تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى‏آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797658395




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چرا بینگ ایکس فیلتر شد! بررسی جامع صرافی بینگ ایکس با همیار کریپتو


واضح آرشیو وب فارسی::

چرا بینگ ایکس فیلتر شد! بررسی جامع صرافی بینگ ایکس با همیار کریپتو + کامل ترین ویدئو آموزشی

فعالان بازار کریپتو همیشه برای انتخاب یک صرافی مناسب دارای دغدغه هستند و گزینه‌های مختلفی را در این راستا بررسی می‌کنند.
صرافی بینگ ایکس BingX در حال حاضر یکی از بهترین صرافی‌های متمرکز است که به ایرانیان هم خدمات می‌دهد. این صرافی با ارائه قابلیت‌های متعدد موفق شده است که بخش زیادی از کاربران ایرانی را به خود جذب کند. بررسی کامل بینگ ایکس به ما کمک می‌کند تا به خوبی با همه نقاط مثبت آن آشنا شده و برای استفاده از آن تصمیم بهتری بگیریم. مطمئنا در این حالت سرمایه‌گذاری و ترید با این صرافی هم بهتر صورت خواهد گرفت.
صرافی بینگ ایکس در حال حاضر هیچ محدودیتی برای کاربران ایرانی نداشته و اپلیکیشن آن بدون فیلترشکن برای ایرانیان قابل دسترس است. اما وب سایت آن از طریق آی پی ایران قابل دسترس نمی باشد.

 


bingx

معرفی اولیه صرافی بینگ ایکس

صرافی بینگ ایکس  BingX یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال معتبر در جهان است که در سال ۲۰۱۸ تاسیس شده است و دفتر اصلی آن در کشور سنگاپور قرار دارد. با توجه به تحلیلات و بررسی‌های انجام‌شده، BingX یکی از صرافی‌های پرطرفدار در بازار ارزهای دیجیتال است که در حال حاضر در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا فعالیت دارد. صرافی BingX به کاربران خود امکان خرید، فروش و نگهداری ارزهای دیجیتال را با کیفیت بالا و هزینه مناسب ارائه می‌دهد.

این صرافی از ابزارهای پیشرفته امنیتی برای حفاظت از اطلاعات و ارزهای دیجیتال کاربران خود استفاده می‌کند. اگر به دنبال صرافی امن و قابل اعتمادی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال هستید BingX می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسبی برای شما باشد. ذکر این نکته ضروری است که بیشتر کاربران این صرافی در آسیا هستند و ایرانیان هم می‌توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

امکانات و قابلیت های صرافی BingX

خوشبختانه صرافی بینگ ایکس به دلیل داشتن قابلیت‌های مختلف به شدت محبوب واقع شده است. از همین رو اگر می‌خواهید یک صرافی کامل با امکانات هوشمند داشته باشید، بینگ ایکس یک گزینه عالی برای شما خواهد بود. برای آگاهی بیشتر شما در این زمینه برخی از این امکانات را بررسی خواهیم کرد.

  • با استفاده از صرافی BingX می‌توانید ارزهای دیجیتال را با سرعت و امنیت بالا خرید و فروش کنید.
  • این صرافی به شما امکان تبدیل بین ارزهای دیجیتال یا تبدیل به ارز فیات را می‌دهد.
  • BingX از پروتکل‌های امنیتی مانند SSL، ۲FA و cold storage برای حفاظت از ارزهای دیجیتال شما استفاده می‌کند.
  • نگهداری دارایی کاربران در ولت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری با امنیت بالا
  • صرافی BingX پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته دارد و به صورت آنلاین و تلفنی در خدمت شما قرار می‌گیرد.
  • با استفاده از بلاکچین، صرافی بینگ ایکس انتقال ارزهای دیجیتال را با سرعت بالا و کمترین هزینه ممکن انجام می‌دهد.

در کل صرافی BingX با ارائه امکاناتی همچون خرید، فروش، تبدیل، نگهداری و انتقال ارزهای دیجیتال به کاربران خود امکان دسترسی به بازار ارزهای دیجیتال را با سرعت و امنیت بالا فراهم می‌آورد. از همین رو می‌توان از آن به عنوان یک گزینه قابل اعتماد و عالی یاد کرد.

 

کارمزد صرافی بینگ ایکس

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که برای انتخاب صرافی اهمیت دارد میزان کارمزد معاملات خواهد بود. بدون شک هر چقدر کارمزد مناسب‌تر باشد، امکان معامله بیشتر با هزینه پایین وجود خواهد داشت. صرافی بینگ ایکس هم برای انجام عملیات‌های مختلف کارمزدهایی را در نظر گرفته است. کارمزد صرافی BingX بستگی به نوع تراکنش و ارز دیجیتال مورد نظر دارد. از همین رو در زیر به بررسی کارمزدهای این صرافی خواهیم پرداخت.

  • کارمزد خرید و فروش ارز دیجیتال: بین ۰.۱۰% تا ۰.۲۵%
  • کارمزد تبدیل بین ارزهای دیجیتال مختلف: بین ۰.۵% تا ۱٪
  • برداشت ارزها: بین ۰.۲۵% تا ۱٪
  • کارمزد انتقال ارزها: با توجه به نوع ارز و حجم تراکنش تا ۰.۵٪

ثبت نام در صرافی بینگ ایکس از طریق لینک زیر، علاوه بر تخفیف 30 درصدی در کارمزد در معاملات، امکان استفاده از بونوس 60 دلاری و کپی ترید همیار کریپتو را نیز برای شما فعال می کند.

https://bingx.com/partner/Hamyarcrypto

 

بررسی امنیتی صرافی بینگ ایکس BingX

صرافی BingX از پروتکل‌های امنیتی قوی برای محافظت از اطلاعات و ارزهای دیجیتال کاربران خود استفاده می‌کند. صرافی بینگ ایکس از سیستم احراز هویت دو عاملی (2FA) برای محافظت از حساب کاربری شما استفاده می‌کند. با فعال کردن 2FA تنها شما می‌توانید به حساب کاربری خود وارد شوید و با این راه از دسترسی هکرها جلوگیری خواهد شد. همچنین این صرافی از پروتکل SSL برای رمزنگاری اطلاعات حساس کاربران استفاده می‌کند. با استفاده از SSL تمامی اطلاعات انتقالی بین کاربر و سرور BingX به صورت رمزنگاری شده انتقال داده می‌شوند و هکرها نمی‌توانند در این مورد خطری ایجاد کنند.

در صرافی BingX از کول ولت‌ها برای نگهداری ارزهای دیجیتال استفاده می‌شود؛ به این معنی که ارزهای دیجیتال شما در یک دستگاه آفلاین ذخیره می‌شوند و به هیچ وجه‌ هکرهای اینترنتی نمی‌توانند مشکلی برای آن به وجود بیاورند. همچنین Verification با احراز هویت کاربران از افرادی که قصد سوء استفاده دارند جلوگیری می‌کند. برای احراز هویت، کاربر باید مدارک شناسایی خود را ارائه دهد و پروسه تأیید هویت توسط صرافی انجام می‌شود. با توجه به این پروتکل‌های امنیتی و ابزارهای پیشرفته امنیتی که در BingX استفاده می‌شود، می‌توان به صرافی بینگ ایکس به عنوان یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال امن و قابل اعتماد اشاره کرد.


بینگ ایکس

انواع معاملات در صرافی بینگ ایکس

در صرافی BingX، معاملات مختلفی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در دسترس کاربران قرار دارد.  در حال حاضر امکان خرید و فروش با order فراهم شده است. در این نوع معامله کاربران می‌توانند با قیمتی که خودشان تعیین می‌کنند ارز دیجیتال را معامله نمایند. اوردرها در BingX به صورت خودکار اجرا می‌شوند و بهترین قیمت برای معامله ارائه می‌شود. همچنین امکان خرید و فروش با قیمت ثابت نیز وجود دارد. در این نوع معامله قیمت خرید یا فروش ارز دیجیتال به صورت ثابت تعیین شده و کاربر می‌تواند با استفاده از آن خرید یا فروش کند.

همچنین  معاملات مبتنی بر حجم نیز به راحتی در بینگ ایکس انجام می‌شوند. همچنین تبدیل و  چنج انواع ارزهای دیجیتال از این طریق به آسانی انجام خواهد شد. ناگفته نماند که امکان انجام ترید به دو شکل اسپات و فیوچرز هم وجود دارد که در صورت نیاز از آن‌ها استفاده خواهید کرد. به طور کلی BingX با ارائه انواع مختلفی از معاملات، به کاربران امکان می‌دهد خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با سرعت و امنیت بالا در بازار ارزهای دیجیتال انجام  دهند.

 

آموزش نحوه کار با صرافی بینگ ایکس با همیار کریپتو

صرافی BingX به دلیل ارائه خدمات به کاربران ایرانی و امکان احراز هویت به یک گزینه محبوب در سالیان اخیر تبدیل شده است. با وجود اینکه بینگ ایکس محیط کاربری ساده‌ای دارد، باید برخی از آموزش‌های مقدماتی را برای کار کردن با آن ببینید. خوشبختانه همیار کریپتو آموزش خصوصی ارز دیجیتال را تدوین کرده است که با استفاده از آن می‌توانید به این صرافی تسلط کافی پیدا کنید. در صورتی که شما بتوانید از اکثر قابلیت‌های بینگ ایکس بهره ببرید، مسلما عملکرد بهتری در بازار رمزارزها خواهید داشت و حتی با استفاده از کانال سیگنال ارز دیجیتال مجموعه همیار کریپتو با آرامش خاطر و کمترین صرف وقت در صرافی بینگ ایکس معامله و کسب سود کنید. بنابراین با توجه به شاخص‌های امنیتی قوی و پشتیبانی ۲۴ ساعته صرافی بینگ ایکس می‌توانید با خیال راحت به معاملات خود بپردازید.

همیار کریپتو را در گوگل سرچ کنید.


آموزش ارز دیجیتال و فارکس مشهد

 


 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 309]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن