تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه‏دار هنگام افطار مستجاب مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798762670




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آشنایی و معرفی وسایل شهربازی گروه طلایی


واضح آرشیو وب فارسی::

همه چیز در مورد خرید ربات چنگکی شهربازی

یکی از پرطرف‌ دار ترین وسایل شهربازی‌ های سرپوشیده برای ایجاد حس هیجان و سنجش رقابت در بین تمامی سنین از کودکان تا بزرگسالان، ربات چنگکی شهربازی است. جایزه سر خود بودن این دستگاه و به چالش کشیدن شانس، توجه بسیاری از افراد را برای امتحان این وسیله بازی به خود جلب می‌کند.
همچنین جنس مرغوب بدنه و کیفیت بالای ساخت ربات چنگکی توسط شرکت ما، آن را به یک دستگاه اقتصادی برای مدیران شهربازی تبدیل کرده است. در واقع خرید ربات چنگکی، جزء تجهیزات پربازده و سودآور در مجموعه‌ های تفریحی است. نورپردازی‌ های جذاب، طراحی بدنه زیبا به همراه جایزه‌ های وسوسه‌ برانگیز، دلیل استفاده متعدد افراد از این دستگاه در شهربازی‌ ها است.


خرید ربات چنگکی شهربازی

روش استفاده از دستگاه ربات چنگکی چگونه است؟

ربات چنگکی شهربازی به‌ صورت جایزه‌ ای مستقیم است. برای استفاده از این دستگاه بازی جذاب، ابتدا باید کارت شهربازی را در دستگاه کارت‌ خوان بازی بکشید تا فعال شود. سپس به‌ وسیله اهرم جایزه خود را انتخاب کرده و شاسی دستگاه را زده تا چنگک ربات به سمت آن برود. البته به این نکته توجه داشته باشید که با هر بار کارت کشیدن، فقط یک‌ بار می‌توانید شانس خود را در بازی امتحان کنید.

ویژگی‌های ربات چنگکی شهربازی

ربات چنگکی شهربازی ، از نوع دستگاه‌ های تیکتی شهربازی‌ های سرپوشیده و روباز است که در واقع در پایان بازی با چاشنی شانس، بازیکن جایزه دریافت می‌کند. این دستگاه‌ های بازی برای همه سنین مخاطبان شهربازی مناسب بوده و افراد می‌ توانند از هیجان این بازی لذت ببرند. قیمت دستگاه چنگک شهربازی در مقابل کیفیت بالای این محصول، آن را به پرفروش‌ ترین محصولات شرکت ما تبدیل کرده است.

 

خرید قطار شهربازی؛ در ظرفیت‌های مختلف

همانطور که می‌ دانید و قطعا خودتان نیز امتحان کرده‌ اید، یکی از اصلی‌ ترین و پرطرفدارترین وسایل سواری در شهربازی‌ ها و پارک‌ های تفریحی، قطار شهربازی است. این تجهیزات، تنوع بسیار بالایی داشته و با طرح و رنگ‌ های جذاب و چشم‌ نواز توسط شهربازی سازان طلایی، طراحی و تولید می‌ شوند.

این دستگاه‌ ها، بر اساس ظرفیت و تعداد کابین به انواع مختلفی تقسیم‌ بندی شده که برای سنین متنوعی نیز مناسب هستند. از طرفی محبوبیت قطار‌های شهربازی، باعث شده تا بخشی از فضای مجموعه‌ های تفریحی به این گیم‌ ها اختصاص یابد. به همین دلیل می‌توان گفت خرید قطار شهربازی، یک سرمایه‌گذاری پرسود و زودبازده برای مراکز بازی سرپوشیده و روباز خواهد بود.

قطار‌های شهربازی؛ تجربه سواری رویایی

در بین تجهیزات استفاده شده در شهربازی‌ سرپوشیده و روباز، قطار‌های شهربازی، لذت و هیجان متفاوت‌ تری را برای مشتریان به همراه دارند. یک سواری هیجان‌ انگیز برای کودکان که پس از اتمام زمان بازی، آرزوی دوباره سوارشدن را در سر خود دارند. این وسایل بازی جزء تجهیزات تفریحی شهربازی‌ ها بوده و در پایان، جایزه یا تیکتی به بازیکنان تعلق نمی‌ گیرد.

قطار‌ها نیز مانند سایر وسایل بازی به اتوماسیون شهربازی متصل شده و به‌ راحتی می‌ توانید تمامی مراحل خرید، شارژ حساب و آنالیز فروش را مدیریت کنید. برای استعلام روز خرید قطار شهربازی و تجهیز مراکز تفریحی و سرگرمی از کارشناسان فروش شرکت ما کمک بگیرید.

قیمت قطار شهربازی چقدر است؟

شرکت شهربازی سازان طلایی، با توجه به نیاز بازار، این تجهیزات را با تنوع بسیار زیادی تولید کرده است. از این رو قیمت قطار شهربازی بسته به ظرفیت، تعداد کابین، قدرت موتور و سایر عوامل دیگر، متغیر خواهد بود. همچنین به دلیل نوسانات بازار و تغییرات نرخ ارز، ممکن است قیمت‌ ها دستخوش تغییر شوند.


خرید قطار شهربازی

 

فروش قطار شهربازی؛ با بهترین شرایط

خرید دستگاه گیم شهربازی؛ تجربه هیجان و سرعت

دستگاه گیم شهربازی از اصلی‌ ترین وسایل بازی در شهربازی‌ های سرپوشیده است. این تجهیزات با توجه‌ به تنوع بالا و بازی‌ های مهیج نسبت به دستگاه‌های مکانیکی طرفداران بیشتری دارند. دستگاه‌ های گیم به انواع بازی‌ های اسلحه‌ ای یا شوتینگ، رالی موتور یا ماشین و بازی‌ های ماجراجویانه تقسیم‌ بندی می‌ شوند. البته این گیم‌ها از فیلم‌ ها و بازی‌ های روز دنیا الهام گرفته شده تا مخاطبان بسیاری را به خود جذب کنند.


https://www.talaee-amusement.com/wp-content/uploads/2022/11/%D8%B9%DA%A9%D8%B3-%D8%A7%D8%B3%D8%A8-GOLDEN-HORSE.jpg

فروش عمده دستگاه گیم شهربازی

امروزه اکثر تجهیزات استفاده شده در شهربازی‌ های سرپوشیده دستگاه گیم شهربازی می‌ باشد. این وسایل بازی در بین مشتریان مجموعه‌ های تفریحی با استقبال خوبی رو به‌ رو شده است. گیم‌ های شهربازی بیشتر به‌ صورت مسابقه‌ ای بوده و بازیکن پس از پایان بازی در مقابل امتیاز، تیکت دریافت می‌ کند. گیم شکار در جنگل، گیم سوپر بایک، گیم ماشین و گیم موتور از این نوع بازی‌ ها هستند.

این دستگاه‌ های بازی به اتوماسیون شهربازی نیز متصل شده و به‌ راحتی می‌ توانید تمامی مراحل خرید، شارژ حساب و آنالیز فروش را مدیریت کنید. برای خرید دستگاه گیم شهربازی و تجهیز مراکز تفریحی و سرگرمی از کارشناسان فروش شرکت ما کمک بگیرید.

قیمت دستگاه گیم شهربازی

تنوع تجهیزات گیم شهربازی بسیار زیاد بوده، به همین دلیل قیمت دستگاه گیم شهربازی بسته به نوع بازی و کارکرد دستگاه متغیر است. مانند گیم اسب شهربازی که یک نمونه تولید داخلی با استاندارد ملی ایران می باشد.

از طرفی با توجه‌ به نوسانات بازار و تغییرات نرخ ارز، قیمت دستگاه گیم شهربازی متغیر خواهد بود. البته شما می‌ توانید برای دریافت قیمت به‌ روز وسایل بازی مراکز تفریحی و خانه کودک، همچنین شرایط ویژه خرید دستگاه گیم شهربازی از طریق راه‌های ارتباطی شرکت با ما در تماس باشید.

مرکز فروش دستگاه گیم شهربازی؛ با شرایط ویژه

شرکت شهربازی سازان طلایی، به‌عنوان مرکز فروش لوازم شهربازی و همچنین تولیدکننده تجهیزات بازی با نشان استاندارد، کیفیت و اصالت این محصول را تضمین کرده و بهترین خدمات پس از فروش دستگاه گیم شهربازی را به سراسر کشور ارائه می‌دهد. اگر برای خرید دستگاه گیم شهربازی سؤالات بیشتری دارید، می‌توانید توسط شماره 01144204223 با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 


 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن