تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعا كردن را در هنگام رقّت قلب غنيمت شمريد، كه رقت قلب، رحمت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797641072




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طلاق توافقی با موسسه حقوقی دادسو


واضح آرشیو وب فارسی::

آمار طلاق توافقی نسبت به چند سال گذشته تغییرات زیاد داشته و تعداد آن بیشتر شده است. این موضوع دلایل زیادی می‌تواند داشته باشد. مشکلات اقتصادی و سیاسی موجود در جامعه، عدم آگاهی زوجین نسبت به یک‌دیگر و خودشان از مهم‌ترین دلایل طلاق در جامعه است. طلاق لزوما همیشه بار منفی ندارد و در بعضی مواقع که به هیچ وجه امکان ادامه زندگی وجود ندارد بهترین گزینه است. پس در زمانی که خانم و آقا تصمیم به جدایی داشتند می‌توانند برای طلاق توافقی اقدام کنند. اما باید توجه داشته باشید که طلاق باید آخرین گزینه باشد و زوجین باید ابتدا برای حل مشکلات خود تلاش کنند و از فرد متخصص در این امر درخواست راهنمایی داشته باشند.



اگر به هر دلیلی موفق به ادامه زندگی نبودند و قصد داشتند برای طلاق اقدام کنند باید سر موضوعات مربوط به طلاق به تفاهم برسند. مهریه، نفقه، حضانت فرزند و استرداد جهیزیه از موضوعاتی هستند که تکلیف آنها باید در طلاق توافقی مشخص شود.

مهریه و نفقه در طلاق بر اساس توافق زوجین مورد رسیدگی قرار می‌گیرد. زوجین می‌توانند توافقی کنند که خانم همه مهریه و نفقه خود را به آقا به صورت رسمی ببخشد، همه مهریه خود را به صورت اقساطی یا کامل دریافت کند یا قسمتی از مهریه خود را ببخشد و قسمت دیگر را دریافت کند.

حضانت فرزند و استرداد جهیزیه نیز دقیقا بر اساس توافق زوجین مورد بررسی قرار می‌گیرد. اما در موضوع حضانت باید مصلحت فرزند در نظر گرفته شود در غیر این صورت دادگاه در این موضوع مداخله می‌کند.

وکیل طلاق توافقی

بعد از اینکه زوجین سر موضوعات گفته شده به توافق برسند، می‌توانند برای انجام پرونده جدایی خود به یک وکیل طلاق توافقی وکالت دهند. امروزه طلاق توافقی برخلاف گذشته دارای پیچیدگی‌های زیادی شده است و در صورتی که زوجین قصد انجام کار بدون وکیل طلاق توافقی را داشته باشند بین 6 تا 9 ماه زمان می‌برد تا بتوانند دادنامه را از دادگاه دریافت کنند.

اما اگر به یک وکیل متخصص امور خانواده وکالت دهند دیگر نیاز به حضورشان در هیچ مرحله‌ای از انجام پرونده نیست. یک وکیل از طرف خانم و وکیل دیگری از طرف آقا در همه جلسات دادگاه و در صورت نیاز شورا حضور پیدا می‌کنند و در نهایت دادنامه را از دادگاه دریافت می‌کنند. علاوه بر عدم حضور زوجین در جلسات از دیگر مزایای وکیل طلاق توافقی مدت زمان انجام پرونده است. همان‌طور که توضیح دادیم در صورت انجام کار توسط زوجین بین 6 تا 9 ماه و در صورت انجام کار توسط وکیل متخصص بین 20 تا 40 روز طلاق انجام می‌شود.

مراحل طلاق توافقی

مراحل طلاق توافقی در صورتی که قصد وکالت دادن به وکیل را داشته باشید به این صورت است که در ابتدا باید هر دو نفر رضایت خود را برای طلاق اعلام کرده و سر مهریه، نفقه، حضانت فرزند و استرداد جهیزیه به توافق برسند. بعد از توافق باید به دفتر وکیل مراجعه کرده و توافقات خود را مکتوب و امضا کنند. (اگر سر موضوعی به توافق نرسید وکیل می‌تواند شما را راهنمایی کند) بعد از مکتوب توافقات باید در سامانه ثنا (که متعلق به قوه قضاییه است) ثبت نام و به کمک آن یک قرار داد با وکیل خود تنظیم و آن را امضا کنند. در نهایت ثبت دادخواست از طریق سامانه ثنا انجام می‌شود و وکیل مراحل را شرکت کرده و دادنامه را از دادگاه دریافت می‌کند. بعد از دریافت دادنامه خانم و آقا تا سه ماه فرصت دارن طلاق خود را ثبت کنند.

هزینه وکیل طلاق توافقی

هزینه وکیل طلاق توافقی به دو قسمت هزینه‌های ثابت و حق الوکاله وکیل تقسیم می‌شود. هزینه‌های ثابت به قرارداد الکترونیک، ثبت دادخواست، صدور لایحه، هزینه جلسات مشاوره، هزینه داوری پرونده و ... تقسیم می‌شود. حق الوکاله وکیل بسته به تجربه وکیل و مدت زمان انجام کار متفاوت است. شما برای انتخاب وکیل می‌توانید با موسسات مختلف صحبت کرده و همه جوانب را مورد بررسی قرار دهید.

موسسه حقوقی دادسو

این موسسه به صورت تخصصی در زمینه امور حقوقی خانواده و انحصار وراثت فعالیت می‌کند. موسسه دادسو متشکل از وکیلا پایه یک دادگستری خانم و آقا است.


طلاق توافقی با دادسو

در صورتی که سوالاتی در خصوص طلاق یا انحصار وراثت داشته باشید می‌توانید با کارشناسان حقوقی این موسسه در ارتباط باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید. بعد از انعقاد قرارداد با بهترین وکیل طلاق توافقی در دادسو یک پشتیبان اختصاصی خواهید داشت که به صورت هفتگی شما را از جریان پرونده‌تان مطلع می‌سازد. وکالت دادن به یک وکیل با تجربه می‌تواند آرامش زیادی نسبت به انجام پرونده برای شما به همراه داشته باشد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن