تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816745896




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هزینه ساخت تابلو فروشگاه


واضح آرشیو وب فارسی::

امروزه استفاده از تابلوهای تبلیغاتی حسابی رواج یافته است. به طوری که هیچ مغازه و یا فروشگاهی را نمی‌توان بدون وجود تابلو سر درب آن، تصور کرد. تابلوهایی که برای فروشگاه‌ها سفارش داده می‌شوند؛ معمولاً با توجه به شغل و زمینه فعالیت مربوطه، طراحی و ساخته می‌شوند. البته سلیقه مشتریان هم در تعیین نوع تابلو فروشگاه، دخیل است. اما موردی که می‌تواند به عنوان فیلتر برای انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی عمل کند، هزینه است.

ممکن است خیلی افراد به دلیل هزینه بالای برخی از تابلوهای تبلیغاتی از انتخاب آن‌ها، صرفنظر کنند اما باید بدانید هزینه ساخت تابلو به عوامل مختلفی بستگی دارد که اگر در مورد آن‌ها اطلاعات کافی داشته باشید، به هنگام سفارش تابلو می‌توانید تصمیم درستی بگیرید.



اهمیت سفارش تابلو برای فروشگاه و مغازه

اگر اولین بار است قصد سفارش یک تابلوی تبلیغاتی را دارید؛ ممکن است با ابهامات و سوالات ذهنی زیادی، مواجه شوید. اینکه از چه متریالی برای ساخت تابلو استفاده کنید؟ تابلوی شما نورپردازی داشته باشد یا خیر؟ ابعاد تابلو چقدر باشد؟ و... سوالاتی است که تنها یک تابلوساز باتجربه و ماهر می‌تواند به درستی به آن‌ها، پاسخ دهد.

واضح است که اگر به تازگی کسب و کار جدیدی راه اندازی کرده‌اید، نیاز به دیده شدن دارید. برای این کار معمولاً افراد به سراغ انجام تبلیغات می‌روند. در حقیقت اگر مخاطبان نتوانند به درستی شما را ببینند و یا بشناسند؛ بعید است که در کسب و‌کار خود، به سودآوری مطلوبی برسید. استفاده از تابلوی تبلیغاتی برای فروشگاه و مغازه یک روش آسان و البته ارزان قیمت محسوب می‌شود که می‌تواند تاثیر زیادی هم روی فروش کالا و خدمات شما، داشته باشد.

بنابراین خیلی از صاحبان کسب و کارهای مختلف در اولین قدم به سراغ سفارش تابلو برای فروشگاه خود می‌روند که البته تصمیم بسیار معقولی می‌باشد. با داشتن یک تابلوی تبلیغاتی مدرن و باکیفیت؛ می‌توانید به صورت شبانه روزی کسب و کار خود را به دیگران، معرفی کنید. حال هر چقدر طراحی تابلو خلاقانه‌تر باشد، شما در رسیدن به این هدف موفق‌تر خواهید بود.

 

برآورد هزینه ساخت تابلو برای فروشگاه

همانطور که توضیح دادیم؛ تابلوهای تبلیغاتی در انواع مختلفی طراحی و ساخته می‌شوند و مسلم است که قیمت‌های متفاوتی هم داشته باشند. معمولاً قیمت ساخت انواع حروف برجسته بر اساس متراژ دور محیط حروف، محاسبه می‌شود. نرم‌افزارهایی مثل کورل دراو (Corel Draw) در این زمینه به کمک تابلوساز آمده و به طور دقیق، کار محاسبه متراژ دور محیط حروف را انجام می‌دهد.

حال بر اساس اینکه چه نوع تابلویی سفارش داده باشید، قیمت تابلو تعیین می‌گردد. قطعاً ساخت تابلو با استفاده از متریال‌هایی مثل استیل، چلنیوم، پلاستیک و... هزینه‌های متفاوتی خواهد داشت. به طور کلی برای اینکه بتوانید قیمت تابلوهای تبلیغاتی را محاسبه کنید، می‌بایست عوامل زیر را در نظر بگیرید:

نوع تابلو

این مورد بیشترین تاثیر را در برآورد هزینه برای ساخت تابلوهای تبلیغاتی دارد. طبیعتاً تابلوهای مدرن و جدید، هزینه بالاتری برای طراحی و ساخت می‌طلبند. چرا که ساخت چنین تابلوهایی نیاز به تکنولوژی جدیدتر و ابزارآلات پیشرفته‌تر دارد.

البته که خیلی از تابلوسازی‌ها تنها به طراحی و ساخت تابلوهای معمولی مشغول هستند و نمونه‌های جدیدتر را تولید نمی‌کنند؛ اما تابلوسازی نامور با سابقه چندین ساله‌ای که در زمینه طراحی و ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی دارد، قادر است به راحتی هر نوع تابلویی که مورد نظر مشتری است را به مرحله اجرا برساند. شما می‌توانید با مشاهده نمونه کارهای ساخته شده توسط این تابلوسازی نیز، به این موضوع پی ببرید.



 

جنس و کیفیت متریال استفاده شده

در سال‌های اخیر مواد اولیه مورد نیاز برای ساخت تابلو در برندها و کیفیت‌های متفاوتی، وارد بازار شده است. تنها یک تابلوساز حرفه‌ای است که می‌تواند بهترین و باکیفیت‌ترین جنس را تشخیص داده و از آن برای ساخت تابلوهای تبلیغاتی، استفاده کند. بنابراین کیفیت اجناس مصرفی در ساخت تابلوهای حروف برجسته، موضوع مهمی است که البته تاثیر مستقیمی هم روی هزینه ساخت تابلوها می‌گذارد.

اگر قرار است برای داشتن یک تابلوی تبلیغاتی باکیفیت هزینه بیشتری بپردازید، منطقی است که این کار را انجام دهید. چرا که یک تابلوی تبلیغاتی قرار است سر درب فروشگاه شما نصب شده و سال ها کار معرفی و تبلیغات را برای شما، انجام دهد. در این راستا چاره‌ای جز اعتماد به تابلوساز، نخواهید داشت. بنابراین به هنگام انتخاب تابلوساز حتماً تحقیق و بررسی داشته باشید تا مشکلات مربوط به خرابی تابلو، در آینده برای شما دردسرساز نشود.

ابعاد تابلو

قطعاً این مثل معروف را شنیده‌اید که می‌گویند "هر که بامش بیش، برفش بیشتر!". بله دقیقاً در مورد تابلوهای تبلیغاتی هم این ضرب‌المثل، صدق می‌کند. اگر تابلویی با ابعاد بزرگ داشته باشید، نیاز است که هزینه بیشتری برای اجرای آن بپردازید.

البته در برخی مواقع مجبور به سفارش تابلوهایی در ابعاد بزرگ هستید. اگر عرض ورودی فروشگاه شما زیاد باشد؛ یک تابلوی کوچک به هیچ عنوان برای نصب سر درب آن، مناسب به نظر نمی‌رسد. بنابراین برای زیبایی و هماهنگی بیشتر لازم است که ابعاد تابلو با اندازه فروشگاه، متناسب باشد.

نورپردازی تابلو

اعمال نورپردازی برای تابلو فروشگاه می‌تواند هزینه‌هایی را به ساخت تابلو، اعمال کند. خیلی افراد برای اینکه هزینه‌های تمام شده برای ساخت تابلو را کاهش دهند، درخواست طراحی و ساخت تابلو فروشگاه بدون نورپردازی را دارند. البته که این مورد کاملاً سلیقه‌ای است اما اگر قرار است شما به هنگام شب هم فعالیت داشته باشید، بهتر است این آپشن را هم به تابلوی سفارشی خود، اضافه کنید.

کسب و کارهایی مثل رستوران‌ها و مغازه‌های فست فود فروشی به هنگام شب نیز فعالیت داشته و وجود یک تابلوی خاموش برای چنین فروشگاه‌هایی، اصلاً منطقی به نظر نمی‌رسد. حتی اگر قرار است هزینه بیشتری برای اعمال نورپردازی بپردازید، ارزش خود را خواهد داشت. چرا که شما می‌توانید به هنگام شب هم کار معرفی و تبلیغات را انجام دهید.

 

جنس زیرساز تابلو

اگر درخواست یک تابلوی حروف برجسته داشته باشید؛ حتماً باید زیرساز مناسبی هم برای آن، انتخاب کنید. خوشبختانه تنوع زیادی در این زمینه وجود دارد و شما با هر سلیقه‌ای که باشید، می‌توانید زیرساز مورد علاقه خود را انتخاب کنید. معمولاً افراد در این مورد به سراغ زیرسازهای پی‌وی‌سی و یا کامپوزیت می‌روند. زیرا این متریال‌ها همخوانی بیشتری با نمای اکثر ساختمان‌ها دارند.

البته برای کافه‌ها و یا آتلیه‌های عکاسی بهتر است کمی کلاسیک‌تر رفتار کرده و به سراغ زیرسازهای چوبی بروید. استفاده از چوب ترمووود در سال‌های اخیر بسیار پرطرفدار شده است. به طوری که اگر نگاهی به اطراف خود بیندازید، نمونه‌های زیادی از تابلوهایی با زیرساز چوب ترمووود را مشاهده می کنید. در هر صورت استفاده از این زیرساز هزینه بیشتری نسبت به انواع دیگر می‌طلبد و البته به همان مقدار نیز زیبایی و جذابیت بیشتری هم دارد.

 

سفارش تابلو تبلیغاتی فروشگاه

تا اینجای کار با عوامل موثر در تعیین هزینه تابلوهای تبلیغاتی، آشنا شدید. البته عوامل دیگری هم در این موضوع دخیل هستند که تابلوساز حتماً به هنگام تعیین قیمت، تمامی آن‌ها را در نظر می‌گیرد.

تابلوسازی نامور به دلیل داشتن سابقه چندین ساله در زمینه طراحی و ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی؛ به راحتی می‌تواند برای شما برآورد هزینه داشته باشد. بنابراین شما قبل از سفارش تابلو می‌توانید با کارشناسان تابلو نامور تماس گرفته و بر اساس بودجه‌ای که برای این کار در نظر گرفته‌اید، راهنمایی شوید. خوشبختانه تمامی تابلوهای ساخته شده در کارگاه تابلوسازی نامور، دارای ضمانت‌نامه و گارانتی معتبر هم می‌باشند.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی و همچنین سفارش تابلو به صورت غیرحضوری؛ می‎توانید با کارشناسان تابلو نامور از طریق شماره‌های 57996 021 و 44860911 021 ، تماس بگیرید.

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 198]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن