تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 4 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):بنده به ايمان ناب نرسد، مگر آن كه شوخى و دروغ را ترك گويد و مجادله (بگومگو) را رها كن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797608023




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چگونه وارد دیجیتال مارکتینگ شویم


واضح آرشیو وب فارسی::

امروزه با توجه به اینکه در عصر دیجیتال قرار داریم، برای هر کسب و کاری لازم است که به دنبال بازاریابی در فضای دیجیتال باشد. بازاریابی دیجیتالی یا همان دیجیتال مارکتینگ مزایای بسیار بیشتری نسبت به بازاریابی سنتی دارد و اگر از ظرفیت آن به درستی استفاده شود، می تواند سود خوبی را برایتان به ارمغان بیاورد؛ در ادامه با ما همراه باشید تا به شما بگوییم دیجیتال مارکتینگ چیست و چگونه وارد دیجیتال مارکتینگ شویم؟


دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی دیجیتال) چیست؟

هدف ما از بازاریابی این است که در بهترین زمان و مکان، با مخاطب خود ارتباط داشته باشیم؛ با توجه به در دسترس بودن اینترنت و جذب کاربران مختلف به فضای مجازی، فضای آنلاین مکان مناسبی برای بازاریابی است که اگر به درستی از ابزارهای لازم استفاده کنیم، می توانیم نتایج شگفت انگیزی را به دست آوریم. دیجیتال مارکتینگ برای هر کسب و کاری از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که رشد کسب و کارها و افزایش فروش آنها، به این حوزه مرتبط است؛ اگر قصد دارید در حوزه دیجیتال مارکتینگ یک متخصص و همراه را در کنار خود داشته باشید، پیشنهاد می کنیم به سایت mortezamehrabi.com مراجعه کنید و از خدماتی که مهندس مهرابی ارائه می دهند، بهره ببرید.

شاخه های دیجیتال مارکتینگ

حضور کاربران در فضای مجازی باعث شده است کسب و کارها به دنبال این باشند تا با استفاده از ظرفیتی که در فضای دیجیتال داریم، کاربران بیشتری را به سمت خود جذب کنند؛ بازاریابی دیجیتالی از بخش های مختلفی تشکیل شده است و در مسیر یادگیری دیجیتال مارکتینگ باید وارد یکی از این حوزه ها شویم که در ادامه چند مورد از آنها را ذکر می کنیم.

شاخه های دیجیتال مارکتینگ عبارتند از:

سئو (SEO)

بازاریابی محتوایی (Content Marketing)

ایمیل مارکتینگ (Email Marketing)

تبلیغات (Advertising)

طراحی سایت (Web Design)

شبکه های اجتماعی (Social Networks)

گوگل ادز (Google Ads)

و...

شروع دیجیتال مارکتینگ

همان طور که در بالا اشاره کردیم، دیجیتال مارکتینگ دارای شاخه های متعددی است؛ ما برای شروع کار دیجیتال مارکتینگ و ورود به این حوزه باید یکی از انواع آن را انتخاب کنیم و در آن عمیق شویم. زمانی که ما در یکی از این شاخه ها متخصص شویم، می توانیم سراغ شاخه ی دیگر برویم و آن را هم یاد بگیریم؛ البته خوب است اشاره کنیم که لازم نیست که ما به تمامی شاخه های دیجیتال مارکتینگ تسلط داشه باشیم چرا که بهره بردن از تمامی پتانسیل بازاریابی دیجیتالی بر عهده ی یک تیم است.



کارشناس دیجیتال مارکتینگ

تمامی شاخه های دیجیتال مارکتینگ باید توسط یک نیروی متخصص دیجیتال مارکتینگ (دیجیتال مارکتر) رهبری شوند؛ چرا که نیاز است افراد و یا تیم های مختلف بازاریابی با هم هماهنگ باشند و در کنار هم حرکت کنند؛ مثلا دیجیتال مارکتر باید بین محتوا نویس، سئو کار و... هماهنگی های لازم را انجام دهد تا مشکلی به دلیل عدم هماهنگی در کار پیش نیاید. کارشناس دیجیتال مارکتینگ باید در مورد تمامی بخش های بازاریابی اطلاعات کافی داشته باشد و به طور مشخص بداند از هر تیم چه انتظاراتی را باید داشته باشد تا بتواند تیم های مختلف را با هم هماهنگ کند.

یک متخصص دیجیتال مارکتینگ باید بتواند هدف گذاری کند؛ بر کمپین های سئو، بازاریابی محتوا، PPC و... نظارت کند؛ عملکرد همه ی کانال های بازاریابی دیجیتال را تجزیه و تحلیل کند؛ در راستای افزایش فروش و آگاهی از برند، از ظرفیت های شبکه های اجتماعی به درستی استفاده کند و...

تا اینجا ما به شما گفتیم که دیجیتال مارکتینگ شاخه های مختلفی دارد و وظیفه ی هماهنگی بین هر بخش بر عهده ی متخصص دیجیتال مارکتینگ است؛ شما اگر بخواهید وارد تیم دیجیتال مارکتینگ شوید، باید یا به عنوان متخصص در یکی از شاخه های آن فعالیت کنید یا با تسلط نسبی به تمامی حوزه های بازاریابی دیجیتال، به عنوان یک مدیر و متخصص دیجیتال مارکتینگ، وظیفه ی رهبری تیم های مختلف را بر عهده بگیرید.

با توجه به گستردگی این حوزه به دنبال این نباشید که در مدت زمان کوتاهی به یک متخصص کاربلد تبدیل شوید؛ این شغل از آن شغل هایی است که نیاز به تجربه بسیاری دارد و با گذشت زمان، کسب تجربه و یادگیری مداوم، می توانید در این شغل موفق باشید.

در کنار دانش فنی، شما به عنوان یک عضو از تیم دیجیتال مارکتینگ باید از خلاقیت لازم برخوردار باشید؛ مدیریت زمان و برنامه ریزی بسیار برای شما اهمیت دارد؛ همچنین شما باید توانایی ارائه کردن را داشته باشید تا گزارشات لازم را به مدیر خود ارائه کنید؛ شما باید همیشه به روز باشید و سطح دانش فنی خود را بالا ببرید و اخبار تاثیر گذار حوزه خود را دنبال کنید. به روز بود در این حوزه از اهمیت بالایی برخوردار است.

در انتهای مقاله "چگونه وارد دیجیتال مارکتینگ شویم؟" باید اشاره کنیم که ما در این مقاله قصد داشتیم به صورت کلی شما را با حوزه دیجیتال مارکتینگ آشنا کنیم و نحوه ورود و شروع کار در این شغل را به شما معرفی کنیم؛ اگر تصمیم گرفته اید در یکی از شاخه های دیجیتال مارکتینگ فعالیت کنید، از همین الان با جستجوی آن و کسب اطلاعات بیشتر، شروع به یادگیری کنید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 361]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن