تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 16 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رحم نكند به او رحم نشود، هر كس نبخشد بخشيده نشود و هر كس پوزش را نپذيرد، خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799583620




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفارش آنلاین غذا از فست فود زنجیره ای عطاویچ


واضح آرشیو وب فارسی::

تا به حال به این موضوع دقت کرده‌اید که هرچه بخواهید همانند فست فود های بیرونی غذا آماده کنید، مزه‌شان فرق می‌‌کند و حتی به گردپای آن‌ها هم نمی‌رسد؟ بسیاری از افراد، به‌خصوص جوانان امروزی طرفدار چنین خوراک‌هایی هستند و ترجیح می‌دهند وعده‌های خود را با آن‌ها بگذرانند و از این طریق شکم خود را سیر کنند. نکته جالب این قضیه اینجا است که چنین افرادی علاوه بر شکم، در اصل قصد دارند چشم و دل خود را سیر کرده و چیز‌های لذیذ را امتحان کنند.

 

بهترین سایت سفارش آنلاین غذا باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

در کنار مسئله نبود تایم و زمان برای خوردن وعده‌های اصلی برای بسیاری از افراد که مشغله دارند یا کار می‌کنند، بهتر است به مبحث حوصله نداشتن یا عدم علاقه به پخت‌و‌پز هم اشاره‌ای کنیم. فرقی نمی‌کند یک فرد کارمند باشد یا خانه‌دار، در هر صورت ممکن است علاقه‌ای به انجام این کار نداشته باشد و ترجیح دهد وعده‌های خود را از بیرون تهیه کند. اینکه چنین فردی بخواهد هر ساعت از شبانه‌روز را بیرون رفته و به دنبال فست‌فودی‌ها و رستوران‌های خوب بگردد، به‌طور قطع کار دشوار و حوصله سر بری است.

سفارش آنلاین غذا از طریق سایت، شماره تلفن یا اپلیکیشن، کاری است که بسیاری از این اشخاص انجام می‌دهند. در کنار تمامی شیوه‌های سفارش غذا، بهتر است رستورانی که قصد فروش آنلاین را دارد سایتی طراحی کند که مخاطب در اولین مواجهه با آن، جذب سایت و فضای طراحی آن شده و بخواهد از آنجا خرید کند. در کنار این موضوع، مباحث دیگری هم هستند که یک سایت سفارش آنلاین خوراک را در دسته بهترین‌ها قرار می‌دهند.

 

طبقه بندی خوراک ها در وبسایت

زمانی که چنین وضعیتی وجود داشته باشد، افراد برای سفارش اینترنتی غذا می‌توانند راحت‌تر عمل کرده و وقت خود را برای پیدا‌کردن خوراک دلخواهشان هدر ندهند. این موضوع از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است؛ چراکه وقتی مشتری وارد وبسایت می‌شود، باید به تمامی بخش‌های آن دسترسی آسان داشته باشد. به‌طور قطع می‌توانیم بگوییم زمانی که قصد سفارش آنلاین غذا را دارید، اگر وارد وبسایتی شوید که همه چیز در آن در‌هم و بر‌هم باشد، به احتمال زیاد از آن بیرون آمده و لینک دیگری را باز می‌کنید.

در چنین شرایطی فرقی نمی‌کند که تصویر جذاب‌ترین و خوشمزه‌ترین پیتزا‌ها یا ساندویچ‌ها برایتان نمایش داده شود؛ چیزی که اهمیت دارد، دسته‌بندی خوراک‌ها است.

 

خدمات قابل ارائه مجموعه

هر مجموعه باید ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی داشته باشد که بتواند روی آن‌ها مانور داده و برتری خود را نسبت به دیگر مجموعه‌ها ثابت کند. اهمیت این موضوع به این دلیل است که امروزه سایت‌ها و اپ‌های زیادی در بازار وجود دارند که افراد می‌توانند از هرکدام استفاده کنند. زمانی که یک مجموعه بتواند حتی همان سفارش آنلاین غذا را از ابتدایی‌ترین مرحله تا آخرین قسمت آن به‌درستی انجام دهد، به‌طور قطع چندین پله بالا‌تر قرار خواهد گرفت.

سفارش آنلاین تنها به این منظور نیست که یک رستوران بتواند محصول خواسته‌شده را در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل دهد؛ در صورتی که خوراک طعم یا کیفیت خوبی نداشته باشد، این مسئله می‌تواند تنها یک‌بار مهم باشد. در کنار این موضوع بهتر است هر مجموعه روی استفاده از مواد اولیه با‌کیفیت و مرغوب، چگونگی طبخ، داغ‌بودن خوراک و... هم تمرکز کند.

 

فکر می کنید با استفاده از سایت سفارش آنلاین چه مزایایی نصیبتان می شود؟

سفارش آنلاین خوراک نه‌تنها برای افرادی که این کار را انجام می‌دهند، بلکه می‌تواند برای آن مجموعه هم پر از سود و مزایا باشد. این قابلیت در ایجاد وبسایت‌ها را می‌توان قابلیتی دو سر برد دانست. ممکن است ناگهان مهمانی سر‌زده برایتان آمده باشد و چیزی در خانه نداشته باشید که پخت‌و‌پز را آغاز کنید، یا اینکه نخواهید یک روز از روز‌های عمرتان را دست به سیاه و سفید بزنید! در چنین شرایطی سفارش آنلاین غذا از بهترین کار‌هایی است که می‌توانید در حق خود انجام دهید.



سفارشی آسان، بدون دغدغه رفتن به محل رستوران

تا چند سال پیش از اینکه این نوع سفارش میان مردم باب شود، هر فرد برای اینکه غذا سفارش دهد باید به رستوران مورد‌نظر خود زنگ زده و برای تحویل خوراک به آن مکان برود. اما امروزه دیگر همه چیز بسیار راحت‌تر شده و لازم نیست افراد حتی برای سفارش، وارد بخش تماس‌های تلفن خود شوند. کافی است وارد اینترنت شده و با مراجعه به سایت آن رستوران یا فست‌فودی، درخواست خود را ثبت کند و منتظر بنشیند تا آن را درب محل تحویل بگیرد.

کوچک‌ترین مزایای سفارش آنلاین غذا با وجود این شرایط این است که دیگر حتی در ترافیک نمی‌مانید یا اینکه برای خوردن کوچک‌ترین چیز‌ها لازم نیست چندین ساعت را در صف بمانید.

 

دسترسی به تمامی جزئیات خوراک

وقتی قصد دارید برای سفارش آنلاین، وارد سایت شوید می‌توانید به تمامی جزئیات دسترسی داشته باشد. یکی از این قابلیت‌ها این است که با دیدن قیمت‌ها و در ‌نظر‌ گرفتن هرکدام، بتوانید بر اساس بودجه خود برنامه‌ریزی کرده و از چیزی که سفارش داده‌اید لذت ببرید. دیگر موضوع مربوط به این می‌شود که هر فرد بداند قرار است چه چیزی بخورد! برای مثال اگر قرار باشد پیتزا سفارش دهید، باید ببینید که اسم برخی از آن‌ها مربوط به چه نوعی است.

برخی از غذا‌ها اسم‌هایی دارند که حتی نمی‌توان تشخیص داد آیا پیتزا یا ساندویچ است یا اینکه نه، خوراکی بین‌المللی است!؟ سفارش آنلاین غذا در چنین شرایطی، به افراد کمک می‌کند تا تصمیم‌گیری بهتری داشته باشند. دسته‌بندی خوراک‌ها به‌طور معمول به‌صورت پیش‌غذا، غذای اصلی، دسر و نوشیدنی‌ها انجام می‌شود.

 

امکان استفاده از تجربیات دیگر افراد

اغلب مواقع این قابلیت در وبسایت‌ها وجود دارد که افراد بتوانند از طریق آن، نظر خود را بیان کنند. چنانچه قصد دارید برای اولین بار از وبسایتی سفارش فست فود یا هر نوع خوراک دیگر دهید، می‌توانید این بخش را مطالعه کرده و ببینید که نظر بقیه افراد در مورد کیفیت و مزه خوراک چه بوده. در صورتی که رای اکثر افراد روی خوشمزگی، کیفیت و تحویل به‌موقع و مناسب بود، دیگر نیاز نیست دست‌دست کنید و برای انجام این کار تردید داشته باشید.

 

آیا عطاویچ تنها در تهران شعبه دارد؟

اگر عطاویچ تنها در تهران شعبه داشت که به هیچ عنوان نمی‌توانستیم نام بزرگ‌ترین فست‌فود زنجیره‌ای را روی آن بگذاریم. سفارش آنلاین غذا از این فست‌فودی زنجیره‌ای در بسیاری از شهر‌های ایران امکان‌پذیر است. صادقیه، شهرک راه‌آهن، بلوار کشاورز، رسالت، فردوس غرب، اکباتان، پونک، هفت تیر، دریاچه چیتگر، ستارخان، جنت‌آباد، تهرانسر، شیخ بهایی و مرزداران، از جمله شعبات موجود در تهران هستند. برخی شعبات در دیگر شهر‌ها را در دسته زیر مشاهده می‌کنید:

  • گرگان
  • شهر ری
  • گنبدکاووس
  • کرج
  • گرمسار
  • زنجان
  • آمل
  • بوکان
  • همدان
  • کیش
  • شیراز
  • کلارآباد
  • کاشان
  • اسلامشهر
  • رامسر


نگاهی به ویژگی های بزرگ ترین فست فود زنجیره ای ایران

این فست‌فودی استارت کار خود را از سال 1380 زد که اولین شعبه آن در مرزداران تهران بود. کیفیت بالای غذا در رستوران‌های این مجموعه حرف اول را می‌زنند. تمامی موادی که در آشپزخانه و حتی بیرون از آن مورد استفاده قرار می‌گیرند، کیفیت بالایی داشته و از برند‌های شناخته‌شده تهیه می‌شوند. بیش از 80 شعبه در ایران، به افراد این اجازه را می‌دهد هرکجا که باشند به سفارش آنلاین غذا بپردازند. در کنار کیفیت و پراکندگی رستوران‌های این مجموعه، خوشمزه بودن غذا‌ها، آن‌ها را در صدر قرار می‌دهد.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 170]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


مطالب
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن