های بسته بندی ساشه در ایران است که میتواند به رونق کسب و کار شما کمک شایانی کند. این دستگاه بسته بندی ساشه قابلیت بسته بندی محصولات را در بسته بندی هایی به اشکال مدادی ( نسکافه های تک نفره )، سه طرف دوخت ( سس های تک نفره ) و هرمی ( دمنوش های گیاهی بصورت تی بگ ) بسته بندی کند. در صورت نیاز به بسته بندی این نوع حالات بسته بندی میبایست برای هر نوع شکلی، دستگاه خاص خود را تهیه کنید ولی این دستگاه میتواند با تنظیمات نرم افزاری به آسانی و در لحظه شکل بسته بندی را تغییر دهد. این قابلیت باعث کاهش هزینه خرید دستگاه مضاعف، کاهش استفاده از نیروی کار بیشتر و در نهایت کاهش هزینه های تولید و افزایش قدرت رقابت در بازار میشود. 

امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات مفید و سرنخی را در زمینه راه اندازی کسب و کار پر سود در زمینه بسته بندی به شما ارائه کرده باشیم. خوشحال میشویم تا در صورت داشتن تجربه کاری در زمینه بسته بندی محصولات، تجربیات خود را با ما در پایین همین مطلب در میان بگذارید. 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 511]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن