تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816874152




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی انواع مهر


واضح آرشیو وب فارسی::

معرفی انواع مهر می تواند به کاربران کمک کند تا از این طریق تشخیص دهند برای کسب و کار خود باید چه نوع مهری را تهیه کنند، همانطور که به خوبی می دانید ساخت مهر از اهمیت فوق العاده بالا و مهمی برای اکثر کارفرمایان برخوردار می باشد و هر یک از مجموعه های تجاری یا شخصی برای آنکه بتوانند در بازار تجارت به رسمیت شناخته شوند به ساخت مهر احتیاج دارند، به همین دلیل نیز اکثر افراد هنگام سفارش به دنبال کیفیت بالا و شرکتی هستند که بتواند لوگوی مورد نیاز آن ها را به طور دقیق درآورد، می باشند.

در ادامه قصد داریم برای شما به معرفی انواع مهر بپردازیم تا از این طریق بتوانید نوع مناسب را برای کسب و کار خود انتخاب نمایید. دعوت می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید؛ علاوه بر مطالب گفته شده لازم است به توضیح این موضوع نیز بپردازیم که روی مهرها اطلاعات دقیقی همچون شماره تماس، کد اقتصادی، شماره ثبت و غیره خواهد شد.

معرفی انواع مهر

همانطور که در مطالب فوق نیز بیان کردیم داشتن مهر در کسب و کار از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است. اکثر شرکت ها پس از آنکه مراحل اداری به ثبت رساندن را پشت سر گذاشتند لازم است با در نظر گرفتن لوگوی شرکت نسبت به سفارش ساخت مهر اقدام کنند.

اما نکته دقیق و مهمی که در اینجا وجود دارد این است که ساخت مهر شامل مدل های متفاوت و گوناگون می شود که ما در ادامه قصد داریم به معرفی انواع آن ها بپردازیم تا بر اساس این اطلاعات بتوانید مهر مناسب برای کسب و کار شرکت خود را انتخاب کنید.

مهر اتوماتیک

می توان گفت مهر اتوماتیک به عنوان یکی از مدل های پرطرفدار تلقی می شود چرا که با سفارش و در اختیار داشتن این نوع از مهرها دیگر هیچ احتیاجی به استامپ پیدا نمی کنید و جهت ذخیره سازی جوهر مورد نیاز امکان استفاده از مخزن کارتریج آن وجود دارد.

لازم به ذکر است این نکته را بیان کنیم که مهر های اتوماتیک با دو نوع مختلف در بازار موجود می باشد که شامل لیزری و ژلاتینی می شود و می توانید با توجه به درخواستی که دارید یکی از آن ها را به راحتی سفارش دهید.

مهر جیبی

اکثر افراد از مهر جیبی برای مصارف شخصی خود که می تواند شامل موارد گوناگون و متنوعی باشد استفاده می کنند. مهر جیبی نیز مانند مهر اتوماتیک دارای طرح های متفاوتی همچون ساده و لیزری است. یکی از مزیت های فوق العاده مهم و پر اهمیت مهر جیبی برخوردار بودن از ابعاد کوچک و وزن سبک آن می باشد و از این طریق شما می توانید به راحتی این مهر را در هر مکانی به همراه داشته باشید.


مهر جیبی ژلاتینی

 مهر شماره زن

قبل از اینکه به معرفی این مهر بپردازیم باید این نکته را بیان کنیم چنانچه در سازمان ها و تشکیلات مختلف دولتی مشغول به کارید قاعدتاً در طول روز با حجم بالایی از اسناد و پرونده‌های مختلف روبرو خواهید شد که تمامی آن ها باید به طور کامل و دقیق شماره گذاری و در نهایت بایگانی شود.

انجام این کار آن هم به صورت دستی می تواند بسیار وقت گیر باشد و در چنین مواقعی است که مهر شماره زن بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. در واقع منظور از شماره زن یک مهر کوچک است و به راحتی امکان استفاده از آن وجود دارد و نحوه کار کردن با آن خیلی راحت تر از لیبل زدن می باشد. ساخت این مهرها به گونه‌ای است که تمامی آمار و ارقام مورد نظر شما روی مهر ثبت شده و از این طریق می ‌توانید به ‌راحتی کارهای خود را انجام دهید.


مهر شماره زن ۶

مهر لیزری

مهرهای نوری یا لیزری به عنوان نسل جدید مهرها در نظر گرفته شده که دیگر برای ساخت و تولید آنها هیچ احتیاجی به ژلاتین و استامپ نخواهد بود و در ابتدا طرح مورد نظر را توسط دستگاه روی فوم مخصوص منتقل می کنند و از این طریق می توانند از آن استفاده نمایند. مهر های لیزری دارای یک مخزن مخصوص از کارتریج هستند که جوهر را به راحتی روی فوم و در نهایت به طرح منتقل کرده و از این طریق نیز می تواند تصویر مهر را روی کاغذ انتقال می دهد.

سخن پایانی

همانطور که ملاحضه کردید در رابطه با معرفی انواع مهر مطالبی را در اختیار شما قرار دادیم و در پایان نیز باید به توضیح این موضوع بپردازیم که اگر قصد سفارش هر یک از مهرهای نامبرده شده را دارید لازم است به یک سایت معتبر مراجعه فرمایید و در این رابطه باید بگوییم مجموعه مهرسازی پگاه(mohrpegah) از این قابلیت برخوردار است تا انواع مختلفی از مهرهای لیزری، ژلاتینی، جیبی و شماره زن را با بهترین کیفیت و هزینه ممکن به شما عرضه کند. از اینکه تا انتهای مقاله با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن